Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestival 'props'

Festival 'props'

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben er ook ‘maar’ mee geïntroduceerd door een vriendin, vroeg me eerst af wat de toegevoegde waarde was maar heb het snel leren waarderen. Ze heeft wel meer van die trucjes in haar trucendoos die een trip nog epischer maken dan ie al is.

Het maakte laatst op 6-APB echt een wereld van verschil, ik ging opzich wel lekker maar met spacebril op ging ik veel harder. 🤩 Lekker dat zoiets zoveel impact kan hebben.
V
VanTegenNaarLiefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Foxy Methoxy zei:
Als dat linksvoor tijdens Cirque Mistique was, aangenaam nog! 😎
Hoewel ik volgens mij wel constant een vrij grote glimlach op mijn gezicht had.
Klik om te vergroten...
De meest rechter. 😅 Beste zuurpruim 🤣
Wollukker zei:
Ik vind dat ook mooi. Mensen zijn je dan zo ongelofelijk dankbaar voor zoiets simpels. Ik maakte op een feest kennis met de collega van mijn vriendin. Ik uitdelen aan heel zijn groep. Die hebben het schijnbaar nog steeds over "de held met de lollies".

Dit krijg je niet uitgelegd aan mensen die nooit (eerlijk is eerlijk..onder de invloed) zo'n feest hebben bijgewoond.
Klik om te vergroten...
Dat! Mij (of nou ja, bij m'n vriendin) waren ze dus afgepakt. Ik vertelde dit aan een paar meiden. e vertelde enthousiast dat ze backstage waren binnengekomen en haalde 2 grote chupachups tevoorschijn. Zelfs een kind in een gratis snoepwinkel had niet zo'n blik van intens geluk als ik toen!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Ik neem bij Awakenings Easter volgende week zaterdag ook zeker weer een stickervel met hartjes mee.
Die ga ik na een leuk gesprekje opplakken bij lieve mensjes. Was bij vorige feest ook zo leuk om te doen en genieten van de lieve reacties.
Tja, dit kun je niet uitleggen aan mensen die nooit op zo’n feest geweest zijn of nooit wat hebben gebruikt.
Klik om te vergroten...
❤️ Mag ik dit idee van je lenen? ❤️
Lijkt mij ook heel leuk, spread the love!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miraculeus zei:
❤️ Mag ik dit idee van je lenen? ❤️
Lijkt mij ook heel leuk, spread the love!
Klik om te vergroten...
Natuurlijk!
Ik heb het idee van @SneeuwStorm overgenomen.
Hoe meer liefde, hoe beter 😍
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Ik neem bij Awakenings Easter volgende week zaterdag ook zeker weer een stickervel met hartjes mee.
Die ga ik na een leuk gesprekje opplakken bij lieve mensjes. Was bij vorige feest ook zo leuk om te doen en genieten van de lieve reacties.
Tja, dit kun je niet uitleggen aan mensen die nooit op zo’n feest geweest zijn of nooit wat hebben gebruikt.
Klik om te vergroten...
Ging je nou ook overdag? Dan ga ik extra lief doen tegen mensen, wie weet krijg ik een sticker!😆
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Djordy63 zei:
Ging je nou ook overdag? Dan ga ik extra lief doen tegen mensen, wie weet krijg ik een sticker!😆
Klik om te vergroten...
Ja ik ben er overdag!
Wie weet, gewoon goed je best doen 🤣🤣🤣
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Ja ik ben er overdag!
Wie weet, gewoon goed je best doen 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...

