#1
HARD. Waarom? Het is psychisch nogal heftig.
Simpel, he?![:)]()
Simpel, he?
zommes zei:Dzy zei:Ik vind het persoonlijk harddrugs, wat is jullie kijk hierop?
Volgens mij heb ik dit al veel vaker gezegd, maar het is wel fijn als je een eigen mening onderbouwd als je een topic opent. Dit is te makkelijk en het maakt mij ook niet warm om mijn keuze wel te beargumenteren, anderen blijkbaar ook niet.
Dus doe dat aub eventjes, in je openingspost.
Dzy zei:Ik vind persoonlijk paddo's harddrugs om meerdere redenen:
Je bent flink de weg kwijt onder invloed, je kunt situaties moeilijk inschatten en zo gevaarlijke situaties laten ontstaan.
Paddo's kunnen psychoses triggeren waar je lang last van kunt blijven houden.
Dat het voor de wet onder softdrugs valt is alleen maar een maas in de wet omdat het ongeprepareerde bloemen/planten zijn.
zommes zei:Dus paddo's is ALS er per se in die termen gepraat moet worden, soft-drugs. Maar eigenlijk wil ik het niet eens drugs noemen.
ik daar ben ik TOTAAL niet mee akkoord.. thee geen drugs okzommes zei:Goed, dan is volgens de van Dale zo'n beetje alles drugs. Dat schiet natuurlijk ook niet op.
Drugs vind ik chemische middelen die gebruikt kunnen worden om extra 'powers' te krijgen. Zo vind ik het woord klinken. Dus hasj, paddo's, thee, etc. vind ik geen drugs. Maargoed, dat kan en mag voor iedereen anders zijn.
Die geven toch geen merkbare veranderingen in het bewustzijn of in de stemming? Als ik cola drink ga ik echt geen bloemetjes op de muur zien hoor. Ja bij mijn oma misschien, maar daar zitten dan ook echt bloemetjes op de muurzommes zei:Ok, dus lijm, ether, aceton, thee, koffie, cola, etc., etc., zijn allemaal drugs.

lijm en ether kan je sowieso als drugs gebruikenzommes zei:Ok, dus lijm, ether, aceton, thee, koffie, cola, etc., etc., zijn allemaal drugs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."