Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's en in de war zijn.

Paddo's en in de war zijn.

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#1
daar was ik al bang voor. En ik hoop binnekort ook LSD te kunnen
testen :) :hearteyes:
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 3 super leuke paddo trips gehad tot nu toe. ik heb ook 2 keer op paddo's getript dat ik alleen zwaar in de war was. Ik hallucineerde wel, maar ik was te erg in de war om ervan te genieten.

Heeft iemand enig idee hoe je ervoor kan zorgen dat je wel goed hallucineerd met paddo's maar niet te erg in de war bent?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat in de war zijn is nogal typisch voor paddos denk ik
ik heb verschillende leuke trips gehad op paddos maar ook een paar verwarrende trips, waarbij ik niet goed wist wat ik nu van de trip moest denken...
ik heb dit meegemaakt met trips met zware en lichte doseringen, en in verschillende omgevingen...
ik denk dat je hier niet echt veel aan kunt doen, paddos zijn volgens mij soms gewoon zo...

daarom verkies ik dan ook lsd, vind ik veel gemakkelijker om te sturen en is veel vrolijker...
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#4
Requiem zei:
Ik heb 3 super leuke paddo trips gehad tot nu toe. ik heb ook 2 keer op paddo's getript dat ik alleen zwaar in de war was. Ik hallucineerde wel, maar ik was te erg in de war om ervan te genieten.

Heeft iemand enig idee hoe je ervoor kan zorgen dat je wel goed hallucineerd met paddo's maar niet te erg in de war bent?
Klik om te vergroten...
/Ja ik had bij mijn trip dus meer zo van WTF wa gebeurt er space em een beetje op geluidjes en wis niet wa ik moest denken enzo.. maarja .. Zal wel goed kome XD
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelic_Fairytale zei:
dat in de war zijn is nogal typisch voor paddos denk ik
ik heb verschillende leuke trips gehad op paddos maar ook een paar verwarrende trips, waarbij ik niet goed wist wat ik nu van de trip moest denken...
ik heb dit meegemaakt met trips met zware en lichte doseringen, en in verschillende omgevingen...
ik denk dat je hier niet echt veel aan kunt doen, paddos zijn volgens mij soms gewoon zo...

daarom verkies ik dan ook lsd, vind ik veel gemakkelijker om te sturen en is veel vrolijker...
Klik om te vergroten...
idd ging hetzelfde antwoorden, maar dat in de war zijn heeft nog zijn charmes.. probeer er gewoon mee te lachen :)
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kan me nog herrineren dat ik het ergst in de war was. beste quote
van mijn leven:

"Je hebt paddo's op en bent in de war, kortom je begrijpt dingen niet.... SNAP dat dan!"

ik zat echt zo te denken, van eeeehm... daar klopt iets niet geloof ik :P
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat zijn nou paddo's :sunglasses:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen trip zonder verwarring; het enige wat je kan doen is gewoon van die verwarring genieten, laat het voor wat het is, focuss je op je zintuigelijke waarneming, of ga helemaal op in de verwarde gedachtes; er kunnen echt hele leuke quotes uitkomen :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
In m'n eerste echte trip was ik de hele tijd heen en weer aan het lopen..
Ik wist echt niet wat ik moest doen (werdt een beetje para)..

Maar nu ik meer ervaring heb, is dat veel minder om ik het steeds meer onder controle krijg.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
disaster zei:
In m'n eerste echte trip was ik de hele tijd heen en weer aan het lopen..
Ik wist echt niet wat ik moest doen (werdt een beetje para)..

Maar nu ik meer ervaring heb, is dat veel minder om ik het steeds meer onder controle krijg.
Klik om te vergroten...

Ik wist in mijn eerste trip ook niet wat ik moest doen; hoewel het geen paranoia tot gevolg had, wel dat ik steeds naar een andere plek toe wilde tot ik in mijn eigen huis was, toen was ik een puzzelstukje dat op de geode plek was gelegd (zo voelde ik me heel letterlijk).
Het niet weten wat te doen lijdde toen tot de uitspraak 'we zijn gewoon aan het zijn' en die is nog anderhalf jaar bijgebleven en vaak herhaald.

