neem LSD, LSD-therapy
zoek een goede vriend/vriendin,, en voer met , hem/haar een LSDialoog,
probeer bij je gespreksmaatje zijn kwetsbaarheden te analyseren en die op hem/haar te projecteren,,
degene met de (psychiscijnhe) wonden moet met zijn eigen krachten die geinspireerd door de projectie van de analysticus zichzelf beter maken,,
je eigen kracht dus,, plus gespreksmaatje, ,plus die van de LSD-trip erbij,,,
je bent een sjamaan door de amalgaam,, zegt de analyserende jungiaan,
en ze voeren een LSDialoog aan het end van de regenboog
of je neemt AYAhuasca-therapy,, kan ook,,
this meer natuurlijker, meer ziel , meer plantspirit ,,