#1
Spatzi zei:Devils Reject zei:Hoi allemaal,
ik zou graag is een keer paddos proberen.
Ik lijd alleen al 2 jaar aan een depressie
en hoor vaak dat je dan beter geen paddos kunt nemen.![]()
wat is jullie mening daarover?
Hoeveel kans heb ik op een badtrip?
Hoe weet je hoeveel je moet nemen? via gewicht en lengte?
Alvast bedankt!
Ligt er aan: Wat wil je bereiken? Waarom wil je een paddotrip ervaren?
Gewoon uit nieuwschierigheid? Doe het dan niet als je echt een depressie hebt. Doe je het toch, doe dan alsjeblieft echt een magere portie!
Doe je het om zaken in jezelf te ontdekken? Dan zijn paddo's een potent middel! Echter je eerste trip zal waarschijnlijk uit heel veel chaos bestaan; het 'ontdek jezelf' gehalte bij je eerste trip blijft nogal achter, omdat je volledige aandacht wordt opgeist door het "ontdek de paddo" effect.
Doe je het om te bewijzen dat je het durft, ondanks je depressie? Zoek dan nog even door naar een goede reden.
Ik krijg echter het gevoel dat je het gewoon hoe dan ook wilt proberen, omdat je de vele adviezen om het niet te doen zo makkelijk links laat liggen. Daarom: Zorg voor een vertrouwde en ervaren sitter, lees de topics over settings en muziek en pas de tips toe, zorg dat je je op de dag zelf lekker relaxed en goed voelt en neem niet te veel! Philsophers stones zijn fraai om mee te beginnen (al zijn ze veruit het smerigst!); ze geven een relaxete, constante trip ipv. veel golfbewegingen en je trip start met een lekker euforisch gevoel welke je mindset positief beinvloed. Fraai hoor!
Ohja, en mix de 1e keer niet met andere drugs. Ook niet met wiet/hash, daar ga je veel te veel bij nadenken en dat wil je met een depressie echt niet in je trip!
Hoi,
bedankt voor de moeite maar als je een stukje leest
moet je de rest ook wel lezen vind ik.
Ik heb al uitgelegt waarom ik het wil.
En hoe kom je erbij dat ik jullie adviezen links laat liggen?
Dat doe ik juist niet dan had ik dit hele topic niet eens gestart.
Bovendien had ik dan allang een keuze gemaakt en het gedaan.
Ik ben nog steeds aan het nadenken erover en ga deze beslissing echt niet binnen
een dag nemen. Ik denk juist heel erg veel na over de adviezen hier en waardeer het ook heel erg!
Groetjes