Het is absoluut zo dat je er controle over leert te krijgen ja, meer en meer. De verwarring wordt per trip minder sterk (jammer eigenlijk).
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
disaster zei:
In m'n eerste echte trip was ik de hele tijd heen en weer aan het lopen..
Ik wist echt niet wat ik moest doen (werdt een beetje para)..

Maar nu ik meer ervaring heb, is dat veel minder om ik het steeds meer onder controle krijg.
Klik om te vergroten...

Ik wist in mijn eerste trip ook niet wat ik moest doen; hoewel het geen paranoia tot gevolg had, wel dat ik steeds naar een andere plek toe wilde tot ik in mijn eigen huis was, toen was ik een puzzelstukje dat op de geode plek was gelegd (zo voelde ik me heel letterlijk).
Het niet weten wat te doen lijdde toen tot de uitspraak 'we zijn gewoon aan het zijn' en die is nog anderhalf jaar bijgebleven en vaak herhaald.

Het is absoluut zo dat je er controle over leert te krijgen ja, meer en meer. De verwarring wordt per trip minder sterk (jammer eigenlijk).
Klik om te vergroten...

mijn eerste keer heb ik juist de hele avond gewoon rond gelopen
was weer klein kindje alles was leuk. HEERLIJK :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja.
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja.
Klik om te vergroten...

Jazeker!.. had ik ook.. we zaten bij een maat van mij binnen waar ik wel vaker zat.. zijn huisje zag er inneens zooooo anders uit.. echt raar.. kwam ik gistere weer ff langs om spulletjes die ik nog had laten liggen op te halen.. lijkt het echt weer anders >< echt raar.. en ik heb btw ook van die kutacties gehad.. dan zat ik eerst een kwartier voor me uit te staren, dan stont ik inneens op, gingi k midde in de kamer staan.. 4 minute ofzo beetje op en neer wiebelent ofzo.. en danging ik weer zitte.. echt kansloos :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
disaster zei:
dat zijn nou paddo's :sunglasses:
Klik om te vergroten...
ditto.
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#15
dread_head zei:
azgaza zei:
Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja.
Klik om te vergroten...

Jazeker!.. had ik ook.. we zaten bij een maat van mij binnen waar ik wel vaker zat.. zijn huisje zag er inneens zooooo anders uit.. echt raar.. kwam ik gistere weer ff langs om spulletjes die ik nog had laten liggen op te halen.. lijkt het echt weer anders >< echt raar.. en ik heb btw ook van die kutacties gehad.. dan zat ik eerst een kwartier voor me uit te staren, dan stont ik inneens op, gingi k midde in de kamer staan.. 4 minute ofzo beetje op en neer wiebelent ofzo.. en danging ik weer zitte.. echt kansloos :P
Klik om te vergroten...

Leuk toch :grin:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#16
Requiem zei:
mijn eerste keer heb ik juist de hele avond gewoon rond gelopen
was weer klein kindje alles was leuk. HEERLIJK :grin:
Klik om te vergroten...


idd, ik vind lopen dan heeerlijk :hearteyes:
zeker met lekker weer, als je eenmaal de smaak te pakken hebt maak je zo een giiiigantische wandeling :)
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb 3 uur lang bijna non stop gelopen, okee ik stond wel om de minuut
stil, maar dan nog :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook een trip gehad, dat was in engeland ine en heuvelgebied dat ik steeds dacht 'oh daar, daar moet het dan écht heel mooi zijn'en de totale wandeling was vier uur geworden, ik zat tot mijn knieën in de modder; en het was het helemaal waard ook.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was dus ook helemaal in de war. Ik vond het op het begin wel leuk. het stil zijn in je gedachte. maar dan word je helemaal vaag en dan weet je steeds niet wat je nou van de trip moet denken. En dan heb je ook nog zo'n gevoel alsof je suiker tekort komt.

Maar nu ik dit lees dat je de ervaring moet leren dan ga ik het denk ik nog wel eens proberen.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#20
Let eens op het in de war zijn: het is de essentie van trippen, en je kunt er heel veel van leren. Hallucineren is voor mij echt bijzaak, als je naar de tv kijkt zie je ook dingen die er niet zijn, dat is niet zo bijzonder. Trippen is op een andere manier ruimte, tijd en jezelf beleven, 'in de war' zijn dus, en het hallucineren zou niet mijn hoofddoel zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."