Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripknollen/Sclerotia

Tripknollen/Sclerotia

54 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga zometeen sclerotia halen bij de shop, heb er nog niet heel veel informatie over weten te vinden :) Zal tussentijds proberen een tripreport te schrijven..

Hoelang is de duur van deze "sclerotia"?? Ik ben van plan om ze in te nemen rond een uur of 7.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gehoord dat het ongeveer even lang werkt als paddo's. Dus je kan wel rekenen op een trip van 4 uur ofzo (ook bij paddo's is het per persoon anders, dus het kan ook makkelijk een uur korter of langer duren). Have fun en ik ben erg benieuwd naar je tripreport. :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laast in Amsterdam een portie ingeslagen. Ze zien er precies hetzeflde uit als truffels en zijn ook 15 gram.

Benieuwd wat voor trip ze geven.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
filosoferende steentjes en tripknollen zijn één en hetzelfde.

En gewoon legaal!!!! NAaaaaaaice!!!!!
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Laast in Amsterdam een portie ingeslagen. Ze zien er precies hetzeflde uit als truffels en zijn ook 15 gram.

Benieuwd wat voor trip ze geven.
Klik om te vergroten...

Zie mijn report :grin:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
OMG als de philosoferstones nog te koop zijn hoef ik me niet druk te maken ! :d
LANG LEVE DE PSYLOSEfER STONEZZZ!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eventjes gecheckt en ja hoor!!! Mijn lokale smartshop verkoopt ze ook gewoon.
En laat de steentjes nou net mijn favorietje zijn!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm klinkt interessant :P . En die dolphin delight wat voor soort is dat?? Nog nooit van gehoord.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog nooit stones gegeten, zijn ze dan zo goed? In vergelijking met de Cubenis soorten dan...
En in de shop waar ik altijd ga verkopen ze nog vrolijk alle soorten paddo's :P
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe , ik mailde mijn smartshop man ook even voor de zekerheid , 10minuten later al reactie om te verstellen dat hij nog 2 soortjes verkocht!
dolphin delight
en
philosopher stones!! (de favoriett)

@koxbox : Ik vind de philosopher stones errgg leuk omdat het een "actieve paddo" is :) het is niet zo dat je lame in je zetel ligt te visualiseren maar je kan nog dingen gaan doen :tongueout: Ze werken zoals de naam het zegt ook zeer mentaal filosoferend! :) sommigen omschrijven het ook als een euforisch actief XTC gevoel :tongueout:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan er zelf ook niet veel over vinden of beter gezegt 'niets van vinden dat nuttig is"
als je meer interesse hebt in de PHI-stones lees je dit maar even
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=11741&p=524164&hilit=wow+philosofer+stones#p524164
Dat is een tripreport van men eerste philosfer stones trip! :)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#12
die winkelmeneer heeft ook een gat teveel in zijn kop, dat hij voor een eerste trip steentjes aanraadt.. ze willen wel eens heftig zijn.

Maarja ik mag niet klagen, mijn 1e trip was ook op de 'stenen der wijzen' :wink:

Philosopher stones zijn een apart geval als je het mij vraagt; mensen reageren er totaal anders op. De een ervaart ze bijvoorbeeld als heel visueel (waaronder ik :hearteyes:) terwijl een ander ze veel psychischer ervaart (gedachten, filosoferen, enz).

de steentjes hebben een relatief hoge body load en mindfuck, waardoor ze wat chaotischer en oncontroleerbaarder zijn.

Aanrader!
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#13
@koxbox : Ik vind de philosopher stones errgg leuk omdat het een "actieve paddo" is :) het is niet zo dat je lame in je zetel ligt te visualiseren maar je kan nog dingen gaan doen :tongueout: Ze werken zoals de naam het zegt ook zeer mentaal filosoferend! :) sommigen omschrijven het ook als een euforisch actief XTC gevoel :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik had toch aardige visuals..meer als met paddo's :grin:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
pffff, wat zijn het toch een stel prutsers met hun paddo verbod zeg, tering. Het lukt ze nieteens de juiste dingen te verbieden. Ik schaam me kapot voor die regering daaro

Of is dat hele verbod maar een beetje nep gedoe, en stiekum toch nog de philosopher stones legaal houden. :mrgreen:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tot nu toe vond ik mijn zelfgekweekte Cubensis de beste :hearteyes:
Steek er veel liefde in en je krijgt het dubbel en dik terug. :hearteyes:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cubensis is een goede tweede :)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
stevenkeuh zei:
Ik moet toegeven dat ik ook maar 1/2portie at .
Ik ben wel van plan om volgende keer 2/3 of een hele portie te eten!
AANRADER ?
Klik om te vergroten...

mijn eerste keer was 2/3 portie :wink:

en of het een aanrader is?
fasten your seatbelts, we're going up!!!!!
:rolleyes:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb 't een paar jaar geleden gehad. Een hele portie. Het was mijn tweede trip. Al met al was het zeker een volwaardige trip. Ik had vrij weinig cev's, maar zag wel patronen op de muren enzo.

Je kunt er best diep mee gaan. Iedere paddo heeft zijn eigen karakter, dus zijn ze moeilijk met elkaar te vergelijken. Maar ik durf wel te zeggen dat qua plezier, en inzichten die je kunt opdoen hij zeker niet onder doet voor andere soorten.
Dit betekent natuurlijk ook dat je evengoed een flinke mindfuck kunt krijgen. Ik heb namelijk wel even een paar momenten gehad dat ik het beslist niet naar mijn zin had. Maar over het geheel genomen is het een trip waar ik met plezier aan terugdenk.

Ik meen me te herinneren dat deze sclerotia(?) psilocybe tampanensis worden genoemd, en dat het om twee soorten gaat: de lichtere mexicana(nog iets) en de bekende p-stones.
Ik ben benieuwd of het een beetje doorzet, die handel in p-stones. Op het internet zijn ze bv nog niet echt verkrijgbaar. Ik heb ze wel ergens gezien, maar niet tegen een normale prijs. Azarius heeft ze bijvoorbeeld niet.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
phy zei:
stevenkeuh zei:
Ik moet toegeven dat ik ook maar 1/2portie at .
Ik ben wel van plan om volgende keer 2/3 of een hele portie te eten!
AANRADER ?
Klik om te vergroten...

mijn eerste keer was 2/3 portie :wink:

en of het een aanrader is?
fasten your seatbelts, we're going up!!!!!
:rolleyes:
Klik om te vergroten...

WOOP :tongueout: doen dus :tongueout: :mrgreen:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#20
dan ga ik nu even een bezoekje doen aan de "slimme winkel"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."