Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo-meeting/trip - winterswijk - januari 2009

paddo-meeting/trip - winterswijk - januari 2009

88 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
goed plan. vind het ook niet zo erg dat het niet is doorgegaan. mijn hoofd staat er ook niet echt naar de laatste tijd.
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
edwin__ zei:
kan niet meer. tis al februari :tearsofjoy:

reden dat ik er geen vaat achter heb gezet is dat we laatst gemerkt hebben dat het trippen met beperking van kou echt niet leuk is!
en nu kun je je voorstellen dat als je in het bos zit, dat het al helemaal niets is !

ik wil het concept laten staan en wachten tot je weer een keer met alleen een vest naar buiten kunt.

ook is het voor mij een grote toevoeging als we de natuur op zijn jongst mogen zien, de late lente bied ons dan ook een hoop natuurlijk schoons.

wel zitten we nog met het meest debiele verbod sinds ... eeeh... altijd ?! maar we komen ze ''vast wel'' in het bos tegen :grin:

kort samen gevat, ik wacht tot het weer en mijn hoofd er weer naar staat en dan hebben we het grootste gedeelte van het plan al rond, ik zal ruim van tevoren iedereen berichten die intresse had, en desnoods aanvullen.

peace
edwin :wave:
Klik om te vergroten...

ik vind het nog steeds een leuk idee, echt supervet dat het in Winterswijk is, heb er 13 jaar gewoond en weet ook precies welk bos jij hebt uitgekozen (excellent!).

Is hier nog steeds animo voor?
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in.

ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen :grin:
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
edwin__ zei:
zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in.

ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen :grin:
Klik om te vergroten...
ghehe, of natuurlijk paddosporen verspreiden door heel winterswijk, het hele Hilgeloo terroriseren met kale koppen :grin:

Maar je hebt toch ook richting meddo een bos met trimbaan en al, waar ze (soms/te vaak) motorcross doen? woonde er tegenover maar die naam ben ik echt kwijt :confused:. was in ieder geval ook een heel oke bos imho....
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#5
DAnOoNtje zei:
edwin__ zei:
zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in.

ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen :grin:
Klik om te vergroten...
ghehe, of natuurlijk paddosporen verspreiden door heel winterswijk, het hele Hilgeloo terroriseren met kale koppen :grin:

Maar je hebt toch ook richting meddo een bos met trimbaan en al, waar ze (soms/te vaak) motorcross doen? woonde er tegenover maar die naam ben ik echt kwijt :confused:. was in ieder geval ook een heel oke bos imho....
Klik om te vergroten...
Rommelgebergte soms?
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
tramadol zei:
DAnOoNtje zei:
edwin__ zei:
zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in.

ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen :grin:
Klik om te vergroten...
ghehe, of natuurlijk paddosporen verspreiden door heel winterswijk, het hele Hilgeloo terroriseren met kale koppen :grin:

Maar je hebt toch ook richting meddo een bos met trimbaan en al, waar ze (soms/te vaak) motorcross doen? woonde er tegenover maar die naam ben ik echt kwijt :confused:. was in ieder geval ook een heel oke bos imho....
Klik om te vergroten...
Rommelgebergte soms?
Klik om te vergroten...
Juist ja! :rock: , dank u, die naam was ik helemaal kwijt. :grin: ik woonde er tegenover, bij de groenlose weg in de richting van Avanti

maargoed, eerst maar mooi weer :wink:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#7
:)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#8
edwin__ zei:
-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
of
-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december 2008
of
-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
of
-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009
Klik om te vergroten...

Maakt mij niet uit, maar omdat dit een heel irritant antwoord is voor de planning presenteer ik:
Mijn top 4:
1)-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
2)-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
3)-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009
4)-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december 2008
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Supervet! Elke keer als ik de hond in de bekendelle uitlaat vind ik dat bos perfect om te trippen haha!
Ik zal even kijken of een kameraad van me ook belangstelling heeft hierbij... Wie zijn alle winterswijkers die gaan dan? Wwijk is zo klein, daar moeten bekende gezichten bijzitten :)
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mocridhe zei:
Ik wil heel graag mee (bij deze mijn bevestiging), maar het hangt heel erg af van welke datum het gaat worden! Als het de 10e wordt, kan ik iig niet.
Klik om te vergroten...

dat maakt 9 personen.
datum is goed in te plannen vandaar ook dat ik meerdere mogenlijkheden gegeven heb.
kun je de hele 10e niet ? b.v. ook 9jan>10jan niet ?
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bart_ zei:
Supervet! Elke keer als ik de hond in de bekendelle uitlaat vind ik dat bos perfect om te trippen haha!
Ik zal even kijken of een kameraad van me ook belangstelling heeft hierbij... Wie zijn alle winterswijkers die gaan dan? Wwijk is zo klein, daar moeten bekende gezichten bijzitten :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij geen een? :beer:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#12
HANS! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
:rockband: :mrgreen: :hearteyes: :stoned: :grin: :beer: :rock: :xtc:
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
haha, jammer :P
Ik hoop dat ik die dag vrij heb/kan regelen, dan ben ik sowieso van de partij :grin:

Mochten jullie trouwens in Winterswijk zelf de paddo's willen halen, zou ik naar de Inner Eye gaan. De eigenaar is een superrelaxte kerel, en hij verkoopt kwaliteitspul. De blauwe engel is een afrader!
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#14
HANS !!!
:rock: :rock: :rock: :rockband: :rockband: :rock: :rock:
:stoned: :hearteyes: :hearteyes:
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
haha ja :tongueout:

Paddo hans wordt hij vaak genoemd hier :grin:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#16
to do:
meeten op het station en op naar hans om gezamelijk paddotjes in te slaan.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
edwin__ zei:
-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
of
-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december
of
-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
of
-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009

WIE, WANNEER ?
Klik om te vergroten...

Als iedereen nou even hun persoonlijke top 4 van data's doorgeeft (gekozen van hierboven) op het forum of bij edwin__, dan kunnen we een datum gaan vaststellen. Die van mij staat al gepost!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drent zei:
edwin__ zei:
-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
of
-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december
of
-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
of
-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009

WIE, WANNEER ?
Klik om te vergroten...

Als iedereen nou even hun persoonlijke top 4 van data's doorgeeft (gekozen van hierboven) op het forum of bij edwin__, dan kunnen we een datum gaan vaststellen. Die van mij staat al gepost!
Klik om te vergroten...

Zaterdag 10 januari het liefst.
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
any dinsdag in januari, anders een maandag, die dagen komen mij het best uit aangezien ik dan niet hoef te werken.anders een zaterdag maar dan kan ik pas rond 9 uur savonds, dus kweenie of jullie smiddags smorgens of savonds willen beginnen.

Als jullie smorgens beginnen op b.v. een zaterdag, wil ik daarna ook nog wel ergens een biertje drinken of ff naar de shop :P

zo kut is de shop niet, wel relaxt zitten, alleen personeel is niet zo aardig... de wiet wordt beter :P
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb trouwens ook nog een beetje 2cb waarmee ik wachtte tot een geschikt moment... daaruit kunnen zeker ook nog enkele porties gehaald worden... de meeting lijkt mij een perfect moment, haha ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."