hahahha ga ik doen! Btw, heb je toevallig nog een kaartje over?😆
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een festivaldop is echt handig, online te bestellen voor op je flesje water :wink:
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Djordy63 zei:
hahahha ga ik doen! Btw, heb je toevallig nog een kaartje over?😆
Klik om te vergroten...
Hahaha goed zo! Nee, vooralsnog geen kaartje over…
P
PergamonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha heerlijk jullie verhalen!
Komende zaterdag mogen we weer hoor. Mystic garden staat op de planning. Echt mega mega veel zin in. Alleen, zijn er 2 vrienden afgehaakt en ga ik, na lang wikken en wegen, alleen heen!! Ik kan wel ergens aanhaken maar hen ken ik niet zo goed. Dus een beetje spannend. Maargoed, ik ga gewoon lekker dansen, kletsen en lollies uitdelen. Vorige keer had ik een lichtgevende toverstaf (zo’n roze voor kinderen) mee en heb ik daar zoveel vrienden mee gemaakt. Was echt fantastisch! Helaas is die thuis gesneuveld en een nieuwe is niet op tijd binnen. Maar dat mag de pret niet drukken :)
Space bril gaat zeker mee.
Hopelijk zijn er genoeg leuke mensen die mij verwelkomen (en laten de vervelende mensen mij, zeker na afloop als ik terugga, met rust)!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pergamon zei:
Haha heerlijk jullie verhalen!
Komende zaterdag mogen we weer hoor. Mystic garden staat op de planning. Echt mega mega veel zin in. Alleen, zijn er 2 vrienden afgehaakt en ga ik, na lang wikken en wegen, alleen heen!! Ik kan wel ergens aanhaken maar hen ken ik niet zo goed. Dus een beetje spannend. Maargoed, ik ga gewoon lekker dansen, kletsen en lollies uitdelen. Vorige keer had ik een lichtgevende toverstaf (zo’n roze voor kinderen) mee en heb ik daar zoveel vrienden mee gemaakt. Was echt fantastisch! Helaas is die thuis gesneuveld en een nieuwe is niet op tijd binnen. Maar dat mag de pret niet drukken :)
Space bril gaat zeker mee.
Hopelijk zijn er genoeg leuke mensen die mij verwelkomen (en laten de vervelende mensen mij, zeker na afloop als ik terugga, met rust)!
Klik om te vergroten...
Super leuk! Ik ga ook, met spacebril en lollies (hoop dat ik ze binnen krijg), dus mssn kunnen we een lolly uitwisselen (; Heel veel zin om lekker te dansen 🤩
V
VanTegenNaarLiefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjYella zei:
Een festivaldop is echt handig, online te bestellen voor op je flesje water :wink:
Klik om te vergroten...
De harde plastics voor functioneel en lek-vrij, maar de siliconen hebben een dubbele functie als een geweldige fidget 😍
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Een festivaldop is echt handig, online te bestellen voor op je flesje water :wink:
Klik om te vergroten...
Uiteraard vergat ik hem vandaag mee te nemen.....
E
ElaoricLid
01-01-2024, 00:00
#14
Poncho. Ik heb er meerdere.
P
PergamonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hi,

Eindelijk is het weer zo ver, volgende maand ga ik, na er een jaar tussenuit te zijn geweest, weer naar een festival toe en gaan we denk ik aan de xtc.

Ik ben tot nu toe alleen nog maar naar festivals in de zomer - en dus buiten- geweest. Ik geniet altijd enorm van verkleden, glitters en spelen en verzamel meestal de nodige mensen om mij heen door de 'props' die ik bij mij heb. Van bellenblaas tot lollies en glow in de dark race autootjes die een wedstrijdje kunnen doen. Ik geniet daar zo intens van.

Alleen is het festival waar we nu naartoe gaan grotendeels binnen en buiten is het stervenskoud. Naast dat ik natuurlijk vooral ga genieten van de muziek en mijn vrienden wil ik toch graag wat leuke props meenemen om een beetje te spelen, verbinden met anderen en de dag (voor mij) dat beetje extra te geven.

Dus vertel eens, wat zijn jullie favoriete festival props of wat voor leuks ben jij eens tegen gekomen?

Tips voor gave outfits mag ook. Dat is ook even zoeken in de winter. Mijn doorschijnende glitter bodysuit gaat hem niet worden ben ik bang 😂
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hartjes stickers. Leuk om op te plakken bij lieve mensjes.
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Space / diffractiebrillen! Ook supertof om willekeurige andere mensen (onder invloed) van mee te laten genieten. Een licht show die al lekker binnen kan komen op XTC kan met zo’n bril nog beter binnenkomen.
P
PergamonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Foxy Methoxy zei:
Space / diffractiebrillen! Ook supertof om willekeurige andere mensen (onder invloed) van mee te laten genieten. Een licht show die al lekker binnen kan komen op XTC kan met zo’n bril nog beter binnenkomen.
Klik om te vergroten...
Die heb ik, en was ik vergeten, haha. Dus thanks, ga ze eens opsnorren!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik eerlijk ben vind ik dat soort 'props' echt verschrikkelijk.

Ik ga naar een festival voor de muziek maar ieder z'n ding uiteraard.

Ik wens je veel plezier, een jaartje pauze is een goeie;
P
PergamonLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Als ik eerlijk ben vind ik dat soort 'props' echt verschrikkelijk.

Ik ga naar een festival voor de muziek maar ieder z'n ding uiteraard.

Ik wens je veel plezier, een jaartje pauze is een goeie;
Klik om te vergroten...
Snap ik super goed hoor. Zo heb je heel veel verschillende mensen op een festival. De mensen die er niet van houden laat ik lekker met rust en de rest weet me wel te vinden :)

Dankjewel, wel helaas noodgedwongen dat feestjes er even niet in zaten, maar des te leuker zal het nu weer zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."