#1
zegt me niks eigenlijk, wat voor style draai je?
had nooit wat door van de kaart . hoorde dit later in de avond thuis. Erg he dat schieten vlak bij de ingang. Ook echt iemand doosgeschoten .Dit was buiten maar waren wel bezoekers van parkz. gewoon klote voor de mensen die voor het feest gingen.klopt er werd steeds harder gedraaidJa paar x toen ik daar was was indd net voor of na dat schieten...
1996 of 97 volgens mij... t was vaker dicht dan open meer door allle rotzooi
wat oudere vrienden van me kwamen er wel al jaartjes eerder, en die verhalen joh hahah
het werd langzaam overgenomen door de gabbers daar.... eerst alleen laatste uurtje harder, maar
al snel geen house of mellow maar oldskool uit rotjuh knorrrr!!