#1
En dit Verbod moet nou weer juist plaats vinden op het moment dat ik me eindelijk klaar voelde voor echte Psilocybine Paddo's
Ik vind het echt spijtig wat ze doen ...
webjunk zei:Hoe zit het dan nu met kweeksets? Mogen die wel nog verkocht worden?
Volgens mij heeft de overheid gewoon het kweken, verhandelen, bezit en nemen van de paddo's verboden. Waarbij ze niet actief in je tuin zullen gaan kijken en je ook echt niet op zullen pakken als je een kweekbakje op je vensterbank hebt. Maar iemand die er geld mee wil verdienen heb je er ook zo uit gepikt. Iemand die voor zichzelf een kweekset heeft weet waarschijnlijk ook goed wat het doet en is voor niemand een probleem. Wietzaden mogen wel verkocht worden, maar je mag ook 5 plantjes hebben. Ik denk dat die kweeksets verboden worden.kapitein-x zei:Het is nog even afwachten of daarom in de smartshops ook kweeksets verkocht mogen worden, maar Nederland kennende zal dat wel gedoogd worden, vermoed ik.webjunk zei:Hoe zit het dan nu met kweeksets? Mogen die wel nog verkocht worden?
Tenminste, dit is mijn voorlopige scenario. Het zal in de komende weken en maanden wsl wel duidelijker worden.
(Of er in de wet een duidelijk onderscheid gemaakt wordt tussen de sporen en de paddestoel opzich, dat weet ik eigenlijk niet. Dat zal ook wel van belang zijn bij de vraag of kweeksets wel of niet verkocht mogen worden.)


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."