#1
heuj daar ik ben een belg en ik heb deze week kaalkopjes gezocht, en ook gevonden ook al loopt het seizoen al ten einde
ik vond ze op een boomstronk,
en ik ben er zeker van dat ze werke (heb de rommelhoedjes allemaal bij mekaar gesmete in een thee en ik werd er tog al erg draaiierig van van een halve kop met citroenzuur in)
ik heb ze nu gedroogd en ze liggen netjes op een donkere plek
ze zijn wel heel erg veel gekrompen, ik vraag me af of dit het effect niet benadeeld?
trouwens en hoe moet ik doseren, hoeveel paddo's moet ik in zo 1 kop thee gooien voor al wat te kunnen trippen voor een gast van 1m80 en met een bmi bove de 20 met een goed gevulde maag?
of is het mss beter voor het effect dat ik ze gwn knabbel en doorslik?
is het beter dat ik de thee warm drink voor het effect os is het even goed as het koud is?
en moet ik tijdes het koken van de thee alles afdekken omdat er anders werkzame stof verdampt??
en over die mao remmers hoeveel repen donkere chocolade moet je daarvan eten als je er egt lang in wilt zitte?
en ik zit ook te twijfele of ik op oudejaar met xtc zou combineren, goed idee dat hippieflipping?
graag on topic, niet melken aub :P

ik vond ze op een boomstronk,
en ik ben er zeker van dat ze werke (heb de rommelhoedjes allemaal bij mekaar gesmete in een thee en ik werd er tog al erg draaiierig van van een halve kop met citroenzuur in)
ik heb ze nu gedroogd en ze liggen netjes op een donkere plek
ze zijn wel heel erg veel gekrompen, ik vraag me af of dit het effect niet benadeeld?
trouwens en hoe moet ik doseren, hoeveel paddo's moet ik in zo 1 kop thee gooien voor al wat te kunnen trippen voor een gast van 1m80 en met een bmi bove de 20 met een goed gevulde maag?
of is het mss beter voor het effect dat ik ze gwn knabbel en doorslik?
is het beter dat ik de thee warm drink voor het effect os is het even goed as het koud is?
en moet ik tijdes het koken van de thee alles afdekken omdat er anders werkzame stof verdampt??
en over die mao remmers hoeveel repen donkere chocolade moet je daarvan eten als je er egt lang in wilt zitte?
en ik zit ook te twijfele of ik op oudejaar met xtc zou combineren, goed idee dat hippieflipping?
graag on topic, niet melken aub :P

