Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo onderzoek

Paddo onderzoek

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
7 keer paddo's gedaan, 2 keer fout, 2 keer m'n eigen schuld.
1e keer paddothee gemixt met lsd (niet dé eerste keer, dit was de 2e:P) en dan het huis verlaten. De 2e keer dat het fout ging, weer paddothee, ging ik naar Delft terwijl er carnaval was (niet mijn schuld, wist ik veel!)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
4 keer paddos / 3 keer getript (1ste keer niks als gekotst)

0.5 keer fout gegaan (in het begin van de trip. was nou niet echt fout maar geraakte even in paniek van fuck ik heb teveel binnen)

maar blijf er zeer snel van overgeven. laatste keer was al minder erg, misschien betert het wel naarmate je lichaam de stof meer herkent?
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 keer getript

1.5 keer bad gegaan

1e keer omdat we teveel hadden en met zn 2en (allebij vollop aan het trippen) ergens verdwaald rondliepen en bang waren voor de buurman van het meidje waar we bij bleven slapen xD en die halve keer was tog nog mijn beste trip ooit totdat mijn ma mij belde dat ik naar huis moest komen hmmn niet leuk om je ouders hoofd te zien vervormen :P en dan daarna para in je bed te liggen
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
eXeCuze zei:
3 keer getript

1.5 keer bad gegaan

1e keer omdat we teveel hadden en met zn 2en (allebij vollop aan het trippen) ergens verdwaald rondliepen en bang waren voor de buurman van het meidje waar we bij bleven slapen xD en die halve keer was tog nog mijn beste trip ooit totdat mijn ma mij belde dat ik naar huis moest komen hmmn niet leuk om je ouders hoofd te zien vervormen :P en dan daarna para in je bed te liggen
Klik om te vergroten...

Pff klinkt niet chill nee. Maar 1 bad trip of 2 klinkt als 2 namelijk ??
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 keer en altijd een geweldige ervaring geweest :grin:

nog nooit bad trip gehad... Zelfs niet vlak na het voorval dat mijn beste vriend zelfmoord had gepleegd.... Ik was vet bang dat ik helemaal in paniek zou raken en iets soortgelijks zou doen ( de zelfmoord van mijn vriend was niet onder invloed van drugs ). En ik heb er zelfs aan het einde van mijn trip nog goed over kunnen praten met mijn vrienden! :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddos:
+-30 of meer trips waarvan 0 volledig bad (wat ik me ook niet kan voorstellen.) Wel in een paar (pak 3-4) momenten(soms 5 sec., soms een kwartier tot half uur) gehad dat ik het ff moeilijk had, maar me altijd kunnen herpakken.

LSD: 3 keer. In men eerste trip ook paar momenten gehad van ff afwezig diep nadenken gepaard met twijfels :) Niets ergs anders.

LSA: 2 keer, waarvan 1 keer zwaar lichamelijk heavy was, niet echt mentaal.

Salvia: 4 of 5 keer, maar nog nooit echt een goede heavy trip. Men eerste keer salvia voelde ik me derna wel raar, anders, geirriteerd en leeg. Maar is na een uur of 2,3 verdwenen.

Ben ik nog iets vergeten ? kdenk ni..

Sweet_Shadow zei:
8 trips
0 bad trips

Maar misschien is het wel handig als je bad trip eventjes definieert, want mensen denken er nogal verschillend over, volgens mij. Dus wat zie je als bad trip, in het kader van dit onderzoek (hehe Razz)?

Hier kan ik me wel in vinden:

What is a bad trip? A good definition of bad trip might sound something like this:

A psychedelic experience that goes "wrong" or becomes "out of control", during which the tripper in question loses any sense of being okay with what is happening to him or her.

It's important to note that not all "good trips" feel consistently good. I routinely have psychedelic experiences that are challenging emotionally. I feel deeply sad, or extremely frightened, or very anxious, for example. This is always a possibility, but usually these experiences are useful to me. There is no guarantee that you will always be smiling and cheerful on LSD or any other psychedelic. You can wind up in very difficult states, and still be "okay" with what is happening to you; in that sense, these challenging life experiences are by no means "bad trips". Plenty of very experienced psychedelic users have never experienced anything they'd call a bad trip.
Klik om te vergroten...


Bron
Klik om te vergroten...


Hier kan ik me ook wel in vinden. Goed uitgelegt.
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drie keer paddos gegeten, nul keer slecht gegaan.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#8
5 keer paddo's
0 keer bad.

