Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk lied komt nu in je op?

Welk lied komt nu in je op?

290 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#1
FTS๐Ÿ’ช
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Okรฉ nu serieus....

Deze is lekker... omdat het origineel vaak in mn hoofd zit en deze versie mij kippenvel geeft.
Klik om te vergroten...
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kim-93 zei:
Deel het! Ik ben benieuwd! Zolang het maar niet Carnival van de Efte... oke nu heb ik die in mijn hoofd
Klik om te vergroten...
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laramonjour zei:
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Klik om te vergroten...

Woehaha dat is fucked...
Ik heb dat vaak na doorhalen dat er zoiets in je kop blijft hangen :tearsofjoy:
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#5
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke Spook zei:
Woehaha dat is fucked...
Ik heb dat vaak na doorhalen dat er zoiets in je kop blijft hangen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja zoals nu dus ๐Ÿฅณ
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laramonjour zei:
Ohnee wat dacht je van het liedje van de fata morgana en de vliegende hollander, heb ze elke week wel een paar keer in mijn kop
Klik om te vergroten...
Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aan
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor de echte liefhebbers ๐Ÿ˜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sabotage zei:
Klik om te vergroten...
Moest dit.... ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#10

Hahaha, jullie vroegen erom. Ik vraag me af of dit echt alleen een ding was bij jongeren nu ik erover nadenk... We gaan het zien


Edit: ik heb er zelf niet eens ook maar รฉรฉn seconde naar geluisterd, dan hoor ik het de rest van de nacht nog in m'n hoofd haha. Dat is toch en partijtje kut.
Heb dat best vaak met dit nummer namelijk, waardoor het misschien ook wel steeds vaker gebeurt omdat ik er dan weer over nadenk?:thinking: Enfin, daarom was het het eerste wat in me binnenkwam hahaha.....
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laramonjour zei:
Ja zoals nu dus ๐Ÿฅณ
Klik om te vergroten...
Alsjeblieft hรจ ๐Ÿ˜‹
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flower123 zei:

Hahaha, jullie vroegen erom. Ik vraag me af of dit echt alleen een ding was bij jongeren nu ik erover nadenk... We gaan het zien
Klik om te vergroten...
Bro...
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flower123 zei:

Hahaha, jullie vroegen erom. Ik vraag me af of dit echt alleen een ding was bij jongeren nu ik erover nadenk... We gaan het zien
Klik om te vergroten...
Oh valt wel mee, ik haat je (nog) niet hoor haha. Maar my god.. toen ik dit lied voor het eerst hoorde dacht ik echt: what the fuck.. ๐Ÿคฃ
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#14
Michael-123 zei:
Voor de echte liefhebbers ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Bonzaaaaaaaai
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kim-93 zei:
Gelukkig kan ik er nu zo niet opkomen hoe die gaan, anders had ik die nu ook in mijn hoofd.. Oeh efteling.. ik denk ineens aan
Klik om te vergroten...
Ik weiger het te luisteren.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim-93 zei:
Oh valt wel mee, ik haat je (nog) niet hoor haha. Maar my god.. toen ik dit lied voor het eerst hoorde dacht ik echt: what the fuck.. ๐Ÿคฃ
Klik om te vergroten...
Het blijft anders wel eindeloos in je hoofd hangen... Dat vooral hahaha. Liggen we vannacht allemaal in bed met dezelfde liedjes in ons hoofd.
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heerlijk label ๐Ÿ˜๐Ÿคค
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#18
Michael-123 zei:
Voor de echte liefhebbers ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...

De klassieker onder de klassiekers!!!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deze.... omdat je er zo lekker op kan dromen.

R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flower123 zei:
Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Dan gaat iedereen me sowieso haten
Klik om te vergroten...
Jan Smit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."