Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo-meeting/trip - winterswijk - januari 2009

paddo-meeting/trip - winterswijk - januari 2009

88 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt interessant, met een stel doodvreemde onbekende verschillende mensen met ongeveer hetzelfde doel en dezelfde ideeën en opvattingen trippen in een prachtige natuuromgeving.

*overweegt*
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mischien vinden sommige dat ik een meeting hier op de verkeerde plek schrijf, maar omdat het meerendeel van de echte paddo/lsd trippers niet het hele forum langsgaat wil ik het hier graag neerzetten.


voor alle zwammers en zegellikkers die zin hebben in een leuk experiment heb ik een geniaal ideé. a.s januari organiseer ik (en overige belangstellende) een drugforum paddotrip meeting. (df-paddomeeting in beschaafd nederlands)

waar?
achterhoek / winterswijk
in het mooist/psycidelische bos wat hier te vinden is!
winterswijk is zowel vanuit Arnhem C en Zutphen zonder overstappen te bereiken

wat?
een paddotrip (of met meer animo lsd) met een max van 10 personen, we zullen een met kaarsen verlichte piknick/home base inrichten. (bos is in januari totaal verlaten)
verwarming is een pré maar daar komen we wel uit.
er zal een gastoeter aanwezig zijn en bij nodigheid geluid worden, tegenwoordig hebben we ook mobieltjes.

hoelaat?
zoals gevordende trippers wel weten is geringe lichtval het meest geniaal en zijn paddo's lichamelijk niet uitputtend. daarom stel ik voor. in de ochtend schemering ,dat zal in januari rond 8.45/9 uur zijn. (schemering duurt langer en atmosfeer is mooier aan het begin van de dag dan zonsondergang) tijd is natuurlijk overlegbaar!
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weersverwachting/zonsopkomst_zonsondergang.htm

waarom?
je mag voor jezelf bepalen of je erbij wilt zijn en wat jou reden is.
als er al in je hoofd opkomt dat het mischien een stom idee is kun je beter niet komen.
de meeting is niet gericht op zoveel mogenlijk personen maar slechts op een goed select gezelschap.

wie ?
-edwin
-drent
-nicolai
-Angramar Temenos
-Petard
-shiroine
-L. Skywalker
-Spirit Quest
-mocridhe

1 luxe 1e ranks plaats resterend.


pb me als je erbij bent, nog plaats voor 8 personen.
*ervaring en natuurliefde zijn pré's, leeftijd hang ik geen grens aan maar ik wil iedereen even bellen voordat er selectie word gemaakt. er word samengesteld met goede mensen kennis en theorie, (geen combo's van 14 jarige junky's en 25 jarige zonaanbidders, ik sellecteer op kennis en intresse).
als je jezelf al herkend in de vereisten ben je al een heel eind.
trefwoorden:
wijsheid, religieuze (niet godsdienstige) omgang met psychidelica, zelfontplooiing, maar bovenalles geest verruiming!
kortom, aanbid jij natuurlijke natuur, is de paddo heilig in jou opvatting, en willen anderen jou wel eens een hippy noemen? weest welkom :wave:

plan van aanpak:
we gaan vlakbij de bekkendelle (afgelegen plek of boeren-erf) een grote tent opzetten om voor mensen die verder moeten reizen een slaapplaats te bieden, natuurlijk is het ivm triptijd ook mogenlijk de avond ervoor al te komen. ikzelf bied mezelf een heel weekend beschikbaar om mensen te verwelkomen. eten en drinken worden onderling geregeld. het is mischien mogenlijk om mensen vanaf het station met een auto op te pikken, anders kunnen we een buurttaxi laten rijden (kosten 5 euro per persoon) en anders zorg ik gewoon dat er 4 fietsen op het station staan.
kortom.. dat regelt zichzelf, anders hoeft je maar een half uur te lopen.
iedereen heeft vast al vraagtekens bij politie gelegd maar ik weet 99,999% zeker dat we er totaal geen last van zullen hebben.

de tussentijd mag je doorbrengen in ons droombos.

