#1
Ja! Niet normaal zeg!
Ik luisterde altijd naar rnb en pop muziek, weleens naar klassieke muziek maar sinds ik mdma gebruik luister ik alleen maar naar techno, deep house, soms trance. In mijn sportschool, in mijn auto, in iemands anders auto, tijdens het poetsen, stofzuigen en koken.
Ik luisterde altijd naar rnb en pop muziek, weleens naar klassieke muziek maar sinds ik mdma gebruik luister ik alleen maar naar techno, deep house, soms trance. In mijn sportschool, in mijn auto, in iemands anders auto, tijdens het poetsen, stofzuigen en koken.
