Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo-meeting/trip - winterswijk - januari 2009

paddo-meeting/trip - winterswijk - januari 2009

88 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
edwin__ zei:
-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
of
-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december
of
-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
of
-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009

WIE, WANNEER ?
Klik om te vergroten...

Als iedereen nou even hun persoonlijke top 4 van data's doorgeeft (gekozen van hierboven) op het forum of bij edwin__, dan kunnen we een datum gaan vaststellen. Die van mij staat al gepost!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drent zei:
edwin__ zei:
-vrijdag 12 december 2008 tot zaterdag 13 december 2008
of
-zaterdag 13 december 2008 tot zondag 14 december
of
-vrijdag 9 januari 2009 tot zaterdag 10 januari 2009
of
-zaterdag 10 januari 2009 tot zondag 11 januari 2009

WIE, WANNEER ?
Klik om te vergroten...

Als iedereen nou even hun persoonlijke top 4 van data's doorgeeft (gekozen van hierboven) op het forum of bij edwin__, dan kunnen we een datum gaan vaststellen. Die van mij staat al gepost!
Klik om te vergroten...

Zaterdag 10 januari het liefst.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Welke/hoeveel paddo's gaan er worden gebruikt, of mag je dat zelf weten?
Klik om te vergroten...

equadorian ? je moet er rekening mee houden dat we niet in een huiskamer zitten waar kleuren de overmacht hebben, met equadorian heb ik erg goede ervaringen in natuur. in winterswijk zit een smrtshop die ook een huismerkje heeft dat mij persoonlijk niet tegenviel ins natuur.

eten en drinken kunnen aan de hand van de duur en het aantal personen bekeken worden, natuurlijk heeft iedereen ook wel zo zijn aanraders (yoghurt gums , ananas. ect.)
ik winkel met de auto =)

natuurlijk klinkt het eng om met een groep onbekende zo'n avontuur in te gaan maar ik denk dat als iedereen dezelfde soort paddo's neemt dat je toch in dezelfde wereld beland en dat er ervaring zat aanwezig is om mensen op te vangen mocht dat nodig zijn.
verder had ik gedacht er een soort ontmoetings ceremonie van te maken om zo een beginnende spirituele band op te bouwen.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het wel een goed idee.
Alleen het was perfect geweest als dit idee 2 maand eerder in je opkwam en we het in de herfst (zoals nu) konden doen. Want als je nu naar de bomen kijkt hebben ze zo ontzettend veel kleuren. In de winter zijn deze bomen kaal. En in de lente/zomer prachtig groen. Maar toch, de herfst is fantastisch.

Hoe dan ook, ik ben er wel bij. Paddo's zijn bij mij (tot nu toe) de onbetwiste favoriet, en ik kijk best uit naar een experiment als dit.

Over de tijd, ik vind de avond toch een beter idee, dan kunnen we s'middags elkaar een beetje leren kennen onder het genot van wat THC (of niet).

Liefs,
Een natuurliefhebber, in hart en hersenen! :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zal er ook bij zijn...heb er nu al zin in.

paddo`s zijn al heel leuk, maar dit klinkt geniaal.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik neem mexicans of hawaians mee, afhankelijk van m'n stemming.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#7
bij nader inzien denk ik toch dat een avond trip het makkelijkst is, dan heeft iedereen gewoon goede rijsmogelijkheden en kunnen we elkaar met een korte ceremonie een beetje leren kenne :) die ochtendtrip bewaar ik wel voor mezelf :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
edwin__ zei:
bij nader inzien denk ik toch dat een avond trip het makkelijkst is, dan heeft iedereen gewoon goede rijsmogelijkheden en kunnen we elkaar met een korte ceremonie een beetje leren kenne :) die ochtendtrip bewaar ik wel voor mezelf :grin:
Klik om te vergroten...

Vind ik ook een veel beter idee, gewoon in de avond, in de eerste plaats wel omdat ik een dag-nacht ritme stoornis heb en de ochtend sowieso niet te doen is, maar ook omdat je dan meer tijd hebt om elkaar te leren kennen.

