Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij als je alleen tript?

Wat doe jij als je alleen tript?

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol de wc boeiend onder een trip ik vond hem eerder eng vooral de eerste keer stond er zn eng beeldje van een biggetje met zwarte ogen brrrrrrr krijg nog rillingen als ik aan dah rot varkentje denk :P toen ook die avond same met mijn tripmaatje uren lang op zitte houden want we woude allebij nietnaar de plee :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm kzou nie weten, keb nog maar 2 keer min of meer alleen getript en dat was telkens op een feestje als de mensen die ik goed ken naar huis waren..

kdenk da ik vooral naar muziek zou luisteren en verder beetje op computer psychedelische dingen checken (kan wel moeilijk zijn om te vinden :tongueout:).. aja beetje feesten op de goa moet ook altijd leuk zijn.. tekenen kan ook wel chill zijn ja.. of gewoon een wandeling maken
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatste keer ben ik 1 ding tegen gekomen dat ik tijdens het trippen echt helemaal GEWELDIG vond! Plamsa Pong!



Zulke geniale kleuren :hearteyes:


(trouwens mn eerste post hier :grin: )
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom , en ja dat is echt FUCKING brilliant :)
Probeer space tetris eens :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen weekend voor het eerst alleen getript! Ik had fijne (hypnotiserende!) GOA opgezet, een lavalamp en een blacklight aangezet en ben in bed gaan liggen. Hele avonturen beleefd, dus blijkbaar hoef je niet per sé actie te gaan ondernemen ofzo. (:
Aankomend weekend doe ik het weer, eens kijken of ik dan wel iets nuttigs kan gaan doen :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kijk ook wel naar mijn screansaver in een trip alleen, of met mensen, dan praat ik er over. Electric sheep = :hearteyes:
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#7
FlipMeister zei:
Welkom , en ja dat is echt FUCKING brilliant :)
Probeer space tetris eens :grin:
Klik om te vergroten...

Paas es een link :tongueout: op google gezocht maar kon niet echt wat vinden.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#8
waj0000w die pong is echt superspacend. Dit ga ik zeker een keer doen als ik weer een keer in me eentje op paddo's ga trippen.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ionesco zei:
Laatste keer ben ik 1 ding tegen gekomen dat ik tijdens het trippen echt helemaal GEWELDIG vond! Plamsa Pong!



Zulke geniale kleuren :hearteyes:


(trouwens mn eerste post hier :grin: )
Klik om te vergroten...

Haha dat spel is geweldig inderdaad!! :grin:

Als ik alleen trip:

- Muziek luisteren!
- Lekker om me heen kijken in m'n kamer
- Nadenken over alledaagse dingen, ik heb soms echt coole gedachtes erover dan!
- Laatst een racegame gespeeld dat was ook echt vet, ik werd echt in de TV gezogen (was wel met LSD)
- M'n gedachtes en gevoelens opschrijven
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ionesco zei:
Klik om te vergroten...

Geniaal, vandaag bij een maatje een hele tijd zitten spelen, wel nuchter overigens. Ik ga zaterdag weer alleen trippen, dus ga het zeker proberen te spelen. Met de nadruk op proberen, na een tijdje gaat dat echt veel te snel :grin:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga straks truffels halen denk ik, laatste x dat ik tripte was 9 jaar geleden hehe maar aangezien ik naar een andere stad ben verhuisd en voor de rest hier toch niemand ken ga ik lekker alleen trippen, 1e x alleen trouwens.

Wat doen jullie als je alleen tript of wat vind je het leukst om te doen?

:smoke:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik alleen trip doe ik dat altijd binnenshuis.

- muziek luisteren (dat moge duidelijk zijn)
- springen
- rondkruipen en over de grond rollen!!!!! (moet je wel eerst stofzuigen)
- thee drinken
- naar het plafond en/of het behang staren
- dingen opschrijven in een schrift
- tekenen!!!!
- lachen (kan ook heel goed in je eentje ja :P)
- in de spiegel kijken
- wierook branden (die rook is zo mooi)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
[psycho chrono modus] Poepen :openmouth: [/psycho chrono modus]
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha grappig

ik zal je is een grappige droom vertellen.
Ik droomde 2 dagen geleden dat ik paddo's had genomen en dat ik toen in de spiegel in me badkamer keek en ik me hoofd als een duivel zag, en toen moest ik nog lachen want toen zei ik nog, "het zijn de paddo's maar" :mrgreen:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
[psycho chrono modus] Poepen :openmouth: [/psycho chrono modus]
Klik om te vergroten...

Hahahaha :P Wat ken jij mij goed zeg!

Nee idd, als ik alleen trip ga ik meestal wat schijten, de wc is dan zo interessant, mensen nemen vaak wc maar gewoon voor lief, maar het is een wonderlijke wereld.

Vaak word ik de wc beu en ga ik in de kamer schijten, ook mooi.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahaha kappen nou :mrgreen:

iets anders dan schijten dan?
Ik ga ook is in de spiegel kijken, kijken of ik hetzelfde zie als in me droom
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hé, ik ga vanavond ook is alleen trippen op hawaiaanse paddo's :) . Sweet_Shadow heeft al goeie tips gegeven, maar er mogen er zeker nog meer komen!
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ze inmiddels, en het zijn geen truffels geworden maar mexicanen, omdat ik die 9 jaar voor het laatst heb gebruikt.
Haha ben gewoon een beetje zenuwachtig :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychopath zei:
Ik heb ze inmiddels, en het zijn geen truffels geworden maar mexicanen, omdat ik die 9 jaar voor het laatst heb gebruikt.
Haha ben gewoon een beetje zenuwachtig :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ik heb zin om je gek te maken :tongueout:
maar ik doe t niet :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
- muziek luisteren
- muziek maken
- tekenen
- kunst bekijken
- dingen op schrijven
- om me heen kijken

dat doe ik alleen in een trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."