#1
Poh lekker oldskool!
Eerste feestje waar ik heen ging was Ansarat 2009 in Belgiรซ, hierna nog naar City of Justice 2009 geweest (totaal onbekend maar lekker een feestje dichtbij huis), Sensation Black en Last World
Helaas toen een hele tijd niks omdat ik mijn toen huidige vrienden, hoe ironisch, gedag heb gezegd omdat ze drugs gebruikte ๐คฃ
