#1
Wat verstaan we bij hawaiaanse eigelijk onder een portie? ook 30 gram? Of is een portie hawaiaanse 10 gram??
zakkie zei:dus binnenkort, waarschijnlijk na de examens in juni(ik wil echt niks mijn tijd nemen) zal ik voor de eerste keer paddo's eten. Het zullen gedroogde hawaiaantjes zijn. Nu heb ik de vraag of iemand die ook geprobeerd heeft als het zijn "eerste keer" was![]()
zakkie zei:dus binnenkort, waarschijnlijk na de examens in juni(ik wil echt niks mijn tijd nemen) zal ik voor de eerste keer paddo's eten. Het zullen gedroogde hawaiaantjes zijn. Nu heb ik de vraag of iemand die ook geprobeerd heeft als het zijn "eerste keer" was![]()

Solidius zei:zakkie zei:Gedroogde paddo's zijn kwa werking vergelijkbaar met LSD, dit kan erg leuk zijn.
Mijn eerste portie waren gedroogde Mexicaantjes, die zo vriendelijk waren om me een debuut OBE (Out of Body Experience) te bezorgen.
Jammer dat gedroogde paddo's niet meer verkocht mogen worden bij de smartshop![]()
Psychonaut1976 zei:Solidius zei:zakkie zei:Gedroogde paddo's zijn kwa werking vergelijkbaar met LSD, dit kan erg leuk zijn.
Mijn eerste portie waren gedroogde Mexicaantjes, die zo vriendelijk waren om me een debuut OBE (Out of Body Experience) te bezorgen.
Jammer dat gedroogde paddo's niet meer verkocht mogen worden bij de smartshop![]()
Welk stukje werking vind je vergelijkbaar?Ik vind het niet op elkaar lijken,lsd is veel scherper en toch echt heel anders dan de moedertje aarde vrienden of ze nou gedroogd zijn of vers.
Gedroogde mag officieel niet meer maar ze zijn er vaak wel hoor,waar ze legaal ook zouden liggen namelijk onder de toonbank![]()
Solidius zei:Psychonaut1976 zei:Solidius zei:zakkie zei:Gedroogde paddo's zijn kwa werking vergelijkbaar met LSD, dit kan erg leuk zijn.
Mijn eerste portie waren gedroogde Mexicaantjes, die zo vriendelijk waren om me een debuut OBE (Out of Body Experience) te bezorgen.
Jammer dat gedroogde paddo's niet meer verkocht mogen worden bij de smartshop![]()
Welk stukje werking vind je vergelijkbaar?Ik vind het niet op elkaar lijken,lsd is veel scherper en toch echt heel anders dan de moedertje aarde vrienden of ze nou gedroogd zijn of vers.
Gedroogde mag officieel niet meer maar ze zijn er vaak wel hoor,waar ze legaal ook zouden liggen namelijk onder de toonbank![]()
LSD is kwa werking naar mijn mening nét iets intenser dan gedroogde shrooms (alhoewel dat ligt aan de hoeveelheid zegeltjes die je consumeert). Als je een stevige portie gedroogde shrooms tot je neemt kan je behoorlijk diep gaan wat hallucinaties betreft. Ook de "lachkick zonder reden" die aan het begin meestal uitbarst vind ik veel hilarischer met shrooms dan met LSD. We hebben de laatste keer letterlijk met maagkramp en al zeker een uur over de grond gerold. Met LSD is dat stukken minder heftig. De tracers, beleving van muziek, en dingen zien die er absoluut niet zijn vind ik wel veel intenser met LSD. Psilocybe cubensis heeft een beetje dromerige uitwerking in vergelijking tot LSD.
zever 1ste klasse...ik heb toch echt wel het hardst getript op gewone mexicaantjesFreaky high zei:heb gehoord dat voor de eerste keer hawaiaanse te nemen gevaarlijk kan zijn, mijn eeste keer paddos waren maxicaanse
de hawaiiaanse paddo's worden door veel mensen als zeer sterk ervaren,zakkie zei:dus binnenkort, waarschijnlijk na de examens in juni(ik wil echt niks mijn tijd nemen) zal ik voor de eerste keer paddo's eten. Het zullen gedroogde hawaiaantjes zijn. Nu heb ik de vraag of iemand die ook geprobeerd heeft als het zijn "eerste keer" was![]()
Mr.jiho zei:ik heb eigenlijk alleen nog maar gedroogde paddestoelen gegeten, mexicaanse en telkens 3gr per persoon...marja die mexicaanse ben ik nu echt wel beu, ik ken het mexicaanse wereldje nu wel al kga de volgende keer eens hawaiaanse nemen of phfilosofer stones of hoe je het ook schrijft
(klein vraagje: verschil tussen hawaiaanse en mexicaanse, is dat groot, of is het eerder paddo's = paddo's geen totaal andere wereld met hawaiaanse)

portie hawaiaanse is 10gBoerke zei:Wat verstaan we bij hawaiaanse eigelijk onder een portie? ook 30 gram? Of is een portie hawaiaanse 10 gram??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."