Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdatura inoxia (doornappel)

datura inoxia (doornappel)

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
bijna iedereen weet hier wel dat je geen hallucinerende middelen moet gebruiken waneer je een psychose hebt gehad in je verleden, je bent dan verdoemd tot nuchter zijn :P
datura brengt je in een psychose een delirium, die drie dagen duurt mits het goed gaat, kun je daarna dan nog wel veilig trippen überhaubt? zul je geen psychose erdoor oproepen?
denk maar niet dat ik datura wil gebruiken, ehm ja ik zou het erg graag willen gebruiken maar de grote kans om voor maanden jaren of zelfs je hele leven in een psychose te komen en antuurlijkd at het eigenlijk een suicidale poging is, weerhouden mij ervan om het te gebruiken.
maar toch ben ik benieuwd hierover.

de groenten
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
pythregius zei:
bijna iedereen weet hier wel dat je geen hallucinerende middelen moet gebruiken waneer je een psychose hebt gehad in je verleden, je bent dan verdoemd tot nuchter zijn :P
datura brengt je in een psychose een delirium, die drie dagen duurt mits het goed gaat, kun je daarna dan nog wel veilig trippen überhaubt? zul je geen psychose erdoor oproepen?
denk maar niet dat ik datura wil gebruiken, ehm ja ik zou het erg graag willen gebruiken maar de grote kans om voor maanden jaren of zelfs je hele leven in een psychose te komen en antuurlijkd at het eigenlijk een suicidale poging is, weerhouden mij ervan om het te gebruiken.
maar toch ben ik benieuwd hierover.

de groenten
Klik om te vergroten...

Ja ok, maar wat we zijn we nu hier mee...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een delerium door een plant is geen klassieke psychose, als je geluk hebt kom je er normaal uit en dan kan je wel veilig doortrippen. Ik ken mensen die dat is gelukt, maar ook eentje die er schizofrenie aan overhield. Ik denk dat het een geluk/pech questie is.
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#4
De plant intereseert me echt wél. Maar dan heb ik wat vraagjes, misschien kan iemand ze beantwoorden ;.

- Duurt het echter 3 dagen of kan je door minder hoeveelheid zaadjes tot 12 uur trippen.
- Als je enkele sitters hebt, zal het dan niet goed gaan.
- Voel je je misselijk of slecht tijdens de trip (zoals bij LSA).
-
Ik zou het graag tijdens de zomervakantie willen doen.
Dat is nog lang want ik wil eerst nog meer tripervaring opdoen.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
UTFSE :rolleyes:
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enesteene zei:
UTFSE :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Heb ik al gedaan, ik heb zelfs al meer dan 20 paginas gezocht op Google en al bij een tuincentrum gaan kijken :wink:.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doorappels eten is als coma zuipen :rolleyes:

En voor de mensen die nogmeer koppig zijn: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9561
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar aan de andere kant dit valt nog mee :wink:.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6638
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent 15, doe normaal.

Als je wat dichterbij woonde had ik desnoods het verstand met de vlakke hand in je kop geslagen.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
das dan ook het enige redelijk positieve report.

je moet hier gewoon vanaf blijven. en je tripervaring zal je tegen die tijd weinig helpen denk ik. van doornappel ga je namelijk niet trippen. het is geen tripmiddel zoals al eerder gezegt. van doornappel wordt je gewoon compleet gek.....das heel anders dan een trip. de enige overeenkomst is dat je dingen ziet en hoort.

en mocht je het toch gaan proberen...succes, en plaats alsjeblieft een report, want ook ik ben erg gefascineerd door dit delirant.

mijn post ik trouwens niet verkeerd bedoeld hoor. probeer gewoon duidelijk te maken dat je beter niet met datura kan fucken, want datura fucked jou 100 keer zo hard terug.....en nog van achter ook.

zie nu pas dat je 15 bent.

gast doe even normaal...jij zou uberhaupt nog niet met drugs bezig moeten zijn. en zeker niet met tripmiddelen. ga lekker eerst je school afmaken en ga dan lekker experimenteren met van alles en nog wat. voor tripmiddelen moet je jezelf eerst heel erg goed kennen.....en neem maar van mij aan (en iedereen hier zal dat bevestigen) dat iemand van 15 zichzelf niet goed genoeg kent voor tripmiddelen...nee voor drugs in het algemeen. moet je nog helemaal niet willen joh, dit soort dingen. het kan goed gaan (met datura kan het trouwens sowieso niet goed gaan), maar als het fout gaat, dan gaat het ook goed fout. dus denk nog even 100 keer na voordat je straks echt een zegel onder je tong legt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb deze plant heel nauwkeurig nagezocht; ook andere middelen met een gedeeltelijk gelijke werking (dramanine pillen). Een delerium met échte hallucinaties dus. Daarom ga ik je nu ff alles uitleggen wat ik heb opgezocht (plus ik ken iemand die het genomen heeft:

Waarom denken mensen dat het een 'trip' is, het is een deleriummiddel. Je vergeet dat je het genomen hebt, denkt dat wat je ziet echt is. Wellicht zal je je de hele rest van je leven afvragen; of wat je ziet wel écht is. Dat gebeurd redelijk wat gebuikers.
De dodelijke dosis, nogmaals is maar net het dubbele van de werkzame. Ter vergelijking, bij LSD is dit 10.000 of meer keer zo hoog. Omdat het een natuur project is is de kans op perongeluke overdosis zeer groot.
Je vraagt of je je er slecht door voelt: nou, zeker. De lichamelijke bijwerkingen zijn best extreem. Een hartslag die met gemak oploopt tot de 160 slagen; en 180 is al potentieel dodelijk. Verder krijg je vaak een extreem droge mond; en water drinkt werkt niet; het lijkt dan net alsof het over je keel heel glijd. Vaak zie je nog een week na de ervaring niet helder.
Vaak vergeet je het grootste deel van de ervaring ook nog, dus op dat punt heeft het ook niet zo veel zin. En een daturadelerium kan gerust 2-3 dagen duren.
En wil je het je sitters aandoen dat er misschien iets gebeurd en dat zij zich de rest van hun leven schuldig gaan voelen?

