#1
daar was ik al bang voor. En ik hoop binnekort ook LSD te kunnen
testen
![:hearteyes:]()
testen
/Ja ik had bij mijn trip dus meer zo van WTF wa gebeurt er space em een beetje op geluidjes en wis niet wa ik moest denken enzo.. maarja .. Zal wel goed kome XDRequiem zei:Ik heb 3 super leuke paddo trips gehad tot nu toe. ik heb ook 2 keer op paddo's getript dat ik alleen zwaar in de war was. Ik hallucineerde wel, maar ik was te erg in de war om ervan te genieten.
Heeft iemand enig idee hoe je ervoor kan zorgen dat je wel goed hallucineerd met paddo's maar niet te erg in de war bent?
idd ging hetzelfde antwoorden, maar dat in de war zijn heeft nog zijn charmes.. probeer er gewoon mee te lachenPsychedelic_Fairytale zei:dat in de war zijn is nogal typisch voor paddos denk ik
ik heb verschillende leuke trips gehad op paddos maar ook een paar verwarrende trips, waarbij ik niet goed wist wat ik nu van de trip moest denken...
ik heb dit meegemaakt met trips met zware en lichte doseringen, en in verschillende omgevingen...
ik denk dat je hier niet echt veel aan kunt doen, paddos zijn volgens mij soms gewoon zo...
daarom verkies ik dan ook lsd, vind ik veel gemakkelijker om te sturen en is veel vrolijker...
disaster zei:In m'n eerste echte trip was ik de hele tijd heen en weer aan het lopen..
Ik wist echt niet wat ik moest doen (werdt een beetje para)..
Maar nu ik meer ervaring heb, is dat veel minder om ik het steeds meer onder controle krijg.
azgaza zei:disaster zei:In m'n eerste echte trip was ik de hele tijd heen en weer aan het lopen..
Ik wist echt niet wat ik moest doen (werdt een beetje para)..
Maar nu ik meer ervaring heb, is dat veel minder om ik het steeds meer onder controle krijg.
Ik wist in mijn eerste trip ook niet wat ik moest doen; hoewel het geen paranoia tot gevolg had, wel dat ik steeds naar een andere plek toe wilde tot ik in mijn eigen huis was, toen was ik een puzzelstukje dat op de geode plek was gelegd (zo voelde ik me heel letterlijk).
Het niet weten wat te doen lijdde toen tot de uitspraak 'we zijn gewoon aan het zijn' en die is nog anderhalf jaar bijgebleven en vaak herhaald.
Het is absoluut zo dat je er controle over leert te krijgen ja, meer en meer. De verwarring wordt per trip minder sterk (jammer eigenlijk).
azgaza zei:Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja.
ditto.disaster zei:dat zijn nou paddo's![]()
dread_head zei:azgaza zei:Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja.
Jazeker!.. had ik ook.. we zaten bij een maat van mij binnen waar ik wel vaker zat.. zijn huisje zag er inneens zooooo anders uit.. echt raar.. kwam ik gistere weer ff langs om spulletjes die ik nog had laten liggen op te halen.. lijkt het echt weer anders >< echt raar.. en ik heb btw ook van die kutacties gehad.. dan zat ik eerst een kwartier voor me uit te staren, dan stont ik inneens op, gingi k midde in de kamer staan.. 4 minute ofzo beetje op en neer wiebelent ofzo.. en danging ik weer zitte.. echt kansloos :P
Requiem zei:mijn eerste keer heb ik juist de hele avond gewoon rond gelopen
was weer klein kindje alles was leuk. HEERLIJK![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."