Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNootmuskaat

Nootmuskaat

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BaydaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naart schijnt kan je hevig gaan onder nootmuskaat,jeh bet gewoon enkele bolletjes nodig.Zijn er mensen vertrouwd met nootmuskaat?


Dosissen van 5 tot 30 gram muskaatnootpoeder werken hallucinogeen.
2 tot 5 uren na de orale inname treden er lichte bewustzijnsveranderingen tot intensieve hallucinaties op.
Vooral het tijds- en ruimtebeeld worden vervormd.De psychotrope stoffen hiervoor verantwoordelijk zijn fenylallylderivaten zoals myristicine, elemicine en safrol.Hun biologische omzettingsproducten bezitten op mescaline en amfetamine gelijkende structuren.De monoaminoöxydaseremmende eigenschap van myristicine werd ook bewezen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb er nog nooit op getript maar het schijnt een zeer kutte trip te zijn.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het schijnt kut te zijn, je hebt iniedergeval verse noten nodig had ik ooit gelezen. Succes ermee.
X
XFLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.

Bron: Uit Je Bol
Klik om te vergroten...
It is a common misconception that nutmeg contains monoamine oxidase inhibitors (MAOIs). This is untrue; nutmeg should not be taken in combination with MAOIs but it does not contain them.

...

However, use of nutmeg as a recreational drug is unpopular due to its unpleasant taste and its side effects, including dizziness, flushes, dry mouth, accelerated heartbeat, temporary constipation, difficulty in urination, nausea, and panic. A user will not experience a peak until approximately six hours after ingestion, and effects can linger for up to three days afterwards.

A risk in any large-quantity (over 25 g) ingestion of nutmeg is the onset of 'nutmeg poisoning', an acute psychiatric disorder marked by thought disorder, a sense of impending death, and agitation. Some cases have resulted in hospitalization.

Bron: Wikipedia
Klik om te vergroten...
:)
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ooit es geprobeert en nu heb ik een enorme afkeer gekregen voor nootmuskaat
moet het niet meer op mn eten hebben eigenlijk
smaak was veel te erg en voelde enkel wat duizeligheid
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
De trip suckt, je wordt er wat wazig van en het ergste, je krijgt er abnormale buikpijn van, niet doen, I tried and spent many hours on the toilet...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb eens twee noten gegeten en niks gevoeld
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het ook al eens gedaan en heb het toen wel als leuk ervaren, maar het heeft de keren nadien nooit meer gedaan wat hoofdpijn en buikpij bezorgen dus heb ik het maar laten vallen.
J
JackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het ook eens geprobeerd maar buiten een lichtelijk veranderd denkpatroon niet veel van gemerkt (ondanks vele beloftvolle teksten!), en voor de smaak moet je het zeker niet doen
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor de smaak : Gewoon je noten in stukken slaan en dan dat poeier doorspoelen met melk.
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#11
khebbet 1 keer gedaan e n toen wast wel vrij luek, kwas niet aan het hallucineren ma gwn het gevoel dat je gesmoord had ofzo, kep vandemorgend een paaar goeie eetlepels binnen:d dus kzal alate wete wat dta geeft :smoke:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Calmzalm zei:
khebbet 1 keer gedaan e n toen wast wel vrij luek, kwas niet aan het hallucineren ma gwn het gevoel dat je gesmoord had ofzo, kep vandemorgend een paaar goeie eetlepels binnen:d dus kzal alate wete wat dta geeft :smoke:
Klik om te vergroten...

probeer nederlands te schrijven als het even kan? of je krijgt hier zo alle nederlanders over je dat je msntaal gebruikt! :wink: :wave:
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
khebbet 1 keer gedaan e n toen wast wel vrij luek, kwas niet aan het hallucineren ma gwn het gevoel dat je gesmoord had ofzo, kep vandemorgend een paaar goeie eetlepels binnen:d dus kzal alate wete wat dta geeft :smoke:
Klik om te vergroten...

probeer nederlands te schrijven als het even kan? of je krijgt hier zo alle nederlanders over je dat je msntaal gebruikt! :wink: :wave:
Klik om te vergroten...


eeey wtf zitte gij nu overal op mij te kakke ofwa?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
khebbet 1 keer gedaan e n toen wast wel vrij luek, kwas niet aan het hallucineren ma gwn het gevoel dat je gesmoord had ofzo, kep vandemorgend een paaar goeie eetlepels binnen:d dus kzal alate wete wat dta geeft :smoke:
Klik om te vergroten...

probeer nederlands te schrijven als het even kan? of je krijgt hier zo alle nederlanders over je dat je msntaal gebruikt! :wink: :wave:
Klik om te vergroten...


eeey wtf zitte gij nu overal op mij te kakke ofwa?
Klik om te vergroten...

hij helpt je alleen maar dat dit soort taalgebruik (dialect) hebben al mensen ban voor gekregen dacht ik :tongueout: of op zijn minst een waarschuwing :grin:
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#15
chiiill merci
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
mattskovic zei:
ey wtf zitte nu overal op mij te kakke ofwa?
Klik om te vergroten...

hij helpt je alleen maar dat dit soort taalgebruik (dialect) hebben al mensen ban voor gekregen dacht ik :tongueout: of op zijn minst een waarschuwing :grin:[/quote]

ik kak op niemand. :wink:

IK BEN EEN VROUW. EEN ZIJ DUS!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pas maar op voordat je gearresteerd wordt door de spellings-politie! :openmouth:
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had een keer wat nootmuskaat geprobeerd, niet de trippende hoeveelheid maar gwn een beetje om te proeven en ik vind dat het egt niet te vreten is :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."