(weet nog steeds niet zeker of ik er bij zal zijn, heb al een jaar geen paddo´s gedaan namelijk, alleen maar lsd en ben het paddo gevoel ook wel een klein beetje vergeten)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja hoor es ik moet dan nog de laatste trein terug pakken, en ik ga echt niet trippend terug naar het station..

EDIT: Nee laat maar.. ik ben vergeten dat je ook kunt blijven slapen bij jou. Tof!
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey Edwin, ik heb je zondag een pb gestuurd, is die doorgekomen?

Heb er zin in :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kijk er wel naar uit. Edwin, heb je MSN?
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#12
sorry was even paar dagen uit de running, zal morgen even overal op reageren :grin:
drent had een meesterlijk plan voor planning.. een avond met een volle maan :grin: !!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
edwin__ zei:
sorry was even paar dagen uit de running, zal morgen even overal op reageren :grin:
drent had een meesterlijk plan voor planning.. een avond met een volle maan :grin: !!
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Geniaal! Als we bijv om 4-6 uur meeten op het station, kunnen we nog wat gaan eten, en onder genot van een Jointje (of niet) elkaar wat beter leren kennen, en dan om 6-9 uur gaan trippen! En dan rond 3-4 uur kunnen we weer naar huis / bij jou slapen / etc.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
In augustus en savonds lijkt me wel wat :)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
In augustus en savonds lijkt me wel wat :)
Klik om te vergroten...

Deel 2 is altijd een goed plan.

Maar eerst even Januari:
Volle maan vind in Januari plaats op de 22e! Dat valt op een Dinsdag.
Halve maan op de 15e en de 30e

Omdat dinsdag een lastige dag zal zijn ivm werk/school, is het misschien een idee om het het weekend voor volle maan te doen, vrijdag(18e), zaterdag(19e) en zondag(20e).

Ideën/suggesties/aavullingen/advies/toevoegingen?
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#16
:cool:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb me heel lang moeten bedenken voor ik hier aan mee wilde doen omdat ik intentie (zeker binnen een groep) met dit middel HEEL belangrijk vind. Ik zie echter steeds meer lui op DF die echt naar iets toe werken met de paddo en mischien is dit wel een mooi moment om te ervaren waar iedereen mee bezich is.

Count me in...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
1) Wiet meenemen
2) Eten en drinken mee
3) Kleedjes mee
4) paddo's mee
5) ???
6) Profit
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#19
1) Wiet meenemen - ik blow niet
2) Eten en drinken mee - Check! zal wat zonnatura dingen mee nemen om uit te delen
3) Kleedjes mee - Check!
4) paddo's mee - Check, ik heb nog wat voorraad liggen dus mensen die hun paddo's "vergeten" kunnen eventueel een "hapje" van mijn mee eten :wink:
5) ??? - ???
6) Profit - ???
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ziezo, even al het achterstallige werk weggewerkt :)

we hebben nog 4 plaatsen.
ik verwacht nog mail van:
- 1 vriend van nicolai
- mocridhe
- Spirit Quest
- Wacky ????

volgende week kunnen we kijken wie hiervan gereageerd hebben en of we dus nog plaats hebben. uiteraard is 10 maar gewoon een streeflijn, ik wil er eigenlijk niet teveel van afwijken omdat een groep van 10 personen al een grote groep is. daarnaast is het ook geen big public meeting en zal de sfeer eronder lijden als we de groep vergroten.

als de aamelding definitief zijn kunnen we hetvolgende in deze volgorde regelen:
-datum
-tijd
-soort en dosseringen.
-ik maak even een leuk vragenlijstje :) om je voor te bereiden op de meeting
-ten slotte krijgt iedereen na het invullen alles samengevoegd met foto's van de locatie, en overige info.
-dag planning, hoelaat staat wie op het station.

vragen kunnen gesteld worden :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."