#1
Bymo zei:Het is jammer dat de chloor in het leidingwater lsd afbreekt. Het plan om de watervoorraad van een stad te spicen met lsd, dat al sinds de 50's circuleert, zou jammer genoeg niet werken. Kunnen we niet eens een onsje 2cb in het leidingwater dumpen ofzo? Of zou dat ook niet werken?Wacky zei:Zullen we als protest tegen het verbod de champignons bij AH injecteren met LSD ? :P
Er zou echt eens een doorgeslagen tripper de stap moeten zetten en bv in het parlement iets in het eten of drinken doen. Het verbaast me eigenlijk dat dit nog nooit gebeurd is.
Onlangs las ik wel over een paar leuke Amerikaanse jongens die spacebrownies en lsd brownies naar een politiebureau hadden getuurd in naam van een vereniging van bezorgde moeders ofzo. Misschien moeten we massaal lsdvoedsel beginnen sturen naar de politiebureau's en cda hoofdkwartieren. Maar dan wel met heroîsche doses, zodat ze echt levensveranderende ervaringen hebben waardoor ze het licht zien. Met gewone doses zijn ze waarschijnlijk gewoon een paar uur verward, en zullen ze daarna eens zo hard tekeer zullen gaan tegen lucy en andere drugs.
(Sorry voor de offtopic)
Nou, om eerlijk te zijn vind ik dit helemaal geen goed idee hoor! Dat je de baas wilt zijn over wat je zelf gebruikt prima, maar no way dat je ooit zou mogen beslissen wat een ander binnen krijgt, bewust of onbewust! Ik moet er niet aan denken...
Maar goed, ik bedoel, op de recente paddo-heksenjacht na staan hallucinerende middelen niet echt in de spotlight, wat politie- en politiekzaken en media betreft. Ik bedoel over LSD lees je weinig tot nooit iets in de krant. Nooit wordt er een scheepslading met paddo's aangetroffen, of is op Schiphol een grote dosis hallucinerende middelen aangetroffen. Dit heeft natuurlijk diverse redenen, maar een gevolg daarvan is wel dat het gebruik er van niet echt de aandacht heeft. Zodra de 2e kamer gezellig onbewust aan de LSD-cake zit, kan je er op rekenen dat hallucinerende middelen hoger op de prio-lijst komt te staan.
Als je dan toch wilt dat drugsgebruik beter geaccepteerd en gereguleerd moet worden vanuit wetshandhaving, kom dan met een mooi plan, biedt het aan en zorg dat je ondersteunt wordt door organisaties als VLOS, maar ook door media, kunstenaars, artiesten etc. Maak er een fraaie beweging van en ga vreedzaam en eerbaar de straat op. De provo's uit de 60's deden net zoiets. Over hun methoden valt te discussieren (en anarchisme is niet echt mijn ding), maar ze hebben wel verandering door weten te voeren!
yo ik heb een vraag ..in amsterdam en omstreken zijn sclerotiums in de smartshops te krijgen... in maastricht durven er ze niet aan te beginnen bang om gesloten te worden..