#1
De tripzitters in laten lezen vind ik nog wel de beste tip. Het laatste wat je wilt is een paar mensen die de hele tijd om je lachen en vragen "En voel je al wat??? Wat voel je precies?" Laat ze gewoon lekkere muziek luisteren ofzo.
LSDmathXtc zei:er staat tenminste dus wil zeggen: zeker en vast goed tot vrijdag dus zaterdag zijn ze ook nog goed hoor.
als beginneling zou ik beginnen met een halve je kan nog altijd bijnemen en gewoon alles op eten met een lekkere saus
verder als de paddo's zwart zijn zijn ze slecht
de blauw/groene kleur is de werkzame stof dus niet slecht ofzo
verder veel plezier toegewenst
Extisi zei:OOOOH. OM 8 uur zit ik in me space!En jij tript dan lekker je leven door!
Super! Veel plezier.
phy zei:Tja langer dan anderhalf uur na inname heb je er niets meer aan om nog meer te eten. Dat gaat gewoon verloren.
phy zei:Jammer dat het niet helemaal ging zoals je wilde. Dat kan aan de setting gelegen hebben, de potentie van dit portie hawaiians of je weerstand tegen de actieve stof. Wat heb je precies allemaal meegemaakt?
phy zei:Je kan de paddo's die je nu over hebt drogen en op een ander moment proberen. Wie weet is de tweede keer anders! Als je pure chocolade koopt (met zo veel mogelijk cacao) en even goed vast dan kan je het effect wel wat versterken. Blowtjes schijnen ook te helpen.
Ik zou wel een paar weken wachten voordat je nog een trip doet.
Drogen is gemakkelijk; tussen velletjes keukenrol op een droge donkere plek leggen. Regelmatig verversen. Duurt een paar dagen.
Achteraf gezien viel het dus allemaal redelijk goed mee (ik had evengoed een bad trip kunnen gehad hebben; dan was dit toch beter hé). Alleen had ik zoveel gelezen over ego-verlies, hallucinaties e.d., en daar heb ik dus allemaal niets van gemerkt. En het duurde ook nogal kort (misschien anderhalf uur, hoogstens twee uur, terwijl ik had gelezen dat het drie tot wel zeven uur zou duren).
Dat hoeft zeker niet!!!!! Ik heb een keer op driekwart truffels getript en ik kwam niet verder dan een paar vage gedachten en een lekker gevoel.Dat heb ik gedaan: twee velletjes keukenrol, daarop de paddo's, en daarop weer twee velletjes. Elke dag twee keer ververst, en ik denk dat ze nu al droog zijn. Moet alleen nog een zakje of zo zoeken om ze in te doen.
Jammer genoeg had ik al meer dan de helft op, dus ik vrees dat de volgende trip nog zwakker zal zijn... :/
Och, ja, mss met chocolade en blowtjes erbij idd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."