#1
Alleen maar mooie DJ namen! En ja Massive Attack vaak live gezien en gehoord. Triphop komt ook veel voor in mijn speellijsten, met o.a. Portishead en Tricky.Sinds XTC zijn de dj's van de border community mijn grote vriend! Daar heb ik wel een likje MDMA voor nodig gehad om dat echt te gaan waarderen.
James Holden, Nathan Fake, Richie Hawtin, Gui Boratto en dan vergeet ik er nog wel een paar.
Legendarische border community nachten tijdens ADE waar altijd dezelfde fans rondlopen.
Automatisch ontstond er een afdeling Sfeer Beheer!
Terwijl ik dit schrijf krijg ik weer flashbacks.
Ondertussen kan ik heerlijk wegdromen bij deze muziekschool. Ook nuchter.
Oh en niet te vergeten triphop. Begonnen met MDMA en daarna verder ontdekt met psychedelica.
Massive Attack liveshow iemand?
Mooi topic @Flowrider!
Edit: voor mij ook pas MDMA na mijn 30ste.
Daarvoor vooral Grunge, black metal en Nederhop
" Ik ben Seeq, de rappende rijmfabriek,
ik rijm als een trein voor een breed publiek.
Dus in spin, stap maar in,
luister goed en mis geen enkele zin.
Want ik praat heel vlug man, doper dan Brugman,
van het oosten naar het westen en weer terug, man.
Het einde van de reis maar houd je ogen op de prijs
en uit spuit, stap maar uit. "
