Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke Spook zei:
Been there many times!!!
Defqon op almeerderstrand al...
Decibel wat later en allebij wel op favo lijstje qua festivals in die style! Na 2014 niemeer geweest btw
Klik om te vergroten...
Ik ben persoonlijk het meest fan van Intents, niet al te groot maar toch groot genoeg om ruime wereldbekendheid te hebben. Daarnaast altijd de vetste stages imo. Sinds 2012 geen jaar overgeslagen
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#2
Michael-123 zei:
Ik ben persoonlijk het meest fan van Intents, niet al te groot maar toch groot genoeg om ruime wereldbekendheid te hebben. Daarnaast altijd de vetste stages imo. Sinds 2012 geen jaar overgeslagen
Klik om te vergroten...

Nooit geweest...
Afgelopen 10 jaar zijn er zoveel festivals/party's met de hardere stylen georganiseerd hahah tering de keuze is reuze!!
Dominator DFQ1 Decibel Hardbass Qlimax MOH zijn wel vaak elk jaar een beetje van t zelfde ....

Moet je zeker ooit geweest zijn maar elk jaar dat afgaan doe ik al jaren niet meer... die tijd hebben we gehad woehaha overleef ik nu niet meer 😜
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ground Zero is nog een van de weinige of enigste feest/festival wat in de avond/nacht is! Das toch t lekkerst vind ik! Met 30 grade in de felle zon was t vaak afzien voor mij pfff hahah
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Michael-123 zei:
Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.
Klik om te vergroten...
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wil je toch bij zijn :tongueout:

B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is ook een goede!
Heerlijke early

C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Dit is ook een goede!
Heerlijke early

Klik om te vergroten...

Zo die hoor je nie vaak!!!!
Brrrrr records zie ik! DJ fuckface kenk wel daar van!
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen idee waarom, maar deze kwam ineens in me op 😍

B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9

M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bas zei:

Klik om te vergroten...
Die foto’s ook echt πŸ˜‚πŸ™ŒπŸΌ
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
ik denk dat @CuriousExplorer hier een heel leuk grapje over had gemaakt als'ie online was πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Sowieso πŸ˜‚
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
eh eeuw, eh uh eh eh eeuhw, eeuhw ..dat was de synth.. soort van sirene achtig.
en dan de percussie.. tumtumtumteduhdum, tumtumtumteduhdum.. lol.. πŸ˜…
ik weet wel welk nummer het is btw..
oldskool.. of in de aanloop daarvan.
Klik om te vergroten...
bedoel je deze:
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#14
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Een heerlijk uurtje om op een avond als deze aan te hebben 😍

K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet nu, dat er een engel bewaarder bestaat 😎
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#17
Michael-123 zei:
Heerlijk label 😍🀀
Klik om te vergroten...

Ja Bonzai vet labelll met ouwe reuzen uit belgie vooral!!
Heb je die docu gezien over bonzai records?
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#18
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vul eens aan.. Wil graag 'nieuwe' (oude) muziek leren kennen.

Underrated/unknown artists

We hebben het allemaal wel.. Je hebt wat gebruikt of bent gewoon nuchter en denk terug aan vruuger... 10 jaar geleden, 4 jaar of wat dan ook en denken aan een liedje. Je wil dit liedje delen maar niemand ken het lied of de artiest terwijl het al lang bestaat. Welke underrated/unknown...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Zelf ben ik een liefhebber van raw hardstyle, hardcore en frenchcore maar dat weerhoud mij niet om andere genres te luisteren/te leren kennen
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Deze.... omdat je er zo lekker op kan dromen.

Klik om te vergroten...
Omg hahaha, dit wordt bij ons altijd gekeken tijdens wat voor space dan ook maar. Heerlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."