Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook ik had een ''klein'' paddo vraagje. Tijdje terug weer een keer paddo's genomen(3de keer), voelde me erg uitgeput na die trip, en had het gevoel alsof ik iets had ''overwonnen'' Nou valt het mij en mijn omgeving(die weten niet dat ik paddo's genomen had) op dat ik sinds die tijd, veel meer mijn mening uit, en voor mezelf op kom. Voorheen durfde ik nooit zo goed mijn mening te uiten, laat staan voor mezelf op te komen. Liet het allemaal maar een beetje voor zoals het was. Lijkt wel alsof die paddo trip mij een schop onder me kont heeft gegeven ( ik weet het, het klinkt bizar maar ik ervaar dat zo!) Nou is mijn vraag, is dit uberhaupt wel mogelijk? Komt dit vaker voor? Dit is overigens allemaal zeer positief, en ben er wat dat betreft ook best blij mee. Ga ineens met sprongen vooruit. Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Groetjes"
"hallo allemaal, ik heb afgelopen dinsdag paddo's genomen (hele portie gedroogde hawaiiaanse). Echt weer een ervaring! Maar ik had even een vraagje ; De day after, donderdag dus werd ik al wakker met beste hoofdpijn wat maar niet weg ging, ook niet meer medicijnen. Naja oke vooruit, dacht dat als ik ging slapen het wel weg ging, werd ik vanmorgen wakker, en nog steeds die koppijn!! computeren,tv kijken, licht etc doet gewoon pijn aan mn hoofd ook heb ik hele erg spierpijn, en voel me gewoon ''raar'' Meer mensen hier weleens last van gehad? of hebben mijn hersenen gewoon overuren gedraaid? Kunnen deze klachten door de paddo's komen, want de voorgaande keren had ik nergens last van. Moet er wel bij zeggen dat het een behoorlijk sterke trip was. Alvast bedankt, Girlnextdoor"
"Argulas zei: Het zou misschien wel door de paddos kunnen komen, want ze zetten je hersens wel even in overdrive.. Ik heb dit ook al gehad, maar niet extreem, gewoon, dat ik rust nodig had. Maar moest het daarvan zijn zou het toch de dag erna (en zeker daarna) verdwenen moeten zijn.. Misschien ben je gewoon ziek? Als het blijft aanhouden zou ik toch eventueel naar de dokter gaan. Veel beterschap allezins! Grtz, Argulas Klik om te vergroten... Dankjewel voor de reactie Zou idd kunnen dat ik gewoon ziek ben, heb er nu ook nog last van, hoofdpijn is wel wat gezakt.. Alleen het ziekerige gevoel blijft, en ben ook erg moe"
"Dankjewel voor jullie reacties! Voel me inmiddels al een stuk beter/fitter. erg veel geslapen etc. Er vroeg iemand of ik bekend ben met een hoge bloeddruk, ik weet van mezelf dat mijn bloeddruk juist laag is. Het was wel een hevige trip, maar zeker niet onprettig. Had op het einde het gevoel dat ik iets heb overwonnen tijdens mijn trip, klinkt raar misschien maar wat ik overwonnen heb dat is mezelf nog niet geheel duidelijk. Voel me ''anders'' dan ik altijd geweest ben. dat ''anders'' is op een zeer positieve manier! Voorbeeldje ; Had nog weleens kuren wat werk betreft, en durfde niet zo goed mijn mening te uiten.. maar sindsdien steeds meer net alsof ze me een duwtje in mn rug hebben gegeven wat dit voorbeeld betreft In mijn ogen behoorlijk positief dus!"