Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdatura inoxia (doornappel)

datura inoxia (doornappel)

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Giorgo zei:
Agaza respecteer ik want hij legt de werking uit.
En legt uit waarom het zo gevaarlijk is :wink:.

Dankje Agaza.
Klik om te vergroten...

Ik ben een vrouw.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je eigen keuze is het zeker, maar je kan andere mensen niet kwalijk nemen dat ze je er voor willen waarschuwen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Giorgo zei:
Hou toch je bek over dat 15 jaar gedoe.
Als ik nergens gepost had dat ik 15 was had je het niet eens door.

:rolleyes: Damn, dat is toch mijn keuze.
Geloof me, ik doe het niet maar stel als ik het doe is dat toch mijn keuze.

Agaza respecteer ik want hij legt de werking uit.
En legt uit waarom het zo gevaarlijk is :wink:.

Dankje Agaza.
Klik om te vergroten...

Have fun see you in hell.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Giorgo zei:
Hou toch je bek over dat 15 jaar gedoe.
Als ik nergens gepost had dat ik 15 was had je het niet eens door.

:rolleyes: Damn, dat is toch mijn keuze.
Geloof me, ik doe het niet maar stel als ik het doe is dat toch mijn keuze.

Agaza respecteer ik want hij legt de werking uit.
En legt uit waarom het zo gevaarlijk is :wink:.

Dankje Agaza.
Klik om te vergroten...

he...ik zei erbij dat het goed bedoeld was he. natuurlijk is het je eigen keuze, maar je zou aan de andere kant juist blij moeten zijn dat wij je hiervoor proberen te behoeden.

er is niemand die zegt dat je minder bent omdat je 15 bent...alleen op je 15e weet je nog niet zo goed hoe jezelf in elkaar steekt. je weet niet wat je lichaam kan en vooral niet wat je lichaam en hersenen aan kunnen.

ik zou datura trouwens ook aan iemand van 38 afraden hoor.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
:wave:
o
oollppLid
01-01-2024, 00:00
#6
kijk mensen, een 15 jarige zo afsnauwen helpt ook niet, he. toen we 15 waren als een volwassene zei, niet doen, en dan vooral met zo'n toon zoals jullie nu gebruiken, nou dan wisten we het wel. dus jullie pakken het niet goed aan zo. in vind dat giorgo wat volwassener gepost heeft dan een paar "volwassenen" hier.

ten tweede giorgo, als je het wil doen, het is jouw leven, maar zoals je nu weet het kan dramatisch uitpakken. als eerste keer, neem gewoon een tiende van wat je denkt nodig te hebben. als je iets teveel neemt en je kan het niet controleren, dan ben je minstens voor een paar dagen gewoon gek/schizo/alien, en in zo'n tijd kan er veel misgaan. ik zou zeggen wacht eerst een paar jaar en heb meer ervaring met paddos/lsd/lsa/salvia/ayahuasca.

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
(even helemaal los van de datura; want ik ben van mening dat dat voor elke leeftijd gewoon zeer gevaarlijk is vanwege de toxische eigenschappen van de plant..)
Over die 15 discussie.. het verschilt veel hoe goed mensen zichzelf kennen, niet iedere 15 jarige kent zichzelf nog niet, en zéker niet iedere 15 jarige doet dat wel.
Ik begon zelf op mijn met 15e met paddo's en voor mij is het alleen maar goed geweest (angststoornis weg en meer motivatie om mijn school af te maken zodat ik eigenlijk kan doen wat ik echt wil doen). Maar ik was zeer stabiel; heb altijd geweten wie ik ben, waar ik geloof en wat ik met mijn leven wilde en wil, en .. dat is nu nog steeds zo. Ik weet dat ook zeker, omdat ik dat om mijn 13-14 niet wist, en tussen mijn 14e en 115e daar helemaal achter was gekomen, en dat nu al een hele tijd erg stabiel is en ik vooral kleinere dingen bij leer dan toen (ben nu 17).
Maar.. dat geldt niet voor iedereen; ik zeg er altijd bij dat ik zelf gewoon veel geluk heb gehad; dat ik mijzelf al goed kende en sowieso erg stabiel ben. Niet iedereen is dat, maar om te zeggen dat je op je 15e jezelf niet kent is niet persé voor iedereen waar.

Maar aan giorgio raad ik aan eerst eens gewoon te experimenteren met paddo's e.d. Niet te veel; en niet te sterk, en versprijdt de ondekking desnoods over de jaren. Je hoeft niet alles nu te proberen, bij mij zat er ook 2 jaar tussen mijn eerste keer paddo's en eerste keer lsd, en dat is denk ik zeker goed geweest. Gewoon een beetje experimenteren met normaal trippen met stoffen die níet heel giftig zijn. Als je hard wil trippen; neem dan gewoon een hogere dosis paddo's of LSD, dan raak je ook behoorlijk van de wereld, daar heb je echt geen datura voor ndoig.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zullen we maar gewoon een sticky maken met info over datura? Want we hebben onderhand elke week een onvolwassen klapmongool die denkt dat 'ie dit 'ff' kan doen. Dit is geen speelgoed mensen. Een pilletje naar binnen flikkeren is speelgoed, maar datura is persoonlijk de hel binnenstappen met een big smile op je porum. Als ze dit nou verboden hadden in plaats van de beruchte (en verketterde) paddestoelen..

