Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alleen nicotine denk ik. Ik blow alleen in het weekend en gebruik zeer zelde paddo's."
"Wat is het effect eigelijk als je veel eet voor het paddo'en? Wordt het effect dan verminderd?"
"Zaterdag ga ik voor de 2e keer paddo'en. De 1e keer had ik een halve porsie mexicaanse op. Ik voelde niet zo heel erg veel, en zag alleen wat dingen een beetje vervormen en werdt erg fylosofish. Voor de 2e keer wil ik een egt goede trip beleven. Ik zat zelf te denken aan een hele porsie mexicaanse. Hoe denken jullie erover?"
"Escobarr zei: als ge nie veel voelde vreet dan ma een hele portie op zou ik zeggen. en dude waddefak is WERDT ? Klik om te vergroten... Kijk.. aub naar je eigen taalgebruik."
"Escobarr zei: Tietmans zei: Escobarr zei: als ge nie veel voelde vreet dan ma een hele portie op zou ik zeggen. en dude waddefak is WERDT ? Klik om te vergroten... Kijk.. aub naar je eigen taalgebruik. Klik om te vergroten... dat doe ik en gij blijkbaar niet. werdt het te moeilijk op school ? Klik om te vergroten... Ik ga niet in discussie met je, punt."
"Juist, Back ontopic!"
"Ik zal het zelf zonde vinden. Je tript waarschijnlijk al hard genoeg op de éné porsie. En ik denk niet dat je daarna nog zin heb in nog 1:P"
"Als ik ga paddo'en, neem ik altijd maar een halve porsie, omdat ik dan gewoon een rustig tripje heb met beetje vervormingen etc. Laatst had ik een hele porsie mexicaantjes op. En toen tripte ik gewoon te hard. Het was gewoon te veel impact. De laatste 2 keer dat ik paddo'de met een hele porsie had ik een ontzettende droge bek, net of er sliertjes in me mond zaten. Ook na een hele porsie ben ik altijd helemaal uitgeput, voel ik me zwak en heb ik ontzettende honger. Zijn er nog meer mensen die gewoon rustig aan trippen?"
"Zaterdag is het weer zo ver. 'S avonds ga ik weer naar paddoland! Maar nu is mijn vraag, ik ga deze keer aan hawaiaanse. Ik heb al 3 x gepaddo't. 2x een halve portie mexicaanse, en 1 keer een hele porsie mexicaanse. Nu ga ik aan de hawaiaanse. Is het slim om alles in 1 keer naar binnen te gieten, of moet ik eerst een halve portie eten en daarna bijpakken ofzo?"
"Heeft iemand al ervaring met s'avonds buiten paddo'en? Zoja, geef mij dan wat tips en vertel wat ervaringen."