buiten ist beste, kou voelde ni meer zo hard, lichte regen of sneeuw maakt het alleen maar leuker, t'is echt wel meer bedoeld om buiten te gaan exploreren gelijk een klein kind dat de natuur herontdekt.
#5
Heh ja ik had ook zo'n gevoel van op ontdekking in de natuur en het was echt een avontuur
#6
buiten trippen is vet!
Ik heb t welleens gedaan in de storm in Bretagne Frankrijk.
I u dont care maakt t niet uit of t koud is of niet.
Pak je zelf gewoon goed in....de natuur is wonderbaarlijk op paddo s
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.