Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke Spook zei:
zegt me niks eigenlijk, wat voor style draai je?
Klik om te vergroten...

Coke Spook zei:
Ja paar x toen ik daar was was indd net voor of na dat schieten...
1996 of 97 volgens mij... t was vaker dicht dan open meer door allle rotzooi
wat oudere vrienden van me kwamen er wel al jaartjes eerder, en die verhalen joh hahah
het werd langzaam overgenomen door de gabbers daar.... eerst alleen laatste uurtje harder, maar
al snel geen house of mellow maar oldskool uit rotjuh knorrrr!!
Klik om te vergroten...
had nooit wat door van de kaart . hoorde dit later in de avond thuis. Erg he dat schieten vlak bij de ingang. Ook echt iemand doosgeschoten .Dit was buiten maar waren wel bezoekers van parkz. gewoon klote voor de mensen die voor het feest gingen.klopt er werd steeds harder gedraaid
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke Spook zei:
hahah thanks for the trip down memorylane ouwe diehards!!
daar word je toch vroluk van als je dat weer oprakelt.... haha nie dan...
Klik om te vergroten...
ja toch niet dan. Rotterdam echt wel amsterdam waar legt dat dan ?. Aparte tijd die kut gabber piet verziekte het later
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#3
🐺PsyTekz zei:
Jaren 90 waren gewoon de beste.
Klik om te vergroten...

veruit!!!! daar kan niks meer aan tippen.... dat kan nu in deze tijd helemaal niet meer hahah

denk je van het begin van internet dan!!! met je 56k6 inbel modem via de telefoon.....
woehahahah
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sabotage zei:
had nooit wat door van de kaart . hoorde dit later in de avond thuis. Erg he dat schieten vlak bij de ingang. Ook echt iemand doosgeschoten .Dit was buiten maar waren wel bezoekers van parkz. gewoon klote voor de mensen die voor het feest gingen.klopt er werd steeds harder gedraaid
Klik om te vergroten...

whaha ja iedereen was daar van de kaart!!! en dat kon ook gewoon en ging lange tijd prima...
alleen aan t eind werd t zo bekend in NL en Belgie dat ook al dat foute volk er heen kwam....
was bij meer locaties zo... gabber kreeg slechte naam en in die tijd was rellen ook een hobby van vele haha tijd teveel ofzo
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke Spook zei:
veruit!!!! daar kan niks meer aan tippen.... dat kan nu in deze tijd helemaal niet meer hahah

denk je van het begin van internet dan!!! met je 56k6 inbel modem via de telefoon.....
woehahahah
Klik om te vergroten...
ben wel ff die illegale feesten af gegaan. Moet zeggen dat had ook wel iets unieks .ik denk dat die saamhorigheid toen heel speciaal was. Voelde als 1 op die feesten
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke Spook zei:
Denekampse Dorpsgekkuh


Klik om te vergroten...
Deze dan, de track die op Angerfist is geschreven maar helemaal niet van hem is:
Dit is m wel:
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke Spook zei:
whaha ja iedereen was daar van de kaart!!! en dat kon ook gewoon en ging lange tijd prima...
alleen aan t eind werd t zo bekend in NL en Belgie dat ook al dat foute volk er heen kwam....
was bij meer locaties zo... gabber kreeg slechte naam en in die tijd was rellen ook een hobby van vele haha tijd teveel ofzo
Klik om te vergroten...
maar meer na de 90 jaren . Rotterdam en Amsterdammers was een slechte mix .
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#8
Michael-123 zei:
Deze dan, de track die op Angerfist is geschreven maar helemaal niet van hem is:
Dit is m wel:
Klik om te vergroten...

partyraiser ook gejat of nie gemaakt hoor.... sample is van Endymion - Prednisson Attack...
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#9

😈😈😈
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sabotage zei:
maar meer na de 90 jaren . Rotterdam en Amsterdammers was een slechte mix .
Klik om te vergroten...

hahaha ja weet er alles van,... kwam ook vaak in Hemkade zaandam!
En paar x hellbound/hellraiser.... pfff kut joden
ik was er zelf nie echt mee bezig als ik aan t feesten was en zwaar uit me dak..., kom om te feeste ja toch sukkeltjes
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#11

Deze heb ik ook dagelijks in mijn hoofd
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke Spook zei:
partyraiser ook gejat of nie gemaakt hoor.... sample is van Endymion - Prednisson Attack...
Klik om te vergroten...
Prednisson Attack is van Project Omeaga 🙈
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#13
ook zo 1
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#14
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke Spook zei:
hahaha ja weet er alles van,... kwam ook vaak in Hemkade zaandam!
En paar x hellbound/hellraiser.... pfff kut joden
ik was er zelf nie echt mee bezig als ik aan t feesten was en zwaar uit me dak..., kom om te feeste ja toch sukkeltjes
Klik om te vergroten...
ha ha ha ja hellraiser idd amster . utrecht vegse banen ook feesten bezocht . surcel studios dordrecht met ruff nek
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore Ressurection , Ghosttown vechtsuuuh banen!! hahah super gezellig altijd daar man
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Coke Spook zei:
partyraiser ook gejat of nie gemaakt hoor.... sample is van Endymion - Prednisson Attack...
Klik om te vergroten...
Nog zo’n limewire geval, Angerfist Ubermensch wat uiteindelijk gewoon Art of Fighters - Earthquake bleek te zijn 😄
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke Spook zei:
Hardcore Ressurection , Ghosttown vechtsuuuh banen!! hahah super gezellig altijd daar man
Klik om te vergroten...

ook ooit een keer geweest.. 👍
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Laramonjour zei:
Deze heb ik ook dagelijks in mijn hoofd
Klik om te vergroten...

ik denk dat @CuriousExplorer hier een heel leuk grapje over had gemaakt als'ie online was 😅
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."