#1
hava.. naguila hava..
Aah thanks! Ik sla m op voor later haha!
Vul eens aan.. Wil graag 'nieuwe' (oude) muziek leren kennen.
Underrated/unknown artists
We hebben het allemaal wel.. Je hebt wat gebruikt of bent gewoon nuchter en denk terug aan vruuger... 10 jaar geleden, 4 jaar of wat dan ook en denken aan een liedje. Je wil dit liedje delen maar niemand ken het lied of de artiest terwijl het al lang bestaat. Welke underrated/unknown...drugsforum.nl
Zelf ben ik een liefhebber van raw hardstyle, hardcore en frenchcore maar dat weerhoud mij niet om andere genres te luisteren/te leren kennen
Nee... Nee...hava.. naguila hava..
Ieder zn ding....
Hier ga ik ook wel regelmatig goed op
Haha, deze is ook erg....
Hier ga ik ook wel regelmatig goed op
Ja regelmatig toen... jij ook?!?
ik hou er niet van was geintje
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belgNee hou je daar nie van?? Hahah is een belgisch icoon toch? Ik ken em alleen van tv
1 malig, was nog jong toen die open was maar groot genoeg (lengte) om met de oudere mee te kunnen. Heb daar wat gezien toen. Goud.
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg
o ja jij hebt gelijkVerwar je hem niet met bobejaan schoepen ivm met dat pretpark en bobbejaanland ^^.
Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aanOhnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."