Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshawaiaanse paddo's

hawaiaanse paddo's

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat verstaan we bij hawaiaanse eigelijk onder een portie? ook 30 gram? Of is een portie hawaiaanse 10 gram??
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.jiho zei:
ik heb eigenlijk alleen nog maar gedroogde paddestoelen gegeten, mexicaanse en telkens 3gr per persoon...marja die mexicaanse ben ik nu echt wel beu, ik ken het mexicaanse wereldje nu wel al kga de volgende keer eens hawaiaanse nemen of phfilosofer stones of hoe je het ook schrijft :wink:
(klein vraagje: verschil tussen hawaiaanse en mexicaanse, is dat groot, of is het eerder paddo's = paddo's geen totaal andere wereld met hawaiaanse)
Klik om te vergroten...

Ik vind ze behoorlijk verschillen en ervaar meer kleuren met hawaainse en meer diep gang,maar er is maar een manier om erachter te komen he... :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe inderdaad :wink:
is gewoon dat ik ff genoeg heb van dat mexicaans trippen dus zal eens de hawaiaanse proberen :mrgreen:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Boerke zei:
Wat verstaan we bij hawaiaanse eigelijk onder een portie? ook 30 gram? Of is een portie hawaiaanse 10 gram??
Klik om te vergroten...
portie hawaiaanse is 10g :)
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind hawaiiaanse altijd leuker, maar die hadden ze niet bij mijn smartshoppie.

Mexicaantjes zijn ook heel leuk, ik vind ze alleen minder heftig, en ik word er sneller misselijk van.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb afgelopen vrijdag een portie verse Hawaiiaanse paddo's gekocht van 10 gram. Ik heb een paar keer eerder met vrienden getript (dit waren geen hele porties), en dat was voornamelijk erg lachen. Deze keer wilde ik dus eens in m'n eentje trippen om optimaal van de trip te kunnen genieten en niet 'lastig' te worden gevallen zeg maar. Ik moet zeggen dat het een van m'n betere beslissingen de laatste tijd was. :sunglasses: Ik ben helemaal de pan uit getript!! Ik post nog wel een tripverslag o.i.d.

Nu is mijn vraag.. is 10 gram een normale portie, is het onverstandig om meer gram te nemen en heeft iemand hier ervaring mee? Verder vraag ik me af of er een soort 'standaard' manieren zijn die een bad trip een beetje tegen kunnen gaan? Ik ging vrijdagnacht namelijk bijna bad, maar ik heb mezelf zo'n beetje 'overwonnen' en toen werd het heerlijk.. maar het leek even shit te gaan in het begin en toen was ik wel even bang.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ook persoonlijkheden.. ik ken een gast en die denkt altijd zo verschrikkelijk veel... echt een dromer... toen hij paddo's had gedaan leek het of hij werd gehersenspoeld, compleet de kluts kwijt.. hij heeft er weken over gedaan om alles op een rijtje te zetten!
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ zakkie: Hawaiiaanse zijn sterker dan mexicaanse, en daarom worden ze niet aanbevolen voor de eerste keer.
Dat komt gewoon doordat veel mensen de eerste keer niet verwachten alles (heftig) te zien golven en bewegen.
Het onverwachte kan je doen schrikken en daardoor badgaan, maar als je nu gewoon genoeg erover leest dan ben je goed voorbereid en weet je wat je kunt verwachten.
Als je dat weet dan zul je een goede kans hebben op een hele goede eerste trip!
Ohja en als je gedroogde krijgt: 10gr is een portie hawaiiaanse VERS, gedroogd is een portie hawaiiaanse maar 1 GRAM!
Beter pak je zelfs nog iets minder, maar dat ligt aan jezelf.
Meer dan 1 gram zou ik echt niet doen.
Het kan nooit foutgaan, je komt er altijd weer uit, maar je kunt wel een hele angstige ervaring krijgen. Onthou dan gewoon dat je aan het trippen bent en dat het ook weer normaal wordt!

@ Goanaut:
10 gram is een normale portie voor verse hawaiiaanse.
Je kunt zoveel nemen als dat je zelf denkt aan te kunnen, maar zorg er wel voor dat je ervaring genoeg hebt zodat je dit goed kunt inschatten.
Je zou best eens 15 gram of 20 gram verse kunnen proberen.
Alleen zeg je zelf al dat je even wat minder ging. Goed van je dat je dit kon omzetten in andere gedachtes waardoor je weer beter ging, maar bedenk je wel dat zoiets moeilijker voor je kan zijn als je meerdere porties eet.

