Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's illegaal?

Paddo's illegaal?

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#1
:smilingimp: :( :(
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#2
me pa zat net dat 24/7 politiek kanaal te kijke :grin: en daar ging het ook over paddo's. Het was zo'n tweede kamer discussie en het ging over het wel of niet verbieden van paddo's. Een zo'n kamerlid zei dat ie het wilde verbieden, maar toen zei de andere: 'waarom nu verbieden? Laten we eerst het onderzoek van de GGD afwachten. Het onderzoek lijkt nu meer richting het beter voorlichten over paddo's te gaan, dan richting het verbieden.' Dus ik heb goede hoop :).

Een zo'n lompe kamerlid zei ook echt: 'Paddo's zijn gevaarlijke stoffen, mensen onder invloed van deze stoffen denken bijvoorbeeld dat ze auto's kunnen koppen.' Haha, die snapt er echt niks van. Ik vind het sowieso nep dat de mensen die over een eventueel verbod beslissen, er de ballen verstand van hebben. Laat ze zelf eens een halve/hele portie ofzo eten, dan weten ze hoe geweldig het kan zijn. Ik ga wel soliciteren daaro in het binnenhof als keukenbediende. De tweede kamerleden die om thee vragen zijn de lul :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
je mag bij mij ook keukenbediende worden hoor...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dan ga ik stemmen met plezier!!! OP DE PADDOPARTIJ!!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
paupie zei:
Een zo'n lomp kamerlid zei ook echt: 'Paddo's zijn gevaarlijke stoffen, mensen onder invloed van deze stoffen denken bijvoorbeeld dat ze auto's kunnen koppen.' :grin:
Klik om te vergroten...
Heerlijke uitspraak, echt geniaal!
Als je zo ver wilt komen hoef je alleen maar je lichaamsgewicht aan paddo's eten, dan ben je nog dood ook. Hoef je niet eens auto's te koppen :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus... wie stelt zich verkiesbaar om wat ervaring te delen met de 2e kamer? Ze hebben het nodig daar. Ellesdee? Psycho_chrono? Azgaza? You've got my vote :smoke:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij komt het wel goed :) Het CAM is met een onderzoek bezig, en die hebben eerder al een heel positief rapport uitgebracht over paddo's. En de storm is nu een beetje over, gelukkig. Laten we afwachten tot dat rapport er is, en een besluit genomen wordt. Het lijkt me het beste als er een goede leeftijdsgrens komt (18 prima), en goede controle bij de smartshop, bijvoorbeeld een systeem met klantenpasjes (net als de videotheek). Als ze het echt willen verbieden, dan moeten we met z'n allen gaan protesteren :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er is zover ik weet al 2 keer eerder onderzoek gedaan naar paddo's. En ik had gelezen op een betrouwbare site, dat nederland als 1 van de kleinste landen ter wereld , het meeste aantal onderzoeken naar paddo's op zijn naam heeft staan en dat het tot nu toe altijd gebleken is dat paddo's niet gevaarlijk zijn.


Dit zijn ze van plan:

Hij heeft een medestander in CDA-Kamerlid Cisca Joldersma. ''Wij willen de paddo in de Opiumwet onderbrengen. Maar als dat niet kan, vinden we dat er een vergunningenstelsel moet komen waar de smartshops onder vallen. De burgemeester kan dan net als bij koffieshops, belwinkels en bordelen ingrijpen als er een overtreding is. Nu kan dat alleen bij verstoring van de openbare orde.''

Bron: http://www.unitydrugs.nl/phpBB/viewtopi ... 088c3d3e5d
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou hier in Belgie een partij moeten starten ofzo :P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Partij voor drugs

Ineens 5 zetels!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
zou wel wat stemmen hebben denk ik maar ook veel protest door de kerk en die shit :grin:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik richt op ..... de 'VPT'...... de 'Vlaamse Pro Trippers' :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
en wanneer ga je actief zijn... :grin: en kan er dan bij jou partij ineens ook in groothandel gekocht worden??? :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Denk dat je daar toch echt concretere plannen voor moet maken mocht het serieus zijn.. maar dat is het vast niet.. dus dromen we lekker verder over zelfbeschikkingswonderland. Helaas; jammer van de rest van de mensheid.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar niet te duur hé... we hebben zo nog bedrijfjes (belgacom onder andere) gezien die de monopoly lang gehad hebben en de mensen zich blauw lieten betalen (bij wijze van spreken dan).
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik start een eigen land met genoeg geld. Een land waar je paddo's voor ontbijt eet.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ooit gehoord over kazantip? dat is een kleine republiek in oost europa waar je alles mag zolang je maar geen andere mensen iets kwaad doet :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
je meent het...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat ik daarop uitmaak is dat een rondtrekkende sekte of zo iets...

die verhuizen steeds van locatie... hoe kan je dan een republiek zijn???

explain me pleaze...
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
http://www.kazantip.lv/

daar staat republic of kazantip een vriend van mij vertelde me er iets over meer weetk er ook niet van :confused: site is in het oost europees :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."