#1
goed plan. vind het ook niet zo erg dat het niet is doorgegaan. mijn hoofd staat er ook niet echt naar de laatste tijd.
edwin__ zei:kan niet meer. tis al februari![]()
reden dat ik er geen vaat achter heb gezet is dat we laatst gemerkt hebben dat het trippen met beperking van kou echt niet leuk is!
en nu kun je je voorstellen dat als je in het bos zit, dat het al helemaal niets is !
ik wil het concept laten staan en wachten tot je weer een keer met alleen een vest naar buiten kunt.
ook is het voor mij een grote toevoeging als we de natuur op zijn jongst mogen zien, de late lente bied ons dan ook een hoop natuurlijk schoons.
wel zitten we nog met het meest debiele verbod sinds ... eeeh... altijd ?! maar we komen ze ''vast wel'' in het bos tegen![]()
kort samen gevat, ik wacht tot het weer en mijn hoofd er weer naar staat en dan hebben we het grootste gedeelte van het plan al rond, ik zal ruim van tevoren iedereen berichten die intresse had, en desnoods aanvullen.
peace
edwin![]()
ghehe, of natuurlijk paddosporen verspreiden door heel winterswijk, het hele Hilgeloo terroriseren met kale koppenedwin__ zei:zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in.
ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen![]()
Rommelgebergte soms?DAnOoNtje zei:ghehe, of natuurlijk paddosporen verspreiden door heel winterswijk, het hele Hilgeloo terroriseren met kale koppenedwin__ zei:zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in.
ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen![]()
![]()
Maar je hebt toch ook richting meddo een bos met trimbaan en al, waar ze (soms/te vaak) motorcross doen? woonde er tegenover maar die naam ben ik echt kwijt. was in ieder geval ook een heel oke bos imho....
Juist ja!tramadol zei:Rommelgebergte soms?DAnOoNtje zei:ghehe, of natuurlijk paddosporen verspreiden door heel winterswijk, het hele Hilgeloo terroriseren met kale koppenedwin__ zei:zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in.
ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen![]()
![]()
Maar je hebt toch ook richting meddo een bos met trimbaan en al, waar ze (soms/te vaak) motorcross doen? woonde er tegenover maar die naam ben ik echt kwijt. was in ieder geval ook een heel oke bos imho....
, dank u, die naam was ik helemaal kwijt. edwin__ zei:-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
of
-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december 2008
of
-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
of
-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009
mocridhe zei:Ik wil heel graag mee (bij deze mijn bevestiging), maar het hangt heel erg af van welke datum het gaat worden! Als het de 10e wordt, kan ik iig niet.
Bart_ zei:Supervet! Elke keer als ik de hond in de bekendelle uitlaat vind ik dat bos perfect om te trippen haha!
Ik zal even kijken of een kameraad van me ook belangstelling heeft hierbij... Wie zijn alle winterswijkers die gaan dan? Wwijk is zo klein, daar moeten bekende gezichten bijzitten![]()


edwin__ zei:-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
of
-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december
of
-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
of
-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009
WIE, WANNEER ?
Drent zei:edwin__ zei:-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
of
-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december
of
-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
of
-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009
WIE, WANNEER ?
Als iedereen nou even hun persoonlijke top 4 van data's doorgeeft (gekozen van hierboven) op het forum of bij edwin__, dan kunnen we een datum gaan vaststellen. Die van mij staat al gepost!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."