Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoppijn na paddo gebruik

koppijn na paddo gebruik

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
g
girlnextdoorLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo allemaal,

ik heb afgelopen dinsdag paddo's genomen (hele portie gedroogde hawaiiaanse).
Echt weer een ervaring!

Maar ik had even een vraagje ;
De day after, donderdag dus werd ik al wakker met beste hoofdpijn wat maar niet weg ging, ook niet meer medicijnen.
Naja oke vooruit, dacht dat als ik ging slapen het wel weg ging, werd ik vanmorgen wakker, en nog steeds die koppijn!! computeren,tv kijken, licht etc doet gewoon pijn aan mn hoofd
ook heb ik hele erg spierpijn, en voel me gewoon ''raar'' :confused:

Meer mensen hier weleens last van gehad? of hebben mijn hersenen gewoon overuren gedraaid?
Kunnen deze klachten door de paddo's komen, want de voorgaande keren had ik nergens last van.
Moet er wel bij zeggen dat het een behoorlijk sterke trip was.

Alvast bedankt,
Girlnextdoor :wave:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het zou misschien wel door de paddos kunnen komen, want ze zetten je hersens wel even in overdrive.. Ik heb dit ook al gehad, maar niet extreem, gewoon, dat ik rust nodig had. Maar moest het daarvan zijn zou het toch de dag erna (en zeker daarna) verdwenen moeten zijn..

Misschien ben je gewoon ziek? Als het blijft aanhouden zou ik toch eventueel naar de dokter gaan.

Veel beterschap allezins!

Grtz,
Argulas
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vriend van me had dit ook na een paddotrip, de volgende morgen had hij er ook nog last van en dat is in de loop van de dag weg gegaan. Hoop dat het snel ophoudt dus.
g
girlnextdoorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Argulas zei:
Het zou misschien wel door de paddos kunnen komen, want ze zetten je hersens wel even in overdrive.. Ik heb dit ook al gehad, maar niet extreem, gewoon, dat ik rust nodig had. Maar moest het daarvan zijn zou het toch de dag erna (en zeker daarna) verdwenen moeten zijn..

Misschien ben je gewoon ziek? Als het blijft aanhouden zou ik toch eventueel naar de dokter gaan.

Veel beterschap allezins!

Grtz,
Argulas
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor de reactie :)
Zou idd kunnen dat ik gewoon ziek ben, heb er nu ook nog last van, hoofdpijn is wel wat gezakt..
Alleen het ziekerige gevoel blijft, en ben ook erg moe
:rolleyes:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het zit gewoon in je kop man.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn ex had vaak als hij smiddags paddo's had gedaan en daarna nog wakker bleef dat hij hoofdpijn ontwikkelde. Ik heb zelf aan het eind van trip altijd een heel zwaar licht onprettig gevoel in mijn hoofd. Volgensmij kan dat wel van de paddo's komen dus.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vriendin van mij krijgt hoofdpijn van paddo's en xtc, in haar geval komt het doordat haar bloeddruk al hoog is en hierdoor te hoog wordt. Heb jij ook hoge bloeddruk, of weet je het van een van je ouders?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er zelf ook last van gehad, bij m'n eerste trip het ergst en bij m'n latere trips werd het steeds minder en nu heb ik helemaal geen hoofdpijn meer na een trip. Zo'n zware hoofdpijn had ik in ieder geval nog nooit gehad en het ging ook niet weg nadat ik geslapen had, maar in de loop van de dag wel.

Ik ben er nooit achter gekomen wat de oorzaak was, een smartshopverkoper aan wie ik het gevraagd heb wist het ook niet en ergens anders las ik dat je inderdaad hoofdpijn kunt krijgen van paddo's maar verder stond er geen informatie bij.

Het enige wat ik kon bedenken was dat ik veel wierook had gebrand zonder een raampje open te zetten ^^
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Apart. Ik heb juist altijd de volgende dag dat ik me kiplekker en vol met energie voel. Kan misschien ook iets met de inhoud van je trip te maken hebben of de houdingen die je aangenomen hebt.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb ook al ervaring gehad met het raar voelen. dat kan gerust een dag of twee duren. geniet ervan
T
TriprusjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb pas ook paddo's genomen
niet echt hoofdpijn maar meer een verdoofd gevoel.
citroen thee helpt of energy drank.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ook al n 2tal keren de ochtend na een zware paddotrip opgestaan met barstende hoofdpijn
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
veel fruit eten! vind ik altijd wel helpen, niet mischien instant ofzo.. maar het helpt zeker bij herstellen.

Ik denk dat het ook kan liggen aan verhoogde bloeddruk, wat hierboven al gezegd is. En soms moet je gewoon even bijkomen van een trip, veel slapen,drinken (water ofzo) en fruit eten wil bij mij wel helpen. Zeker de smaak van fruit dan en gewoon het idee dat het gezond is :wink:

Succes met herstellen iig
g
girlnextdoorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dankjewel voor jullie reacties! :)

Voel me inmiddels al een stuk beter/fitter. erg veel geslapen etc.
Er vroeg iemand of ik bekend ben met een hoge bloeddruk, ik weet van mezelf dat mijn bloeddruk juist laag is.

Het was wel een hevige trip, maar zeker niet onprettig.
Had op het einde het gevoel dat ik iets heb overwonnen tijdens mijn trip, klinkt raar misschien maar wat ik overwonnen heb dat is mezelf nog niet geheel duidelijk.
Voel me ''anders'' dan ik altijd geweest ben. dat ''anders'' is op een zeer positieve manier!
Voorbeeldje ;
Had nog weleens kuren wat werk betreft, en durfde niet zo goed mijn mening te uiten.. maar sindsdien steeds meer :grin: net alsof ze me een duwtje in mn rug hebben gegeven wat dit voorbeeld betreft
In mijn ogen behoorlijk positief dus!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."