Ik heb zelf ervaring met meerdere porties, het is mij tot nu toe goed bevallen, laatste keer waren 2 porties Indiaanse gedroogde (eigen kweek)
Die waren erg sterk en die dubbele portie zorgde toch wel voor een heftige trip. Ook had ik toen een paar keer een "afglijder" maar na een paar keer mezelf weer opgepept te hebben werden die steeds minder en zag ik ze niet eens meer als iets negatiefs!
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij kwamen de mexicaantjes harder aan dan de hawaiiaanse.
Mijn eerste keer was met mexicaanse paddestoelen, ik zag alles golven en bewegen, voelde muziek binnenin me,..
Mijn tweede keer heb ik hawaiiaanse genomen en hiervan keerde ik gewoon helemaal in mezelf. Geen hallucinaties, gewoon een ultra ruime geest, zwevend en communiceren met de buitenwereld gebeurde van heeel ver weg.
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij ons in de smartshop hebben ze nog wel gedroogde hawaiiaantjes
te koop :confused: :grin:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
en anders droog je ze toch gewoon zelf...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb je ze al genomen? Ik had mijn eerste trip een hele portie versie hawaiiaanse (en ik weeg slechts 50 kg). Dat was.. werkelijk fantastisch. Het was ook in juni geloof ik.
10 uur verwarring, sterk visueel effect en ik benoem dit nog steeds tot de mooiste ervaring van mijn leven.
(zeer korte effect samenvatting: halve kamer ondersteboven, de grnod ademde luchtbellen uit, de hele lucht bedekt met patronen, mensen zakken in de grond, geen idee hoeveel armen ik had, geen idee wie ik was, aan de grond vastsmelten, tracers van 10 meter achter mensen, denken dat achter mij niks was..) Wat een trip was dat zeg, écht fantastisch. Ik zou het zo nog een keer willen doen.

Beginnen met hawaiiaanse is wel een aanrader, maar ook een risico. Ben je mentaal sterk? Dan kan je het vast wel aan. Wil je niets liever dan trippen? dan kan je het vast wel aan. Ben je toch nog ergens bang voor het effect, ooit verward of depressief? NIET doen! (hoewel depressief misschien nog wel kan).
Je zal gewoon een sterke trip krijgen.
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je nog n beetje bang bent, zorg er dan voor dat je ervaren tripper erbij hebt, die kan t van je af lullen als je je ongemakkelijk voelt. T enige dat een bad trip kan veroorzaken is je eigen para gedachte, dat gaat dan steeds sneller en sneller als n cascade effect, als je er op tijd bij bent om je gedachte eraf te krijgen, of indien je dit niet zelf kutn iemand erbij hebt die je opbeurt, dan gaat niks fout en heb je n te gekke avond :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Heb je ze al genomen? Ik had mijn eerste trip een hele portie versie hawaiiaanse (en ik weeg slechts 50 kg). Dat was.. werkelijk fantastisch. Het was ook in juni geloof ik.
10 uur verwarring, sterk visueel effect en ik benoem dit nog steeds tot de mooiste ervaring van mijn leven.
(zeer korte effect samenvatting: halve kamer ondersteboven, de grnod ademde luchtbellen uit, de hele lucht bedekt met patronen, mensen zakken in de grond, geen idee hoeveel armen ik had, geen idee wie ik was, aan de grond vastsmelten, tracers van 10 meter achter mensen, denken dat achter mij niks was..) Wat een trip was dat zeg, écht fantastisch. Ik zou het zo nog een keer willen doen.

Beginnen met hawaiiaanse is wel een aanrader, maar ook een risico. Ben je mentaal sterk? Dan kan je het vast wel aan. Wil je niets liever dan trippen? dan kan je het vast wel aan. Ben je toch nog ergens bang voor het effect, ooit verward of depressief? NIET doen! (hoewel depressief misschien nog wel kan).
Je zal gewoon een sterke trip krijgen.
Klik om te vergroten...

Dat stukje van depressief moet je dus nooit doen....

