Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sabotage zei:
Nigttown aan de kruiskade rotterdam ook vaak geweest
Klik om te vergroten...


He he now were talking!!!

Komen wij uit rotterdammm... ken je dat niet horuh dan!!

Nighttown was nie echt mijn smaak....
Parkzicht
Boot Barroca
Revolution
Energiehal
Maasgebouw
Ahoy
Maassilo
Tunnels onder de A13
Witte de wit en vul maar aan!!!

The birthplace of hardcore!
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke Spook zei:
He he now were talking!!!

Komen wij uit rotterdammm... ken je dat niet horuh dan!!

Nighttown was nie echt mijn smaak....
Parkzicht
Boot Barroca
Revolution
Energiehal
Maasgebouw
Ahoy
Maassilo
Tunnels onder de A13
Witte de wit en vul maar aan!!!

The birthplace of hardcore!
Klik om te vergroten...
yep rdam zuid ook gewoond. parkzicht laatste 3 jaar mee gemaakt. idd enegiehal paar keer . en waterfront waren soms ook wel vette feesten.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#3
🐺PsyTekz zei:
🥳 Ja dat was een groot voordeel. Zelfs in de nederlandse shops enzo zonder probleem. Ja van ons was het ook daar afteren. Vergeet die ene keer nooit. Danseressen alles erop en eraan, gouden tijden!
Klik om te vergroten...

Hahah ja die tijden toen ook joh, van t ene feest door naar de ander... zaterdag weg en zondag avond weer thuis 🥳

Ja altijd danseressen en showtjes maar meestal te druk met gezelligheid n veeeel ouwehoeren lol
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke Spook zei:
He he now were talking!!!

Komen wij uit rotterdammm... ken je dat niet horuh dan!!

Nighttown was nie echt mijn smaak....
Parkzicht
Boot Barroca
Revolution
Energiehal
Maasgebouw
Ahoy
Maassilo
Tunnels onder de A13
Witte de wit en vul maar aan!!!

The birthplace of hardcore!
Klik om te vergroten...
Ik heb jaren geleden ooit nog een x gedraaid in de Hollywood Music Hall 😂
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke Spook zei:
veruit!!!! daar kan niks meer aan tippen.... dat kan nu in deze tijd helemaal niet meer hahah

denk je van het begin van internet dan!!! met je 56k6 inbel modem via de telefoon.....
woehahahah
Klik om te vergroten...
ben wel ff die illegale feesten af gegaan. Moet zeggen dat had ook wel iets unieks .ik denk dat die saamhorigheid toen heel speciaal was. Voelde als 1 op die feesten
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke Spook zei:
Denekampse Dorpsgekkuh


Klik om te vergroten...
Deze dan, de track die op Angerfist is geschreven maar helemaal niet van hem is:
Dit is m wel:
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke Spook zei:
whaha ja iedereen was daar van de kaart!!! en dat kon ook gewoon en ging lange tijd prima...
alleen aan t eind werd t zo bekend in NL en Belgie dat ook al dat foute volk er heen kwam....
was bij meer locaties zo... gabber kreeg slechte naam en in die tijd was rellen ook een hobby van vele haha tijd teveel ofzo
Klik om te vergroten...
maar meer na de 90 jaren . Rotterdam en Amsterdammers was een slechte mix .
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#8
Michael-123 zei:
Deze dan, de track die op Angerfist is geschreven maar helemaal niet van hem is:
Dit is m wel:
Klik om te vergroten...

partyraiser ook gejat of nie gemaakt hoor.... sample is van Endymion - Prednisson Attack...
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#9

😈😈😈
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sabotage zei:
maar meer na de 90 jaren . Rotterdam en Amsterdammers was een slechte mix .
Klik om te vergroten...

hahaha ja weet er alles van,... kwam ook vaak in Hemkade zaandam!
En paar x hellbound/hellraiser.... pfff kut joden
ik was er zelf nie echt mee bezig als ik aan t feesten was en zwaar uit me dak..., kom om te feeste ja toch sukkeltjes
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#11

Deze heb ik ook dagelijks in mijn hoofd
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke Spook zei:
partyraiser ook gejat of nie gemaakt hoor.... sample is van Endymion - Prednisson Attack...
Klik om te vergroten...
Prednisson Attack is van Project Omeaga 🙈
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#13
ook zo 1
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#14
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke Spook zei:
hahaha ja weet er alles van,... kwam ook vaak in Hemkade zaandam!
En paar x hellbound/hellraiser.... pfff kut joden
ik was er zelf nie echt mee bezig als ik aan t feesten was en zwaar uit me dak..., kom om te feeste ja toch sukkeltjes
Klik om te vergroten...
ha ha ha ja hellraiser idd amster . utrecht vegse banen ook feesten bezocht . surcel studios dordrecht met ruff nek
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore Ressurection , Ghosttown vechtsuuuh banen!! hahah super gezellig altijd daar man
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Coke Spook zei:
partyraiser ook gejat of nie gemaakt hoor.... sample is van Endymion - Prednisson Attack...
Klik om te vergroten...
Nog zo’n limewire geval, Angerfist Ubermensch wat uiteindelijk gewoon Art of Fighters - Earthquake bleek te zijn 😄
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke Spook zei:
Hardcore Ressurection , Ghosttown vechtsuuuh banen!! hahah super gezellig altijd daar man
Klik om te vergroten...

ook ooit een keer geweest.. 👍
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Laramonjour zei:
Deze heb ik ook dagelijks in mijn hoofd
Klik om te vergroten...

ik denk dat @CuriousExplorer hier een heel leuk grapje over had gemaakt als'ie online was 😅
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."