Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hava.. naguila hava..
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke Spook zei:
Klik om te vergroten...
Aah thanks! Ik sla m op voor later haha!
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kim-93 zei:
Vul eens aan.. Wil graag 'nieuwe' (oude) muziek leren kennen.

Underrated/unknown artists

We hebben het allemaal wel.. Je hebt wat gebruikt of bent gewoon nuchter en denk terug aan vruuger... 10 jaar geleden, 4 jaar of wat dan ook en denken aan een liedje. Je wil dit liedje delen maar niemand ken het lied of de artiest terwijl het al lang bestaat. Welke underrated/unknown...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Zelf ben ik een liefhebber van raw hardstyle, hardcore en frenchcore maar dat weerhoud mij niet om andere genres te luisteren/te leren kennen
Klik om te vergroten...

10 jaar terug had je die stylen nog niet... hardcore natuurlijk wel !!

Luister is evil activities :wink:
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#4

Hier ga ik ook wel regelmatig goed op
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
hava.. naguila hava..
Klik om te vergroten...
Nee... Nee...
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben meest van de oldskool 90's begin milenium!!

DJ PROMO file setsss 🥳
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#7
20201205_232052.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laramonjour zei:

Hier ga ik ook wel regelmatig goed op
Klik om te vergroten...
Ieder zn ding.... :)
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Laramonjour zei:

Hier ga ik ook wel regelmatig goed op
Klik om te vergroten...
Haha, deze is ook erg....
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#10
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke Spook zei:
Ja regelmatig toen... jij ook?!?
Klik om te vergroten...

1 malig, was nog jong toen die open was maar groot genoeg (lengte) om met de oudere mee te kunnen. Heb daar wat gezien toen. Goud.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#12
joetsie zei:
ik hou er niet van was geintje
Klik om te vergroten...

Nee hou je daar nie van?? Hahah is een belgisch icoon toch? Ik ken em alleen van tv
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Phoee.. wat veel om terug te luisteren haha, gelukkig ben ik voorlopig nog niet slapen dus heb dadelijk nog wat te doen haha
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Coke Spook zei:
Nee hou je daar nie van?? Hahah is een belgisch icoon toch? Ik ken em alleen van tv
Klik om te vergroten...
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#15
🐺PsyTekz zei:
1 malig, was nog jong toen die open was maar groot genoeg (lengte) om met de oudere mee te kunnen. Heb daar wat gezien toen. Goud.
Klik om te vergroten...

Haha vet toch!! Ik had dat ook mee, 15 en al +- 1.90 lang... en in die tijd kon alles, zag ze veel jonger ook binnen.... andere tijden...
We kwamen vaak bij zillion uit als after na een party in de buurt....
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
joetsie zei:
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg
Klik om te vergroten...

Verwar je hem niet met bobejaan schoepen ivm met dat pretpark en bobbejaanland ^^.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nigttown aan de kruiskade rotterdam ook vaak geweest
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#18
joetsie zei:
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg
Klik om te vergroten...

Alee wat zegt gij nu!!!
Ik een belg?? Amai zotteke!!

Ik ben zeker geen belg haha maar ik wordt wel blij van vlaanderen!!!
Good memories & friends
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
🐺PsyTekz zei:
Verwar je hem niet met bobejaan schoepen ivm met dat pretpark en bobbejaanland ^^.
Klik om te vergroten...
o ja jij hebt gelijk
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laramonjour zei:
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Klik om te vergroten...
Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."