Ik denk dat je zelf beetje depressief bent , maar dat kan echt gevaarljk zijn daar kan je dus psychoses aan overhouden..
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
The Used zei:
azgaza zei:
Heb je ze al genomen? Ik had mijn eerste trip een hele portie versie hawaiiaanse (en ik weeg slechts 50 kg). Dat was.. werkelijk fantastisch. Het was ook in juni geloof ik.
10 uur verwarring, sterk visueel effect en ik benoem dit nog steeds tot de mooiste ervaring van mijn leven.
(zeer korte effect samenvatting: halve kamer ondersteboven, de grnod ademde luchtbellen uit, de hele lucht bedekt met patronen, mensen zakken in de grond, geen idee hoeveel armen ik had, geen idee wie ik was, aan de grond vastsmelten, tracers van 10 meter achter mensen, denken dat achter mij niks was..) Wat een trip was dat zeg, écht fantastisch. Ik zou het zo nog een keer willen doen.

Beginnen met hawaiiaanse is wel een aanrader, maar ook een risico. Ben je mentaal sterk? Dan kan je het vast wel aan. Wil je niets liever dan trippen? dan kan je het vast wel aan. Ben je toch nog ergens bang voor het effect, ooit verward of depressief? NIET doen! (hoewel depressief misschien nog wel kan).
Je zal gewoon een sterke trip krijgen.
Klik om te vergroten...

Dat stukje van depressief moet je dus nooit doen....

Ik denk dat je zelf beetje depressief bent , maar dat kan echt gevaarljk zijn daar kan je dus psychoses aan overhouden..
Klik om te vergroten...

never do drugs when your fealing down or depresd

gebruik nooit drugs wanner je je niet lekker in je vel voelt of deprisief bent !!! dit is een levenswijze
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn ex was chronisch 10 jaar al depressief (en nog steeds) en toch heeftie altijd hele goede trips.
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Mijn ex was chronisch 10 jaar al depressief (en nog steeds) en toch heeftie altijd hele goede trips.
Klik om te vergroten...

ok ge noemt 1 geval op
algemeen is het best niet te gebruiken als ge u depri voelt
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
BooYa zei:
azgaza zei:
Mijn ex was chronisch 10 jaar al depressief (en nog steeds) en toch heeftie altijd hele goede trips.
Klik om te vergroten...

ok ge noemt 1 geval op
algemeen is het best niet te gebruiken als ge u depri voelt
Klik om te vergroten...

idd
paddo's kunne je gevoelens ook heel erg versterken...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
BooYa zei:
azgaza zei:
Mijn ex was chronisch 10 jaar al depressief (en nog steeds) en toch heeftie altijd hele goede trips.
Klik om te vergroten...

ok ge noemt 1 geval op
algemeen is het best niet te gebruiken als ge u depri voelt
Klik om te vergroten...

Nee oke maar het kán technisch gesproken nog wel, vooral als het apatische depressie is, dus niet huilerige depressie. Ik raad het nog maals niemand aan, maar hij is niet de enige uitzondering, het is gewoon echt een twijfel geval, of het gaat goed, of het gaat goed fout, en dan ben je de lul.
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmmmzzz, ik ben gediagnositiceerd als borderliner. Dit houd in dat ik in mijn dagelijkse leven redelijk wat stemmingswisselingen heb en dus ook een vergrootte kans op psychose etc. Nu heb ik een stuk of 6x getript, wat in bijna alle gevallen vrij heftig en intens was. En ja het is heel moeilijk om met zulke gevoelens te trippen, maar ik kan niet zeggen dat het de moeite niet waard is. Je word immers geconfronteerd met je eigen gevoelens en gedachten en als iets een leer school is, dan adviseer ik een portie paddo's. Dit klinkt ziekelijk en erg gevaarlijk, maar als je net als ik bezig bent om keihard te werken aan bijvoorbeeld een borderline stoornis en je dus bewust van je problemen wilt worden, dan zijn paddo's misschien wel de beste manier om je bewust te worden van jezelf.

Het paddo-gebruik heeft mij daarom ook veel gesteund, en het heeft mijn leven voorgoed verandert. Ik heb gisteren mijn eerste oogst mexicaanse binnengehaald(mexicaanse heb ik nog nooit gehad.) En ik vermoed dat ik deze maand een vrij kleine dosis ga nemen. Vooral omdat ik nog nooit met de dosis geexperimenteerd heb. Die paddo's van de smartshop gingen er meestal in 1x doorheen. maar nu ik hier genoeg paddo's heb liggen om een x-aantal keer van te trippen, lijkt mij experimenteren met de dosis wel laggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."