-na uitwerking-
als we de tijd verzetten tot de avond kunnen we er een kopje thee op nadrinken, als het aan het begin van de dag is zullen het kamp achter laten en naar winterswijk verkassen om hier een samen de dag door te nemen en lekker te ontbijten.

over 'het bos'
google naar bekkendelle.
de bkkdlle is een gigantisch natuurlijk verzorgd bos, het is niet aangeplant en ondervind geringe invloeden van de mens. alle bospaden zijn natuurlijk en liggen elk jaar anders. het is opgebouwd uit meerdere ''hoofdkapitalen'' elk stuk bos heeft zijn eigen extreem magische sfeer en ze grenzen met prachtige verlopen aan elkaar. het bos bevat een prachtige natuurlijk riviertje met meerdere overbruggingen.
droombos en natuurlijk mega kasteel zijn alles omvattende woorden.




zelf heb ik er tot nu toe me ''slechts'' vermaakt met thc, zelf dit vormde trips dat mij nog de rillingen bezorgen (nu zelfs als ik het schrijf) en ik wil dit graag met mensen delen die het verdienen.

Winterswijk
Winterswijk heeft een coffeeshop en een 2smartshops. De shop is waardeloos en kut. maar de kwaliteit van de smartshops is gewoon goed.
onze stam smartshop bied paddo's die eigenlijk overal worden verkocht.
http://communique.hiepso.be/wp-content/uploads/2007/11/paddo.2.gif
de 2e heb ik ook goede ervaringen mee, deze kweekt zelf en heeft er erg veel verstand van.
http://i168.photobucket.com/albums/u182/edwin__/Afb026.jpg
(massive paddo huismerk, erg leuk :grin: )
wat ik dus voorstel. we gaan gewoon bij beiden kijken en kiezen dan ter plaatse wat we nemen.
ik heb er geen probleem mee als de doseringen verhoogd worden maar niemand treed buiten zijn bekende grenzen !

nouja genoeg gelult

kort samengevat

januari (data ntb.) paddo meeting in het droombos van winterswijk.
duur: afhankelijk van ntb. afspraken (hoelaat beginnen we? hoelaat komen de eerste bezoekers? hoelaat gaan de laatste bezoekers?)
wie, zie bovengenoemden. mischien jij ook wel?!
waarom, idealisme !
wat zul je eraan overhouden, een treinkaartje en een beleving voor het leven samen met anderen.

peace
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit lijkt me een geniaal idee. Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik kan mbt tot datum/ouders enzo maar dit zou ik echt mooi vinden.

Dan nog een vraagje, zou ik een vriend van me mogen meenemen die niet van het df is? Info zou ik dan eventueel over de telefoon kunnen geven, maar ik kijk wel of ik kan door bovengenoemde redenen. :wave:

Petard
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ziet er mooi uit daar, maar ik denk nooit zo ver vooruit (:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooie plek, maar als het ´s ochtens is doe ik sowieso niet mee, heb namelijk een dag-nacht ritme stoornis en 9 uur ´s ´s ochtens .. mja dan slaap ik net, en met een slaaptekort paddo´s lijkt me ook niks, maar ´s middags of ´s avonds, als de tijd wat genaderd is, dan misschien wel, want die plek ziet er mooi uit. Ik zie nog wel :)
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippen met 8 verschillende onbekende mensen in een onbekend gebied zonder toezicht? ik pas :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Riel zei:
trippen met 8 verschillende onbekende mensen in een onbekend gebied zonder toezicht? ik pas :grin:
Klik om te vergroten...

Exact mijn reden :wink:

Wel fucking mooie plek btw.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit lijkt me prachtig voor een mooie trip! Ik heb redelijk wat ervaring met paddo's, dus ik denk dat het goed zal lopen! Het lijkt me een hele unieke, geestverruimende ervaring om te doen. Hoe gaat het geregeld worden met Eten/drinken? Welke/hoeveel paddo's gaan er worden gebruikt, of mag je dat zelf weten?
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Welke/hoeveel paddo's gaan er worden gebruikt, of mag je dat zelf weten?
Klik om te vergroten...

equadorian ? je moet er rekening mee houden dat we niet in een huiskamer zitten waar kleuren de overmacht hebben, met equadorian heb ik erg goede ervaringen in natuur. in winterswijk zit een smrtshop die ook een huismerkje heeft dat mij persoonlijk niet tegenviel ins natuur.

