Ik snap echt niet hoe mensen voor een beperking van persoonlijke vrijheden kunnen zijn, terwijl bekend is dat een groot deel van de bevolking hierdoor in overtreding raakt.
Is dat niet gewoon naief.. als ik mn handen voor mn ogen hou dan zie ik het niet, en als ik het niet goedkeur ben ik niet aansprakelijk?
rond 12, 13, 14, 15, > jaar, raakt een deel van de jeugd geinteresseerd in drugs. dat verander je niet door het illegaal te maken.
Het zou beter zijn als er gekeken werd naar de manier waarop deze groep dan kan worden beschermd tegen de mindere aspecten van drugs.
Er zal dan al snel worden geconcludeert dat een sitter het risico erg verlaagd, en informatie.
Als het niet drempel verlagend zou zijn voor niet gebruikende kids, zou ik zeggen dat een jeugdsoos met een xtc/drugstest-post de uitkomst zou zijn. ..maargoed...dan zijn er nog de annonimiteitsproblemen en dichtheidsproblemen die een groot deel vd kids ervan zal weerhouden naar zoiets te gaan.. uiteraard kan daar alles wel wat op gevonden worden (omg..ik krijg opeens een enoooorme lachkick...ik zie het al helemaal voor me.....zon kiddy drugs huis

)