Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels en koud?

truffels en koud?

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisteren op truffel mexicana getript. De eerste 35, a 40 minuten ging ik bad... ik had een kruik maar merkte dat mijn lichaam steeds zwaarder ging aanvoelen.... op een gegeven moment had ik het ijs en ijskoud van binnen.... ik maakte me enorm veel zorgen en dacht dat ik doodging ( zo koud had ik het). Het was mijn eerste trip na een jaar en misschien was ik vergeten dat de bodyload zo zwaar kan zijn.
Maar toen de trip bezit over me nam had ik een zeeeeeeeeeeer mooie/geslaagde avond.
Is het normaal dat men het enorm koud kan krijgen? ( in het begin en het lichaam steeds zwaarder en zwaarder gaat aanvoelen... mijn benen, nek etc.).
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tering.. hoeveel heb jij wel niet genomen om zo'n trip van truffels te krijgen? Ik heb het nog nooit heel koud gekregen van truffels, maar dat zal gewoon de bodyload zijn geweest. Klinkt vanzelfsprekend dat de bodyload heel zwaar is, als je er ook zo'n intense trip bij krijgt.

Ik zie dingen golven en 'in het oog springen', maar nooit duizenden engelen of planeten. Klinkt wel erg goed en ik zou er het ongemakkelijke gevoel in het begin dan wel bij voor lief nemen. :grin:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
sipan zei:
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
Klik om te vergroten...

lolwut
dit horen truffels eerlijk gezegd niet te doen, meer dingen zien golven en lichtelijk vervormen of kleuren wat feller zien.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DutchCookie zei:
sipan zei:
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
Klik om te vergroten...

lolwut
dit horen truffels eerlijk gezegd niet te doen, meer dingen zien golven en lichtelijk vervormen of kleuren wat feller zien.
Klik om te vergroten...

Dit is voor iedereen anders.Elke portie is anders.

Een aantal van mijn vrienden hebben zelf nooit echt hallucinaties gehad.Zij werden alleen maar blij ,de hele tijd lachen en veel energie.
Ik zelf trip altijd heel intens.Als ik mijn ogen dicht doe zie ik de meest geweldige symetrische patronen.Kleuren en figuren die ontploffen.Des te leuker ik de visuals vind , des te heftiger de beelden worden.
Naar de sterren kijken ook zo vet.
En de natuur ziet er altijd totaal anders uit.Bomen bestaan uit kleine symetrische versies van het Atomium.Gras ziet er uit als mooie grote groene stekels golvend met de wind mee.(alles danst)

Tijdens mijn badtrip ben ik ook ergens anders geweest.Dit was nadat ik zat rond te schreeuwen dat ik gestoken werd met een mes.En dat mijn benen een vermaler ingingen.(ik zal eens een trip report van deze maken) Ik weet dat ik in een hoekje op de grond ben gaan zitten,me ogen dicht deed en 20 minuten later weer op de wereld was.Het voelde niet als 20 min, maar dit is mij verteld geworden.

Ik weet dat ik in de herhaling ga ,maar truffels/paddo's werken altijd wel een beetje anders.
Het is nooit hetzelfde (gelukkig) Voor de één wat meer dan de ander.
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb meestal juist dat temperatuur me niks boeit. Het kan dus koud of warm zijn, maar ik trek me er (geestelijk) niet van aan. Hierdoor lijkt het lichamelijk ook zo te zijn, waardoor ik niet meer voel of ik het nou warm of koud heb.... heel erg raar, maar ik vind het niet erg, wel makkelijk in een koude omgeving.
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik trip altijd erg heftig. Diep gaan en heftig trippen is gekomen nadat ik een paar x ayahuasca had gedronken.
Als ik mijn ogen sluit zie ik niet alleen patronen maar werelden.... in deze werelden zie ik echte wezens die me of bang proberen te maken,,, of juist iets moois laten zien. Van de schoonheid van deze werelden kan ik huilen (( zoooooooooooo mooi)).
Probleem alleen is dat ik erg bang word... ik ga soms zoooo diep dat mijn gedachten het niet meer trekt. Gisteren heb ik ergens in de trip ook een paar mg diazepam genomen ( toen ik het erg koud had). Ik wil de volgende keer mijn angst onder controle zien te krijgen.
Maar ik ken weinig mensen die zo diep gaan.... ik vind het ook gek dat ik op deze manier trip.
Ik had 15 gram truffel genomen.
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik merk dat de paddestoelen mij een verborgen wereld willen laten zien... het is een wereld die puur en zuiver is.... ik voel de kracht en de macht van deze plaatsen.... ik ervaar de spiritualiteit en een zeer diepe trance
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg het doorgaans altijd koud als ik paddo´s/truffels neem. Meestal ongeveer een half uur na inname als het begint in te slaan. Dit houd dan meestal iets van drie kwartier aan. en ik voel me dan meestal ook lichtelijk misselijk. Ik moet er even doorheen. Maar dus na een uur ofzo. nadat ik 1 a 2 keer geplast heb (ik heb echt het gevoel dat er negatieve energie uit gaat), dan begin ik me kiplekker te voelen. En ik heb geleerd dat ik elk half uur even een paar slokjes vruchtensap moet nemen en ik eet vaak ook een broodje of banaan (dat geeft je lichaam wat brandstof.)

