Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke tripmuziek

Welke tripmuziek

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
welke tripmuziek vind jij het lekkerst/leukst om naar te luisteren en weg te zakken in je trip??

enkele suggesties zou ik wel kunnen waarderen :)

dan ken ik gaan zoeken in FTD :mrgreen:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pink Floyd! en dan vooral Shine on you crazy diamond
ook nog the beatles en het album 'strange days' van the doors
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lig altijd in bed in het donker na te denken. Soms doe ik wat trance op zoals kaitracid of andere bands wat ik dan tegen kom. Meestal is het donker en geluidloos.
F
ForrestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zelf houd heel erg van natuurlijke/ aardse muziek. Zo vind ik dier- en natuurgeluiden erg prettig. Verder wereldmuziek: tribal, volks, volklore, mystiek etc.
Pink Floyd al een paar keer op forumberichten zien passeren. Dit heeft het luisteren van hen bij mij aangewakkerd en is top! Bedankt hiervoor!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drum n Bass vindt ik heerlijk.

Ik was altijd een beetje een metalheadje, dansen boeide me niet, een beetje meeknikken met de muziek, of lekker doorrammen in de moshpit was het wel voor mij.

Toen nam ik voor de eerste keer MDMA kristallen, 150mg, en later in de nacht nog eens 200mg. (een uur voor het feest stopte, een beetje zinloos :P)

Maar dat was dus op een dnb feest, de vorige ICON om precies te zijn.
En ik heb gedanst :tongueout: En gedanst. En gedanst. En ik kan er nog steeds niet mee ophouden als ik dnb of psytrance ed. hoor. :hearteyes:

Nu alleen nog maar hopen dat ik er ooit iets van ga bakken :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
iron maiden

deep purple


deep purple staat dan op nummer 1 bij mij
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#7
-Morcheeba
-Enigma
-Shpongle
-Infected Mushroom
-Porcupine Tree
-The Doors
-Hallucinogen
-Spinvis
-Dream Theatre
-Pink Floyd
-Yahel

En heb hier nog een foute Ad Visser meditatie-cd liggen...met gitaar en zee/vogelgeluiden, ook helemaal geweldig!

:wave:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#8
henkie84 zei:
Laatst een trip een mooie wending gegeven door liederen van gregoriaanse monniken op te zetten. Fijn galmende latijnse teksten die tijdens m'n trip voornamelijk warm en blauw (jahaa) overkwamen..
Klik om te vergroten...
zoals? lijtk me interessant
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#9
^: Gregoriaanse monniken? See it for yourself....
m
misjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laatst had ik Aaron Spectre ofzo opstaan tijdens de paddos.
Ook een aanrarder! :hearteyes:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Minimal Techno (mixsets).
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#12
Red Buddha ( De trip muziek)
Spongle
Bluetech
The future sound of london
dubstep

ken er nog een paar maar kan er nu ff niet opkomen.
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#13
drum and base, hardcore etc
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rustige muziek van Leonard Cohen.
Tip: de cd 'ten new songs.'

En rustige klassieke muziek(bv barok[Bach e.a.]) Ik hoorde een keer tijdens een trip 'Air on the G string', en het klonk als muziek uit een verre toekomst. Die titel alleen al, AIR ON THE G STRING; heb je ooit een coolere titel gehoord?


The tripmaster himself!

Overigens heb ik lang niet altijd de behoefte om muziek te luisteren tijdens een trip.
F
ForrestLid
01-01-2024, 00:00
#15
loadrunner zei:
iron maiden

deep purple


deep purple staat dan op nummer 1 bij mij
Klik om te vergroten...

Is ook niet verkeerd!
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#16
BlackRobBlunt heeft het eigenlijk al gezegd. Ik was ook altijd zon metal headje maar eigenlijk vond ik danse altijd wel leuk. maar toen begon een vriend van mij te draaien. En toen ben ik helemaal los gegaan.

Dus drum & bass/ break core maar ook veel ambient en gewoon vage pop/rockmuziek etc.

*
Break core is wel erg hard. Gewoon heel hard en weinig echte melodie.

En als je goede drum n bass wilt hebben moet je maar iets van noisia downloaden. zijn gasten uit groningen erg vet.
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paar albums waarmee je gegarandeert een leuke avond heb:

Devendra Banhart - Smokey Rolls Down Thunder Canyon.
Radiohead - Kid A.
Vetiver - To Find Me Gone.
The good, the bad & the Queen - The Good, the bad & the Queen.
Arcade Fire - Neon Bible.
Cocorosie - The adventures of Ghosthorse & Stillborne.

Brengt de hogere sferen er goed in.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#18
Shpongle
The Mystery of the Yeti
Aphex Twin
The Beatles
Jefferson Airplane
Pink Floyd
Carbon Based Lifeforms
Hallucinogen
Jimi Hendrix
The Doors
Younger Brother

En nog wel een paar :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Henkfloyd zei:
Jefferson Airplane
Klik om te vergroten...

jaaa :hearteyes:
ook the 13th floor elevators, dankzij iemand hier op het forum ontdekt, lijkt wat op jefferson airplane
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#20
WHITE RABBIT :openmouth: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."