Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIllegale raves

Illegale raves

44 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wil ook weer naar raves :(
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2

..en het begin van illegale teknofeestjes in NL en de rest van Europa wellicht..
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Feestjes!! :disrelieved: wat mis ik die toch.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie riep er feestje?? :)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
I ❤️💙💛 illegale raves! In de jaren '90 was er bij ons in Limburg nooit wat te doen op dat gebied, maarrr we hadden studerende vriendinnen in Eindhoven, via wie we hoorden waar de raves waren.
20 jaar later, was ik toch nog aan drugs begonnen, terwijl ik al bijna 40 was, en wilde ik toch wel es weten hoe dat was, zo'n rave met een pil op. Heeeeeeeeeeeeeeel lang gezocht en overal nagevraagd of iemand wist waar er 1 was. Vond ik er gewoon 1 op Facebook! Ik moest een pb sturen en dan zou ik horen hoe en wat. Later moest je informeren in 'je netwerk' over de locatie.
Ik mis de feestjes en het dansen ook heel erg!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gooit iemand is een dikke rave eh, fix locatie en iedereen staat daar.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
eind jaren '90 begin 2000 vaak naar illegale tekno/skagger feestjes geweest.
door heel nederland gereisd ervoor.. gekke locaties.. buiten, boten, fabrieken enz.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
er waren er ook die hadden altijd super trippy decor enzo beschilderd met glow in de dark paint met blacklight erop.
en anderen met ander soorten bouwsels.. en vlammen machines etc.
super creatief.
en soms gewoon onder een viaduct met alleen draaitafels en speakers.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
C
Coolgirl-yasminLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ook 🥳🥳
C
Coolgirl-yasminLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍
Klik om te vergroten...
Ik heb die grotten zelf pas ontdekt echt ongeloofelijk leuk daar. Ik had helaas geen wiet bij me maar als je daar een rave organiseert stort alles dalijk in 😂
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Mocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
Klik om te vergroten...
Hetzelfde hier
S
SpaceMetHazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Mocht ergens een feest zijn. Ik ontvang graag een pm
Klik om te vergroten...
+1
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had.

Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vorig weekend was er een in Eindhoven, hoorde ik.
C
Coolgirl-yasminLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hardcore_frk zei:
Zo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had.

Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder!
Klik om te vergroten...
Wauww lijkt me echt cool! En fijn dat ze opruimen dan kan het ook gewoon door blijven gaan zonder achteraf problemen
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Next weekend in een villa 300 kaarten uitverkocht! Word een knaller!

Er zijn zoveel raves in Amsterdam en omgeving.
Veel op boten.
Gewoon je netwerk gebruiken 😉
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jumping Jack zei:
Gewoon je netwerk gebruiken 😉
Klik om te vergroten...
Ik kom nooit in de randstad. Dus nu ben jij mijn netwerk. 😁
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natozlato zei:
Ik kom nooit in de randstad. Dus nu ben jij mijn netwerk
Klik om te vergroten...
Haha wat voor een feestje zoek je?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."