Net nog even iets teruggelezen uit een oud tripreport van mij:

¨ Hoewel de verwarming redelijk hoog stond en ik een dikke trui aan had, kreeg ik het enorm koud. Ik begon letterlijk te bibberen van de kou. Ik moest even denken aan het feit dat in sommige horrorfilms mensen het ook heel koud krijgen als er geesten in de buurt zijn. Ik heb zelf niet zoveel op met het idee van een geestenwereld en daarom werd ik ook niet bang van deze gedachte. Maar ik vond het wel een aardig idee dat negatieve energie als kou ervaren kan worden. Hieruit concludeerde ik dat de paddothee nu misschien wel bezig was om blokkades op te ruimen in mijn lichaam. Dus vreemd genoeg ervoer ik dit cold turkey-effect als iets positiefs. ¨
( viewtopic.php?f=21&t=13925 )

Nu ik er rekening mee houd dat het eerste uur niet echt een pretje is, is de kans ook een stuk kleiner dat ik gestrest raak.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het nog nooit koud gehad tijdens een trip.
:hearteyes: Bloot trippen :hearteyes:
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#10
funky_skunk_junky zei:
Heb het nog nooit koud gehad tijdens een trip.
:hearteyes: Bloot trippen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik trek altijd zuchtend steeds meer kleren uit tijdens een trip haha, vooral bij lsd,
krijg het altijd zo damn warm.. Vrienden van me hebben het altijd koud dus het verschilt zeker per persoon =).
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
funky_skunk_junky zei:
Heb het nog nooit koud gehad tijdens een trip.
:hearteyes: Bloot trippen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
In een huis met de verwarming loeiend, ja!

Maar als ik buiten trip in de winter, nee dank u.

Liefst trip ik in de winter, op kou kun je je kleden, op warmte niet.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#12
En voor de volledigheid, nadat ik het ´t eerste uur koud heb gehad begin ik dus wel weer op te warmen. Dan ben ik in ieder geval een stuk warmbloediger dan in het dagelijkse leven. Normaal heb ik nooit echt warme handen, maar dan dus wel. Het voelt heerlijk om helemaal goed doorbloed te zijn. Zelfs mijn normaal zo koude rechterhand is dan heerlijk warm. Zo moet het ongeveer voelen om een mens te zijn dat lekker in zijn vel zit. Het is jammer dat het de volgende dag weer over is, maar het is hoopvol dat het mogelijk is - nu dus graag zonder paddo´s (steeds vaker is dat ook wel het geval hoor.) :)
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
funky_skunk_junky zei:
Heb het nog nooit koud gehad tijdens een trip.
:hearteyes: Bloot trippen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
In een huis met de verwarming loeiend, ja!

Maar als ik buiten trip in de winter, nee dank u.

Liefst trip ik in de winter, op kou kun je je kleden, op warmte niet.
Klik om te vergroten...

lieve lieve lieve lieve lieve drientje

ga jij in de winter ook aan het strand liggen? :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
DutchCookie zei:
lieve lieve lieve lieve lieve drientje

ga jij in de winter ook aan het strand liggen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Zo?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
DutchCookie zei:
lieve lieve lieve lieve lieve drientje

ga jij in de winter ook aan het strand liggen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Zo?
Klik om te vergroten...
:grin:

Walvissen! Vet!

En waarom zou ik in de zomer op het strand willen trippen? Dat lijkt me nou helemaal niets! Veel te veel mensen en ik hou niet zo van zand.

Bos is veel toffer, zowel in de zomer als in de winter!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp niet hoe sommige mensen dat toch maar voor elkaar krijgen met een bakje truffels...
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
En waarom zou ik in de zomer op het strand willen trippen? Dat lijkt me nou helemaal niets! Veel te veel mensen en ik hou niet zo van zand.

Bos is veel toffer, zowel in de zomer als in de winter!
Klik om te vergroten...

ja ja dat snap ik wel, maar waarom zou je in de winter naakt willen trippen als het in de zomer veel makkelijker is? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Daarom: Alleen binnen met de kachel loeiend aan.

Verder in de zomer nog nooit naakt buiten getript. Wel afgelopen zomer erg weinig aangehad toen ik tripte met Rabbithole. Maar om dan helemaal naakt te gaan zitten met iemand... Dat doe ik liever alleen.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp niet hoe sommige mensen dat toch maar voor elkaar krijgen met een bakje truffels...
Klik om te vergroten...

pluggen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dubz...

Blijft een geniale quote.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."