mischien vinden sommige dat ik een meeting hier op de verkeerde plek schrijf, maar omdat het meerendeel van de echte paddo/lsd trippers niet het hele forum langsgaat wil ik het hier graag neerzetten.
voor alle zwammers en zegellikkers die zin hebben in een leuk experiment heb ik een geniaal ideé. a.s januari organiseer ik (en overige belangstellende) een drugforum paddotrip meeting. (df-paddomeeting in beschaafd nederlands)
waar?
achterhoek / winterswijk
in het mooist/psycidelische bos wat hier te vinden is!
winterswijk is zowel vanuit Arnhem C en Zutphen zonder overstappen te bereiken
wat?
een paddotrip (of met meer animo lsd) met een max van 10 personen, we zullen een met kaarsen verlichte piknick/home base inrichten. (bos is in januari totaal verlaten)
verwarming is een pré maar daar komen we wel uit.
er zal een gastoeter aanwezig zijn en bij nodigheid geluid worden, tegenwoordig hebben we ook mobieltjes.
hoelaat?
zoals gevordende trippers wel weten is geringe lichtval het meest geniaal en zijn paddo's lichamelijk niet uitputtend. daarom stel ik voor. in de ochtend schemering ,dat zal in januari rond 8.45/9 uur zijn. (schemering duurt langer en atmosfeer is mooier aan het begin van de dag dan zonsondergang) tijd is natuurlijk overlegbaar!
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weersverwachting/zonsopkomst_zonsondergang.htm
waarom?
je mag voor jezelf bepalen of je erbij wilt zijn en wat jou reden is.
als er al in je hoofd opkomt dat het mischien een stom idee is kun je beter niet komen.
de meeting is niet gericht op zoveel mogenlijk personen maar slechts op een goed select gezelschap.
wie ?
-edwin
-drent
-nicolai
-Angramar Temenos
-Petard
-shiroine
-L. Skywalker
-Spirit Quest
-mocridhe
1 luxe 1e ranks plaats resterend.
pb me als je erbij bent, nog plaats voor 8 personen.
*ervaring en natuurliefde zijn pré's, leeftijd hang ik geen grens aan maar ik wil iedereen even bellen voordat er selectie word gemaakt. er word samengesteld met goede mensen kennis en theorie, (geen combo's van 14 jarige junky's en 25 jarige zonaanbidders, ik sellecteer op kennis en intresse).
als je jezelf al herkend in de vereisten ben je al een heel eind.
trefwoorden:
wijsheid, religieuze (niet godsdienstige) omgang met psychidelica, zelfontplooiing, maar bovenalles geest verruiming!
kortom, aanbid jij natuurlijke natuur, is de paddo heilig in jou opvatting, en willen anderen jou wel eens een hippy noemen? weest welkom
plan van aanpak:
we gaan vlakbij de bekkendelle (afgelegen plek of boeren-erf) een grote tent opzetten om voor mensen die verder moeten reizen een slaapplaats te bieden, natuurlijk is het ivm triptijd ook mogenlijk de avond ervoor al te komen. ikzelf bied mezelf een heel weekend beschikbaar om mensen te verwelkomen. eten en drinken worden onderling geregeld. het is mischien mogenlijk om mensen vanaf het station met een auto op te pikken, anders kunnen we een buurttaxi laten rijden (kosten 5 euro per persoon) en anders zorg ik gewoon dat er 4 fietsen op het station staan.
kortom.. dat regelt zichzelf, anders hoeft je maar een half uur te lopen.
iedereen heeft vast al vraagtekens bij politie gelegd maar ik weet 99,999% zeker dat we er totaal geen last van zullen hebben.
de tussentijd mag je doorbrengen in ons droombos.
-na uitwerking-
als we de tijd verzetten tot de avond kunnen we er een kopje thee op nadrinken, als het aan het begin van de dag is zullen het kamp achter laten en naar winterswijk verkassen om hier een samen de dag door te nemen en lekker te ontbijten.
over 'het bos'
google naar bekkendelle.
de bkkdlle is een gigantisch natuurlijk verzorgd bos, het is niet aangeplant en ondervind geringe invloeden van de mens. alle bospaden zijn natuurlijk en liggen elk jaar anders. het is opgebouwd uit meerdere ''hoofdkapitalen'' elk stuk bos heeft zijn eigen extreem magische sfeer en ze grenzen met prachtige verlopen aan elkaar. het bos bevat een prachtige natuurlijk riviertje met meerdere overbruggingen.
droombos en natuurlijk mega kasteel zijn alles omvattende woorden.
zelf heb ik er tot nu toe me ''slechts'' vermaakt met thc, zelf dit vormde trips dat mij nog de rillingen bezorgen (nu zelfs als ik het schrijf) en ik wil dit graag met mensen delen die het verdienen.
Winterswijk
Winterswijk heeft een coffeeshop en een 2smartshops. De shop is waardeloos en kut. maar de kwaliteit van de smartshops is gewoon goed.
onze stam smartshop bied paddo's die eigenlijk overal worden verkocht.
http://communique.hiepso.be/wp-content/uploads/2007/11/paddo.2.gif
de 2e heb ik ook goede ervaringen mee, deze kweekt zelf en heeft er erg veel verstand van.
http://i168.photobucket.com/albums/u182/edwin__/Afb026.jpg
(massive paddo huismerk, erg leuk
)
wat ik dus voorstel. we gaan gewoon bij beiden kijken en kiezen dan ter plaatse wat we nemen.
ik heb er geen probleem mee als de doseringen verhoogd worden maar niemand treed buiten zijn bekende grenzen !
nouja genoeg gelult
kort samengevat
januari (data ntb.) paddo meeting in het droombos van winterswijk.
duur: afhankelijk van ntb. afspraken (hoelaat beginnen we? hoelaat komen de eerste bezoekers? hoelaat gaan de laatste bezoekers?)
wie, zie bovengenoemden. mischien jij ook wel?!
waarom, idealisme !
wat zul je eraan overhouden, een treinkaartje en een beleving voor het leven samen met anderen.
peace