#1
ik wil ook weer naar raves ![:(]()
Ik heb die grotten zelf pas ontdekt echt ongeloofelijk leuk daar. Ik had helaas geen wiet bij me maar als je daar een rave organiseert stort alles dalijk in 😂De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍
Hetzelfde hierMocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
+1Mocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
Wauww lijkt me echt cool! En fijn dat ze opruimen dan kan het ook gewoon door blijven gaan zonder achteraf problemenZo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had.
Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder!
Ik kom nooit in de randstad. Dus nu ben jij mijn netwerk. 😁Gewoon je netwerk gebruiken 😉
Haha wat voor een feestje zoek je?Ik kom nooit in de randstad. Dus nu ben jij mijn netwerk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."