#1
Ik had nog een heel gesprek met de dude over spiritualiteit, ben er langer dan een uur geweest enzo, erg leuke gast, jammer dat we elkaar net hebben misgelopen ! Better luck next time
.
Die man wat er vandaag stond is er iedere vrijdag om de 2 weken, hij is ook de bevoorader van maastricht met paddo's, hij koopt alles bij de grossier en zorgt dat het in de shops komt. Er leuke gast en vriendelijk ook![:)]()
Die man wat er vandaag stond is er iedere vrijdag om de 2 weken, hij is ook de bevoorader van maastricht met paddo's, hij koopt alles bij de grossier en zorgt dat het in de shops komt. Er leuke gast en vriendelijk ook
