#1
nix van trip gehad
lees mijn saai tripreport maar
lees mijn saai tripreport maar


tripreport!!mathijs zei:nou...bij mij werkte het gister toch echt wel!!!!!
![]()
mathijs zei:ja, ik zal even kijken als ik er tijd voor heb..moet echt nog vet veel lezen op het forum :P
Zeecontainer?spacekonijn zei:buiten zijn in de kou en regen is helemaal niet erg maar ik kon dan ook meestal wel overdekt zitten op een hele mooie plek in het bos
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."