eten en drinken kunnen aan de hand van de duur en het aantal personen bekeken worden, natuurlijk heeft iedereen ook wel zo zijn aanraders (yoghurt gums , ananas. ect.)
ik winkel met de auto =)

natuurlijk klinkt het eng om met een groep onbekende zo'n avontuur in te gaan maar ik denk dat als iedereen dezelfde soort paddo's neemt dat je toch in dezelfde wereld beland en dat er ervaring zat aanwezig is om mensen op te vangen mocht dat nodig zijn.
verder had ik gedacht er een soort ontmoetings ceremonie van te maken om zo een beginnende spirituele band op te bouwen.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het wel een goed idee.
Alleen het was perfect geweest als dit idee 2 maand eerder in je opkwam en we het in de herfst (zoals nu) konden doen. Want als je nu naar de bomen kijkt hebben ze zo ontzettend veel kleuren. In de winter zijn deze bomen kaal. En in de lente/zomer prachtig groen. Maar toch, de herfst is fantastisch.

Hoe dan ook, ik ben er wel bij. Paddo's zijn bij mij (tot nu toe) de onbetwiste favoriet, en ik kijk best uit naar een experiment als dit.

Over de tijd, ik vind de avond toch een beter idee, dan kunnen we s'middags elkaar een beetje leren kennen onder het genot van wat THC (of niet).

Liefs,
Een natuurliefhebber, in hart en hersenen! :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zal er ook bij zijn...heb er nu al zin in.

paddo`s zijn al heel leuk, maar dit klinkt geniaal.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem mexicans of hawaians mee, afhankelijk van m'n stemming.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#13
bij nader inzien denk ik toch dat een avond trip het makkelijkst is, dan heeft iedereen gewoon goede rijsmogelijkheden en kunnen we elkaar met een korte ceremonie een beetje leren kenne :) die ochtendtrip bewaar ik wel voor mezelf :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
edwin__ zei:
bij nader inzien denk ik toch dat een avond trip het makkelijkst is, dan heeft iedereen gewoon goede rijsmogelijkheden en kunnen we elkaar met een korte ceremonie een beetje leren kenne :) die ochtendtrip bewaar ik wel voor mezelf :grin:
Klik om te vergroten...

Vind ik ook een veel beter idee, gewoon in de avond, in de eerste plaats wel omdat ik een dag-nacht ritme stoornis heb en de ochtend sowieso niet te doen is, maar ook omdat je dan meer tijd hebt om elkaar te leren kennen.

(weet nog steeds niet zeker of ik er bij zal zijn, heb al een jaar geen paddo´s gedaan namelijk, alleen maar lsd en ben het paddo gevoel ook wel een klein beetje vergeten)
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
edwin__ zei:
Bart_ zei:
zo kut is de shop niet, wel relaxt zitten, alleen personeel is niet zo aardig... de wiet wordt beter :P
Klik om te vergroten...

mischien eens gaan shophoppen en zien dat je ook met respect behandelt kunt worden en vervolgens geen tiende gram boom in je wiet vind, daarnaast zijn ze voor die troep ook nog eens te duur en hangt er geen relaxe sfeer..
+punt.. pooltafel :grin:
Klik om te vergroten...

met respect behandelt worden klopt wel, de meesten zijn niet echt klantvriendelijk. Wiet wordt beter de laatste tijd. Idd prijzig cant deny it :tongueout:
+punt. 1 pooltafel, 2 tafelvoetbaltafels, 4 dikke tv's en fokking chille zitplekken
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Paddoverbod vanaf 1 december
donderdag 06 november 2008
Door HANS VAN SOEST

DEN HAAG - Verse paddestoelen met een hallucinerende werking gaan in de ban. Vanaf 1 december aanstaande wordt zowel het bezit als de verkoop van paddo's verboden.

Het kabinet stemt vandaag waarschijnlijk in met die maatregel van minister Klink (Volksgezondheid).

Gedroogde paddo's zijn al verboden. Het kabinet vindt dat het effect hiervan nauwelijks verschilt van dat van verse paddo's. Het ziet dan ook geen enkele reden om de gedroogde varianten wel te verbieden en de verse niet. Daarnaast geldt in de meeste Europese landen al zo'n verbod, waardoor veel drugstoeristen naar ons land komen.