Dit is echt gevaarlijk, en absoluut NIET stoer!
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Giorgo zei:
Hou toch je bek over dat 15 jaar gedoe.
Als ik nergens gepost had dat ik 15 was had je het niet eens door.

:rolleyes: Damn, dat is toch mijn keuze.
Geloof me, ik doe het niet maar stel als ik het doe is dat toch mijn keuze.

Agaza respecteer ik want hij legt de werking uit.
En legt uit waarom het zo gevaarlijk is :wink:.

Dankje Agaza.
Klik om te vergroten...

en anderen vullen msichien aan? :openmouth:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
Zullen we maar gewoon een sticky maken met info over datura? Want we hebben onderhand elke week een onvolwassen klapmongool die denkt dat 'ie dit 'ff' kan doen.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: we maken een wedstrijd, klapmongool van de week!! :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
pythregius zei:
DreamWeaver zei:
Zullen we maar gewoon een sticky maken met info over datura? Want we hebben onderhand elke week een onvolwassen klapmongool die denkt dat 'ie dit 'ff' kan doen.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: we maken een wedstrijd, klapmongool van de week!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Free ban for life :wink:
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Datura is heel onvoorspelbaar,best geen zaadjes gebruiken.
Had eens een dag 30 zaadjes opgegeten,voelde niets,volgende dag eet ik weer 30 zaadjes en raakte in een tijdelijke psychose/delerium van 3 dagen
De bladeren zijn meer vertrouwbaar 3 bladeren als thee zou denk ik genoeg zijn,maar alleen al door de verschrikkelijke dorst en mentale verwarring zou ik het niet doen.
1 blad vind ik heel effectief voor lucid-dreams te krijgen,en valt de dorst mee,effect is maar 1 dag (dit was met datura stramonium in herfst uit polen,de dosering kan extreem verschillen van soort datura,seizoen,plaats,en van persoon tot persoon)
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
bijna iedereen weet hier wel dat je geen hallucinerende middelen moet gebruiken waneer je een psychose hebt gehad in je verleden, je bent dan verdoemd tot nuchter zijn :P
datura brengt je in een psychose een delirium, die drie dagen duurt mits het goed gaat, kun je daarna dan nog wel veilig trippen überhaubt? zul je geen psychose erdoor oproepen?
denk maar niet dat ik datura wil gebruiken, ehm ja ik zou het erg graag willen gebruiken maar de grote kans om voor maanden jaren of zelfs je hele leven in een psychose te komen en antuurlijkd at het eigenlijk een suicidale poging is, weerhouden mij ervan om het te gebruiken.
maar toch ben ik benieuwd hierover.

de groenten
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#14
pythregius zei:
bijna iedereen weet hier wel dat je geen hallucinerende middelen moet gebruiken waneer je een psychose hebt gehad in je verleden, je bent dan verdoemd tot nuchter zijn :P
datura brengt je in een psychose een delirium, die drie dagen duurt mits het goed gaat, kun je daarna dan nog wel veilig trippen überhaubt? zul je geen psychose erdoor oproepen?
denk maar niet dat ik datura wil gebruiken, ehm ja ik zou het erg graag willen gebruiken maar de grote kans om voor maanden jaren of zelfs je hele leven in een psychose te komen en antuurlijkd at het eigenlijk een suicidale poging is, weerhouden mij ervan om het te gebruiken.
maar toch ben ik benieuwd hierover.

de groenten
Klik om te vergroten...

Ja ok, maar wat we zijn we nu hier mee...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een delerium door een plant is geen klassieke psychose, als je geluk hebt kom je er normaal uit en dan kan je wel veilig doortrippen. Ik ken mensen die dat is gelukt, maar ook eentje die er schizofrenie aan overhield. Ik denk dat het een geluk/pech questie is.
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#16
De plant intereseert me echt wél. Maar dan heb ik wat vraagjes, misschien kan iemand ze beantwoorden ;.

- Duurt het echter 3 dagen of kan je door minder hoeveelheid zaadjes tot 12 uur trippen.
- Als je enkele sitters hebt, zal het dan niet goed gaan.
- Voel je je misselijk of slecht tijdens de trip (zoals bij LSA).
-
Ik zou het graag tijdens de zomervakantie willen doen.
Dat is nog lang want ik wil eerst nog meer tripervaring opdoen.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
UTFSE :rolleyes:
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Enesteene zei:
UTFSE :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Heb ik al gedaan, ik heb zelfs al meer dan 20 paginas gezocht op Google en al bij een tuincentrum gaan kijken :wink:.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doorappels eten is als coma zuipen :rolleyes:

En voor de mensen die nogmeer koppig zijn: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9561
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar aan de andere kant dit valt nog mee :wink:.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6638

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."