Voor de echte liefhebbers 😍
Moest dit.... 😑😑😑😑
Alsjeblieft hè 😋Ja zoals nu dus 🥳
Bro...
Hahaha, jullie vroegen erom. Ik vraag me af of dit echt alleen een ding was bij jongeren nu ik erover nadenk... We gaan het zien
Oh valt wel mee, ik haat je (nog) niet hoor haha. Maar my god.. toen ik dit lied voor het eerst hoorde dacht ik echt: what the fuck.. 🤣
Hahaha, jullie vroegen erom. Ik vraag me af of dit echt alleen een ding was bij jongeren nu ik erover nadenk... We gaan het zien
Ik weiger het te luisteren.Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aan
Het blijft anders wel eindeloos in je hoofd hangen... Dat vooral hahaha. Liggen we vannacht allemaal in bed met dezelfde liedjes in ons hoofd.Oh valt wel mee, ik haat je (nog) niet hoor haha. Maar my god.. toen ik dit lied voor het eerst hoorde dacht ik echt: what the fuck.. 🤣
Voor de echte liefhebbers 😍
Heerlijk label 😍🤤
drugsforum.nl
Omg hahaha, dit wordt bij ons altijd gekeken tijdens wat voor space dan ook maar. HeerlijkDeze.... omdat je er zo lekker op kan dromen.
deze is kut.. blijft hangen als een malleMoest dit.... 😑😑😑😑
Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aanOhnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."