#1
FTS๐ช
Okรฉ nu serieus....
Deze is lekker... omdat het origineel vaak in mn hoofd zit en deze versie mij kippenvel geeft.
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kopDeel het! Ik ben benieuwd! Zolang het maar niet Carnival van de Efte... oke nu heb ik die in mijn hoofd
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Ja zoals nu dus ๐ฅณWoehaha dat is fucked...
Ik heb dat vaak na doorhalen dat er zoiets in je kop blijft hangen![]()
Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aanOhnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Moest dit.... ๐๐๐๐
Alsjeblieft hรจ ๐Ja zoals nu dus ๐ฅณ
Bro...
Hahaha, jullie vroegen erom. Ik vraag me af of dit echt alleen een ding was bij jongeren nu ik erover nadenk... We gaan het zien
Oh valt wel mee, ik haat je (nog) niet hoor haha. Maar my god.. toen ik dit lied voor het eerst hoorde dacht ik echt: what the fuck.. ๐คฃ
Hahaha, jullie vroegen erom. Ik vraag me af of dit echt alleen een ding was bij jongeren nu ik erover nadenk... We gaan het zien
Ik weiger het te luisteren.Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aan
Het blijft anders wel eindeloos in je hoofd hangen... Dat vooral hahaha. Liggen we vannacht allemaal in bed met dezelfde liedjes in ons hoofd.Oh valt wel mee, ik haat je (nog) niet hoor haha. Maar my god.. toen ik dit lied voor het eerst hoorde dacht ik echt: what the fuck.. ๐คฃ
Voor de echte liefhebbers ๐
Jan Smit?Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam๐๐๐ Dan gaat iedereen me sowieso haten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."