Altijd geweldige ervaring geweest! :)
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
3 keer paddo's

geen een keer bad gegaan alhoewel ik me wel voor 5 minuten slecht voelde de derde keer op hawaainse. Hadff een dipje maar zet je daar ff over en dan gaat alles weer goed.
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#10
3 keer en 0 keer bad.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoevaak heb je paddo's gebruikt:
13 keer, de meeste keren 2/3e tot een hele portie hawaiiaanse, gezien dat mijn ideale hoeveelheid is.

Hoevaak heb je een bad trip gehad:
Nog nooit, maar wel zeer slechte omstandigheden om in te trippen gedaan, maar ik ga dan gewoon niet bad. Iniedergeval echt niet erger dan dat het nuchter zou zijn, dus dan was het ongeveer even vervelend als dat ik het nuchter had gevonden, geen paniek, geen depressie, gewoon 'hm dit is een onprettige situatie' maar dan terwijl alles beweegt en van kleur veranderd.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Doodkapje zei:
4 keer paddos / 3 keer getript (1ste keer niks als gekotst)

0.5 keer fout gegaan (in het begin van de trip. was nou niet echt fout maar geraakte even in paniek van fuck ik heb teveel binnen)

maar blijf er zeer snel van overgeven. laatste keer was al minder erg, misschien betert het wel naarmate je lichaam de stof meer herkent?
Klik om te vergroten...

Ik noteer 4 keer paddo's gedaan 0 bad trips ik kan dat niet tot een bad trip rekenen. want ik denk dat het heel normaal is bij tripdrugs dat je soms even in paniek raakt, denk shit dit gaat niet goed, terwijl je 5 minuten later vrolijk door tript.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoevaak heb je getript?

Ongeveer 8 keer, waarvan 5 goeie trips waren (de rest was gewoon voor de lol even een paddo snacken op een bezopen avond..)

Hoevaak ben je bad gegaan?
Nog nooit echt 'bad', maar in een trip wel eens een paar negatieve stukjes.. dat was vooral de setting (koud weer in een drabbig bos van dooie bomen (zo leek het in iedergeval)).
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
inderdaad. groot gelijk. de "good trips" staan hier met kop en schouder aan de winst lijikt het :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Doodkapje zei:
inderdaad. groot gelijk. de "good trips" staan hier met kop en schouder aan de winst lijikt het :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is wel zo maar als je kijkt naar het percentage is dat erg hoog :| 9,2 % van de paddo tripd eindigen in een bad trip niet echt leuke cijfers.

Maar we blijven doorgaan met tellen.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#16
6 keer getript op paddo's (LSD ga ik in de zomervakantie voor de eerste keer doen :)), ging elke keer goed. Behalve de laatste keer toen zat het wel op het randje, ik was echt heel erg in de war. Maar ging toen naar bed en viel na een half uur in slaap en werd nuchter wakker. Maar ik reken het niet tot bad gaan, omdat ik niet in totale paniek raakte.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zie in de poll 2 stemmen van meer dan 20 keer getript. Zouden die mensen een berichtje achter willen laten, kan ik goed gebruiken voor het onderzoek.

Alvast bedankt :)
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
heb 8 keer paddenstoeltjes gegeten en ben de enkel de eerste keer effe slech gegaan...


en lsd een 15tal keren en ben 1 keer slecht gegaan, maar was men eigen schuld... ik wou ook eens alleen trippen he, een panoramix (270µgs) in een keer en toen echt wel dikke chaos in men hoofd...
Klik om te vergroten...

die ff slecht zou je dat een bad trip noemen of was het enkel een paar minuten ff kut voelen ???
Klik om te vergroten...

wat zijn minuten in een paddotrip???

het duurde wel n half uurtje ofzo gok ik, maar twas eerste keer en het bleef maar duren,... was ook niet echt bij goed gezelschap voor eerste trip eigelijk, een ervan kende ik een dag ofzo :tongueout:...

maar dus eigelijk, die trip was geen echte bad trip, wel effe bad gegaan. die keer dat ik aalleen lsd deed noem ik wel een bad trip...
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fishhead07 zei:
Zo kunnen we het percentage bad trips bepalen en is een positief resultaat over paddo's creeren.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt als een goede wetenschappelijke instelling :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
6-8 X paddo's, 0 X bad (wel moeilijke momenten maar dat is bij geen enkele trip de boventoon geweest!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."