#1
Of zoek gewoon even op hoe je de mescaline eruit haalt ![:)]()
Welhallodaar zei:Hey,
Een dosis van 10-15gram is genoeg voor een eerste trip.
Blijkbaar ligt de dosis voor iedereen anders; de maximum dosis voor erveran gebruikers is 30 tot 60gram.
Grtz,clfr.
Atropa zei:Ik denk dat je een dosis bedoelt waarin de cirkel geheel rond is. Over dat laatste heb je wel gelijk. Het is totaal anders dan LSD, DMT of shrooms, maar zeker een entheogeen. Alleen blijf je voor zo'n goddelijke ervaring echt verbazingwekkend helder en fris.
Compleet bij de tijd en kunnen spreken met anderen zoals altijd. Alleen ben jij anders aangesloten op de software v/d realiteit. Op een manier die niet niet in woorden valt te omvatten. Pas als je de omschrijving leest na je mescaline trip worden ze begrepen.
Maar ooit, ooit hoop ik nog eens door het schilderij te stappen, een schilderij dat niet langer zal zijn in een lijst. Maar zich zal opentrekken voor een nieuwe 3D werkelijkheid waarin ik m'n voeten op wezenlijke grond verbind.
Atropa zei:At Dumpy, zijn er in Nederland peyote ceremonies?![]()
TrippyShit zei:Okok, dan zal ik aankomende zomer, als ik 18 ben geworden. Samen met 1 vriend van me kennis maken dit magische fenomeen. Of ik de mescaline kristallen of de gedroogde sanpedro poeder haal zie ik dan wel weer. Kan mooi kiezen :P
Dumpy zei:TrippyShit zei:Okok, dan zal ik aankomende zomer, als ik 18 ben geworden. Samen met 1 vriend van me kennis maken dit magische fenomeen. Of ik de mescaline kristallen of de gedroogde sanpedro poeder haal zie ik dan wel weer. Kan mooi kiezen :P
Die mescaline kristallen zijn dat synthetische of organisch? Als het syntetische zijn zou ik je aanraden om het san pedro poeder te nemen, van wat ik gehoord heb schijnt dat toch intenser te zijn dan synthetisch. en daarbij komt dat die kristallen echt ziekelijk duur zijn...
Ik zou 1 san pedro van 20-30cm proberen om te beginnen. Op Azarius staat beter uitgelegd hoeveel je moet nemen. Citroensap verbeterd de opname van alcoide in water, daar proef je niks van. Verder haal je de stekels en het buitenste schilletje eraf (niet dat groene kleverige spul, daar zit de meeste mescaline in), dat schilletje is ongeveer een milimeter dik en lijkt op kaarsvet ofzoiets. Dan snij je de cactus in stukjes. Kook je dat 3-4 uur op zacht vuur en dan filter je de troep eruit, dus of je alles kookt of niet maakt weinig uit. Alleen door de blender doen is echt te smerig voor woorden. Drink er ongezoete grapefruitsap bij, dan nog is het onmenselijk smerig.cuber3 zei:Ik ben van plan om het binnenkort eens te proberen met San Pedro.
Rouw opeten lijkt me vrij ondoenbaar, dus ik ben van plan om het te koken en er een soort drank van te maken.
Nu heb ik gelezen dat de hoogste concentraties mescaline net onder de 'schil' van de cactus zitten, en dat de kern van de cactus helemaal geen mescaline bevat.
Zou het dan best zijn om de kern eruit te snijden, al de rest in de mixer te gooien, te mixen tot een poeder (of papje, ik neem aan dat er wel een hoop water inzit)? Of gewoon in stervormige schijfjes te snijden en die zo in de pot gooien?
Hoe lang moet je het ongeveer koken, en zijn er dingen die je zeker niet mag doen, of net wel moet doen om ervoor te zorgen dat er geen mescaline verloren gaat?
Ik lees verschillende dingen. Vb de ene bron zegt 4u koken op een laag vuur, terwijl de andere zegt dat je het meer dan 24 uur moet laten koken. En sommigen voegen ook nog citroensap enzo bij tijdens het koken (is dit voor de smaak of heeft het een bepaald nut met die zuren ofzo?)
Dan lees ik ook nog dat sommigen de cactusschijfjes meermaals bevriezen en ontdooien om de celwanden te breken. Dit is toch niet vereist als je het gaat koken, of wel?
En de dosissen verschillen ook enorm (zoals hierboven al eens gezegd is).
Ik neem aan dat de enige manier om er achter te komen hoe potent je cactus is, het uitproberen is...
Hoeveel zouden jullie (in cm. San Pedro, Trichocereus Pachanoi) aanraden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."