Daarnaast: Je bent pas 15, wil je nú al zulke risico's nemen? wat is je leven je dan waard?
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat Azgaza beschreven heeft, lijkt me waarschuwing genoeg. Het is geen trip zoals bij paddo's; het is gewoon je lichaam vergiftigen en daardoor in een extreme geestestoestand raken. Eentje waar je gewoon niet in wil zitten. Een delerium is vreselijk. Ik weet niet of je ooit zo ziek geweest bent dat je liep te hallucineren van de koorts, maar zo ja, dan stel je dat maar voor en dan x100. Gewoon afblijven van die rotzooi. Je bent nog maar 15, man.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
inderdaad, zoiets kun je pas echt beslissen, na er een jaar of 10 over na gedacht hebben, ik zal het nooit van men leven gebruiken, tenzij, ik ongeneeselijk ziek werd!.
wat betreft drugs gebruik op 15 jarige leeftijd, dat is slecht, ik blowde af en toe op die leeftijd, lol trappen met vrienden maar was absoluut niet bezig met andere middelen.
tripmiddelen, gebruik je in mij mening niet als drugs, een astronaut verkent de ruimte een psychonaut verkent zichzelf, maar probeer eerst jezelf al zo goed mogelijk te leren kennen, en elke 15 jarige zal zeggen dat hij zichzelf heel goed kent, dat had ik ook gedaan en je weet het op die leeftijd ook zeker, hoort bij je afzet periode, een fase in je leven, maar ik ben er achter gekomen dat ik me toen nog helemaal niet zo goed kende.
mijn vraag is in iedergeval beantwoord :wink: dank jullie wel.
het is dus als ik het goed heb, de delerium die je opwekt, is niet een echte psychose, maar die kan je erg makkelijk creëren met dit middel.
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb ooit es 4 zaadjes genomen, ik merkte niet zo heel veel.
Wat ik wel merkte was een "raar" soort gevoel, hetzelfde gevoel wat je hebt als je extreem moe bent of hebt vlak vorodat je flauwvalt, niet echt relaxt dus. Verder had ik een ONWEIZE droge bek 3 dagen lang, en mn ogen branden als de hel, dus ik heb t wel gezien met deze plant :rolleyes: :wink: ! Ik raad je ook af om het te gebruiken, maar daar vertellen de andere posts ook al meer dan genoeg over dacht ik zo :mrgreen:
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hou toch je bek over dat 15 jaar gedoe.
Als ik nergens gepost had dat ik 15 was had je het niet eens door.

:rolleyes: Damn, dat is toch mijn keuze.
Geloof me, ik doe het niet maar stel als ik het doe is dat toch mijn keuze.

Agaza respecteer ik want hij legt de werking uit.
En legt uit waarom het zo gevaarlijk is :wink:.

Dankje Agaza.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
:openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Giorgo zei:
Agaza respecteer ik want hij legt de werking uit.
En legt uit waarom het zo gevaarlijk is :wink:.

Dankje Agaza.
Klik om te vergroten...

Ik ben een vrouw.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je eigen keuze is het zeker, maar je kan andere mensen niet kwalijk nemen dat ze je er voor willen waarschuwen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Giorgo zei:
Hou toch je bek over dat 15 jaar gedoe.
Als ik nergens gepost had dat ik 15 was had je het niet eens door.

:rolleyes: Damn, dat is toch mijn keuze.
Geloof me, ik doe het niet maar stel als ik het doe is dat toch mijn keuze.

Agaza respecteer ik want hij legt de werking uit.
En legt uit waarom het zo gevaarlijk is :wink:.

Dankje Agaza.
Klik om te vergroten...

Have fun see you in hell.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Giorgo zei:
Hou toch je bek over dat 15 jaar gedoe.
Als ik nergens gepost had dat ik 15 was had je het niet eens door.

:rolleyes: Damn, dat is toch mijn keuze.
Geloof me, ik doe het niet maar stel als ik het doe is dat toch mijn keuze.

Agaza respecteer ik want hij legt de werking uit.
En legt uit waarom het zo gevaarlijk is :wink:.

Dankje Agaza.
Klik om te vergroten...

he...ik zei erbij dat het goed bedoeld was he. natuurlijk is het je eigen keuze, maar je zou aan de andere kant juist blij moeten zijn dat wij je hiervoor proberen te behoeden.

er is niemand die zegt dat je minder bent omdat je 15 bent...alleen op je 15e weet je nog niet zo goed hoe jezelf in elkaar steekt. je weet niet wat je lichaam kan en vooral niet wat je lichaam en hersenen aan kunnen.

ik zou datura trouwens ook aan iemand van 38 afraden hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."