Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbuiten trippen

buiten trippen

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nix van trip gehad :(

lees mijn saai tripreport maar
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#2
morgen is het weer eens tijd. ik krijg een gratis halve portie :grin:

aleen we hebben geen plaats binnen ergens thuis :(

dus word het buiten.. maar het weer... merk je iets van de kou als je tript?
en wat als er opeens een wolken breuk komt? ga je dan niet zeker bad ofzo :grin:

iemand al in regen getript? :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brr lijkt mij echt verschrikkelijk koud!! Neem maar regenkleding mee of een (kleurige) paraplu :P . Als je je goed voorbereidt moet het te doen zijn lijkt mij. Veel plezier & succes. :wave:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
buiten zijn in de kou en regen is helemaal niet erg maar ik kon dan ook meestal wel overdekt zitten op een hele mooie plek in het bos
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
De keren dat ik nergens kon vertoeven en wel buiten moest trippen (nouja moeten, niets moet :wink:) was het fantastisch. Regen was prachtig, totaal geen last van de kou.

Maar, het was niet vervelend regenachtig. Geen wind e.d., dat lijkt me wel vervelend.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me nou echt helemaal niks. Moet er niet aan denken om een beetje in de regen te trippen. Nee geef mij dan maar liever gewoon een warm huis.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
totdat je beseft dat die regen eigenlijk voor jou naar beneden komt en voor alle mooie bomen om je heen en dat water over je heen eigenlijk een hardstikke leuk gevoel is en je je beseft dat als je kleren vies worden je ze toch gemakkelijk kan wassen ( desnoods met de hand)

dan word t toch een leuke trip hoor :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
:grin:

Gedachten kan je dus aardig positief sturen onder een trip!?
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#9
je reports is al gesloten :grin:
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja... was idd ook geen echte trip maakt niet uit :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jammer voor je, volgende keer beter
:wave:
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#12
buiten trippen in de herfst is het beste wat je kan overkomen!
harde wind, grote boze wolken, mooi zonnetje tussendoor, keihard onweer, suizende bomen :hearteyes:
jammer dat het niet werkte...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, ik zal even kijken als ik er tijd voor heb..moet echt nog vet veel lezen op het forum :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
nou...bij mij werkte het gister toch echt wel!!!!!
:grin::grin::grin::grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
mathijs zei:
nou...bij mij werkte het gister toch echt wel!!!!!
:grin::grin::grin::grin:
Klik om te vergroten...
tripreport!! :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
ja, ik zal even kijken als ik er tijd voor heb..moet echt nog vet veel lezen op het forum :P
Klik om te vergroten...

Nog steeds geen trip report? Aan het werk, jij!!!

Binnenkort een nieuw verslag van mij.... Ik ga buiten trippen ergens volgende week, ik ben heel benieuwd (voel al zenuwen af en toe, of 'gezonde spanning')!! :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, spijt me...heb niet echt tijd eigenlijk :P
En het was niet eens echt heel erg bijzonder ofzo, geen hele bizarre trip, maar ik zal het tripreport nog wel een keer posten :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
buiten zijn in de kou en regen is helemaal niet erg maar ik kon dan ook meestal wel overdekt zitten op een hele mooie plek in het bos
Klik om te vergroten...
Zeecontainer?
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebben wij ook int bossie :mrgreen:
( zo'n zeecontainer ej :P )
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is dat zo'n floatingbox?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."