#1
azgaza zei:Dat had ik ook wel een beetje; alsof ik weer een klein kind was, meer alsof ik alles voor het eerst zag, en niks begreep. Mooie ervaring ja.
Jazeker!.. had ik ook.. we zaten bij een maat van mij binnen waar ik wel vaker zat.. zijn huisje zag er inneens zooooo anders uit.. echt raar.. kwam ik gistere weer ff langs om spulletjes die ik nog had laten liggen op te halen.. lijkt het echt weer anders >< echt raar.. en ik heb btw ook van die kutacties gehad.. dan zat ik eerst een kwartier voor me uit te staren, dan stont ik inneens op, gingi k midde in de kamer staan.. 4 minute ofzo beetje op en neer wiebelent ofzo.. en danging ik weer zitte.. echt kansloos :P