Klink wil het verbod omdat ze volgens hem een gevaar vormen voor de volksgezondheid. Het gebruik van paddo's kan leiden tot zeer onvoorspelbaar en risicovol gedrag. De laatste jaren zijn meermaals toeristen omgekomen, nadat ze onder invloed waren van de paddestoelen.

Een meerderheid van de Tweede Kamer steunt het verbod, al is regeringspartij PvdA kritisch.

http://www.ad.nl/binnenland/2752615/Pad ... ember.html


....

Op Reddepaddo.nl:

Geen paddo's voor Sinterklaas?

Volgens een artikel in het Algemeen Dagblad, dat de drogredenen voor het verbod nog eens op een rijtje zet, zal de paddo vanaf 1 december verboden zijn. Het kabinet zou vandaag mogelijk instemmen met die maatregel van minister Klink. Op de website van de Tweede Kamer staat echter dat er pas aanstaande dinsdag weer gestemd zal worden.

De vragen die voorgelegd zijn aan Minister Klink, en nieuwe vragen naar aanleiding van zijn antwoorden, zijn te lezen in dit document op de website van de Vereniging Landelijk Overleg Smartshops.

Paddoverbod vanaf 1 december
donderdag 06 november 2008
Door HANS VAN SOEST

DEN HAAG - Verse paddestoelen met een hallucinerende werking gaan in de ban. Vanaf 1 december aanstaande wordt zowel het bezit als de verkoop van paddo's verboden.

Het kabinet stemt vandaag waarschijnlijk in met die maatregel van minister Klink (Volksgezondheid).

Gedroogde paddo's zijn al verboden. Het kabinet vindt dat het effect hiervan nauwelijks verschilt van dat van verse paddo's. Het ziet dan ook geen enkele reden om de gedroogde varianten wel te verbieden en de verse niet. Daarnaast geldt in de meeste Europese landen al zo'n verbod, waardoor veel drugstoeristen naar ons land komen.

Klink wil het verbod omdat ze volgens hem een gevaar vormen voor de volksgezondheid. Het gebruik van paddo's kan leiden tot zeer onvoorspelbaar en risicovol gedrag. De laatste jaren zijn meermaals toeristen omgekomen, nadat ze onder invloed waren van de paddestoelen.

Een meerderheid van de Tweede Kamer steunt het verbod, al is regeringspartij PvdA kritisch.

http://www.ad.nl/binnenland/2752615/Pad ... ember.html


....

Op Reddepaddo.nl:

Geen paddo's voor Sinterklaas?

Volgens een artikel in het Algemeen Dagblad, dat de drogredenen voor het verbod nog eens op een rijtje zet, zal de paddo vanaf 1 december verboden zijn. Het kabinet zou vandaag mogelijk instemmen met die maatregel van minister Klink. Op de website van de Tweede Kamer staat echter dat er pas aanstaande dinsdag weer gestemd zal worden.

De vragen die voorgelegd zijn aan Minister Klink, en nieuwe vragen naar aanleiding van zijn antwoorden, zijn te lezen in dit document op de website van de Vereniging Landelijk Overleg Smartshops.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben even 3 dagen uit de running om iets heeeel belangrijks te regelen :grin:
als iedereen zijn favo datum gepost of gepbt wil hebben als ik klaar ben ?
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Even ter geruststelling, het VLOS heef het zoveelste kort geding aangespannen omdat er een aantal procedure fouten zijn gemaakt tijdens het opzetten van het verbod. Dit houd in dat het voor de rechter komt die waarschijnlijk zichzelf onbevoegd zal verklaren voor een bindende uitspraak te doen. Dan gaat het weer door naar een andere rechter en dat betekend dus op zijn minst uitstel :wink:

Gewoon ff afwachten en zien hoe het loopt.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De magische paddestoel is niet tegen te houden.
De natuur zorgt voor ons, zoals wij voor haar (zouden moeten) zorgen.

Kaalkopjes etc. etc. etc. etc.!
No stopping nature!

:hearteyes:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou wel eens om het hoekje willen kijken hoe die tien trippende jojo's zich zitten te vermaken :grin:

Maar even serieus, is het niet een beetje onverantwoord om hier op internet even op te noemen wat je allemaal gaat meenemen en gaat zitten gebruiken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."