Nou, ik heb dit gisteren gemaakt van 50gr, en ik heb er ~8 gr vanaf gehaald, dat had k niet verwacht
Moet zeggen dat ik van het effect sta te kijken !! Gisteren voor het slapengaan iets minder als een halve gram gerookt en echt HEERLIJK geslapen !
Ook verbaast het me hoeveel het in het algemeen op opium lijkt, eigenlijk is alleen de geur ietsje anders. Zelfs het effect vind ik vergelijkbaar en misschien zelfs niet onderdoen aan opium...
Maar ik heb er een vraag over, namelijk: weet iemand hoe ik het goedje helemaal droog krijg ? Ik heb nu de zwarte drab uit de pan geschraapt en er bolletjes van gedraaid, maar door het laatste kleine beetje vocht wat niet uitgekookt kon worden, ik denk door de dichtheid van het spul, is het een beetje een plakkerige boel, en ik vroeg me af of ik er een mooi hard goedje van kan maken op de een of andere manier, ook vanwege he bewaren enzo.
Verder heb ik nog een idee voor een volgende keer dat ik het maak, en ben benieuwd hoe jullie daar over denken: wat als je nou andere planten, ik neem hier nu als voorbeeld Blauwe Lotus, bij het intrekproces ook in de pan doet, extraheer je de werkzame stof (aporphine) dan ook daaruit, en bevind die zich uiteindelijk ook in het zwarte drabje ?
Ben benieuwd wat jullie vinden, en of iemand een manier heeft om de boel droog te krijgen