#1
ja ik neem ook regelmatig gewoon een halve portie gewoon omdat ik niet altijd hard hoef te trippen lekker spacen vindt ik veel prettiger, maar soms neem ik er wel waat meer voor de afwisseling :P
Tietmans zei:Als ik ga paddo'en, neem ik altijd maar een halve porsie, omdat ik dan gewoon een rustig tripje heb met beetje vervormingen etc.
Laatst had ik een hele porsie mexicaantjes op. En toen tripte ik gewoon te hard. Het was gewoon te veel impact. De laatste 2 keer dat ik paddo'de met een hele porsie had ik een ontzettende droge bek, net of er sliertjes in me mond zaten. Ook na een hele porsie ben ik altijd helemaal uitgeput, voel ik me zwak en heb ik ontzettende honger.
Zijn er nog meer mensen die gewoon rustig aan trippen?
The Used zei:* Porsie is met een T, dus portie. Waar je het vandaan haalt is me een raatsel.
liquid state zei:Ik helaas heb aan een half portie genoeg. Ik heb aan de ene kant helaas nooit echt een grote mindfuck.
The Used zei:* Porsie is met een T, dus portie. Waar je het vandaan haalt is me een raatsel.
lysergine25 zei:The Used zei:* Porsie is met een T, dus portie. Waar je het vandaan haalt is me een raatsel.
Whawa .... jij bent een mooie he ... raatsel ?
Raadsel met een D dan maar ... of deed je het express ...???
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."