Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben blij dat dit onderwerp aan bod komt. Ik heb oneindig veel dingen te vertellen over dergelijke onderwerpen. De meeste ervaringen die ik hiermee gehad heb was op paddestoelen. Ik heb al met verschillende mensen een connectie gehad, maar ook met de wereld zelf. Dan stroomt er allerlei kennis door m'n hoofd dat afkomstig is van "hierboven". Alles staat in verbinding met elkaar, je moet gewoon afstemmen op de juiste frequentie. Ooit ging ik zover dat ik in het universum zweefde en plots het rad van het leven voor me zag draaien. Voor ik zover ging, kon ik communiceren met m'n tripcollega's zonder te praten en wist ik wat er ging gebeuren voor het gebeurde. ( stom voorbeeld: een vriendin was eventjes weg met de auto. Ik zei " Lies gaat nu op de oprit rijden " en dat deed ze. En dat bleef zo doorgaan. ) Het was soms zelfs wat beangstigend. Ik zat blijkbaar op een frequentie in een andere tijd. ( alles is relatief ). Toen ging ik zo ver dat ik een tijdje een black-out gehad heb en soms geen controle meer had over m'n eigen lichaam. ( ik deed koprollen door het huis, sprong over dingen waar ik normaal nooit over zou kunnen springen, ... ). Dat was de meest intense trip die ik ooit gehad heb en heeft de loop van m'n leven veranderd. Nu doe ik het wat rustiger aan, maar de connectie blijft. Ik ben nu niet om te zeggen super paranormaal begaafd, maar ik weet en voel bepaalde dingen, zeker op paddestoelen. Ook, als ik er eet, gebeuren er meestal rare dingen. Vb: er is nog geen enkele keer geweest, als ik paddo's eet in de natuur, dat ik geen vallende ster gezien heb. ( meestal stuk of 5 ). Je kan zeggen dat het hallucinaties zijn, maar ook nuchtere mensen die bij me waren zagen ze. Ook komen er dieren me soms opzoeken. ( zelfs salamanders ). Let ook eens op de sterren die in verbinding met elkaar staan door een soort paarse straal. (dergelijke stralen kun je ook zien als je je vingertoppen naar elkaar brengt (ook nuchter) ). ( ik weet het. Ik spring van de hak op de tak. Het komt er gewoon op neer dat alles en iedereen in verbinding staat met elkaar. ( er bestaan hier al wetenschappelijk geteste bewijzen voor )) Ik zou hier nog uren kunnen over doorgaan, maar ik moet ook een beetje werken dus zal ik het hier maar voorlopig bij laten. Groeten aan iedereen."
"Ik wou nog even meedelen dat dit alles een vorm van evolutie is naar de juiste richting, maar dit vroeger ook al, en soms zelf meer aanwezig was. Vroeger stonden mensen veel meer in contact met de wereld en de natuur. Er zijn bewijzen dat mensen aardstralen, ... aanvoelden. De sjamanen van weleer hadden een diepe connectie. De christelijke inquisitie heeft echter veel kapot gemaakt en veel kennis is verloren gegaan of vergeten. Nu is er langzaamaan een heropkomst. Gelukkig. Als iedereen inzichten zou verwerven over zichzelf en de wereld, dan zou het evenwicht zich herstellen en is de redding van de wereld nabij."
"Hallo, ik heb zelf geen ervaring met die zaadjes, maar ik raad zeker niet aan om pizza of zo te eten. Daar wordt je volgens mij alleen maar meer misselijk van. Voor ik trip eet ik een paar uur niks, consumeer ik m'n paddestoelen en later op de avond eet ik wat chocolade. Het schijnt dat je meer tript als je dit doet, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Ik eet de chocolade meestal als m'n hoogtepunt voorbij is en ik de boel wat wil rekken. Op dat moment kan m'n lichaam ook wel wat energie gebruiken. Ik rol ook altijd op voorhand enkele jointjes, maar die rook ik ook meestal pas na m'n hoogtepunt op. Je kunt in het begin van de trip een joint roken tegen de misselijkheid, maar dan ga je nog harder trippen. Je voelt zelf wel een beetje waar je aan toe bent. De combinatie met lachgas vind ik een beetje raar, maar heb vroeger zelf gecombineerd met vanalles en nog wat.. ( nog voor ik respect had voor de kleine vrienden ). Nu besef ik dat dat helemaal niet nodig is. De gedroogde paddo's zullen nog perfect werken ( als je ze goed gedroogd hebt tenminste ). Veel plezier ermee."
"Mensen, bedankt voor de reacties. Ik zal zelf eens gaan testen denk ik. Groeten."
"Hallo. Ik heb enkele vragen over de psilocybe cyanescens. Ik heb in het voorjaar een spawnbag gekocht om zelf te kunnen kweken. Ik heb alles gedaan wat ik moest en was aan het wachten op het najaar om te kunnen oogsten. Nu blijkt gisteren dat er zich al enkele grote paddestoelen gevormd hebben. Ze lijken alleszins op de cyanescens, maar ze zijn nogal groot uitgevallen. Het is de eerste keer dat ik paddestoelen kweek en dus vertrouw ik het niet volledig. Is het mogelijk dat ik ze nu al ( zo vroeg in het jaar! ) kan oogsten? Ik zou eventueel eens een foto kunnen nemen en uploaden. Zou er me dan iemand kunnen verzekeren dat het de juiste paddestoelen zijn? Ook vroeg ik me af hoeveel gram ( vers en gedroogd ) ik er mag van eten voor een lichte, gemiddelde of sterke trip. Alvast bedankt voor het antwoord. Groeten, psychonaut7"
"Bedankt voor de reactie. Je zegt dat je heel het jaar door kan oogsten als je binnen kweekt. De mijne staan echter buiten. Of misschien heeft het iets te maken met het rare veranderende weer. Ik zal zodra ik kan een foto uploaden. Alleszins bedankt voor alle uitleg. Groeten, Psychonaut7"
"Dat dacht ik ook, maar toch hebben er zich al enkele ontwikkeld in de bak die ik gebruik om ze te kweken. ( ook in m'n tuin staan er al ( andere ) paddestoelen ) Ik heb 2 foto's genomen, maar de bestanden zijn blijkbaar te groot om ze hier up te loaden in bijlage. Weet je soms hoe ik ze hier op een andere manier kan laten zien? Nogmaals bedankt voor de uitleg."
"Ik heb geprobeerd wat je me uitgelegd hebt. Hopelijk is het gelukt. ( ik heb hier geen ervaring mee ) Ik hoop dat je iets van de foto's kunt opmaken en de paddestoelen goed kunt onderscheiden van de rest. Bedankt voor alle uitleg. foto 1: [url=http://imageshack.us][IMG]http://img234.imageshack.us/img234/757/suc53253wc7.jpg[/url] [/img] foto 2: [url=http://imageshack.us][img=http://img234.imageshack.us/img234/757/suc53253wc7.jpg][/url]"
"Bedankt. Ik heb geen ervaring met dergelijke dingen. Ik ga nu proberen om de 2de foto up te loaden. Ik zie wel wat er gebeurt."
"Je kan niet zo veel zien op de foto's. Ik wou de paddestoelen niet kapot maken om er een foto van te nemen. Hopelijk kan er me iemand helpen om te bevestigen dat het de juiste paddestoelen zijn. Dan zal ik ze maar eens gaan proeven..."