#1
Is het om te leren?
Op jouw leeftijd moet je amper studeren..
Maar anders vraag je maar rilatine aan je dokter
Op jouw leeftijd moet je amper studeren..
Maar anders vraag je maar rilatine aan je dokter
Kan cola ook helpen?teebo zei:koffie
Nope.caatje zei:o'ja ....heb je al eens banaan en cola geprobeerd of smash?
Kzal eens kijken hier ergens in de stad als we kruidenwinkel hebben^^Weednator zei:Bij mij hier in de streek is er een Kruidenwinkel. Ik heb daar ook van die pilletjes van natuurlijke stoffen / kruiden die helpen bij concentratie.
Hah , keee..Psycho_Chrono zei:coke anaal inbrengen is ook goed voor de concentratie![]()
Eigenlijk wel hoor..Dissonant zei:Is het om te leren?
Op jouw leeftijd moet je amper studeren..
Maar anders vraag je maar rilatine aan je dokter
caatje zei:o'ja ....heb je al eens banaan en cola geprobeerd of smash?

azgaza zei:Ik zou gewoon zeggen 'caffeine' in welke vorm je ook wil. Goedkoop, legaal, makkelijk en lekker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."