Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels en koud?

truffels en koud?

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
't voelt ook gewoon niet lekker tijdens het trippen vind ik. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
DutchCookie zei:
lieve lieve lieve lieve lieve drientje

ga jij in de winter ook aan het strand liggen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Zo?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
DutchCookie zei:
lieve lieve lieve lieve lieve drientje

ga jij in de winter ook aan het strand liggen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Zo?
Klik om te vergroten...
:grin:

Walvissen! Vet!

En waarom zou ik in de zomer op het strand willen trippen? Dat lijkt me nou helemaal niets! Veel te veel mensen en ik hou niet zo van zand.

Bos is veel toffer, zowel in de zomer als in de winter!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp niet hoe sommige mensen dat toch maar voor elkaar krijgen met een bakje truffels...
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
En waarom zou ik in de zomer op het strand willen trippen? Dat lijkt me nou helemaal niets! Veel te veel mensen en ik hou niet zo van zand.

Bos is veel toffer, zowel in de zomer als in de winter!
Klik om te vergroten...

ja ja dat snap ik wel, maar waarom zou je in de winter naakt willen trippen als het in de zomer veel makkelijker is? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daarom: Alleen binnen met de kachel loeiend aan.

Verder in de zomer nog nooit naakt buiten getript. Wel afgelopen zomer erg weinig aangehad toen ik tripte met Rabbithole. Maar om dan helemaal naakt te gaan zitten met iemand... Dat doe ik liever alleen.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp niet hoe sommige mensen dat toch maar voor elkaar krijgen met een bakje truffels...
Klik om te vergroten...

pluggen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dubz...

Blijft een geniale quote.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
de rimpeligheid die word veroorzaakt door het hallucineren, het lijkt zo. geen echte rimpeling natuurlijk =)
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#10
kapitein-x zei:
Ik krijg het doorgaans altijd koud als ik paddo´s/truffels neem. Meestal ongeveer een half uur na inname als het begint in te slaan. Dit houd dan meestal iets van drie kwartier aan. en ik voel me dan meestal ook lichtelijk misselijk. Ik moet er even doorheen. Maar dus na een uur ofzo. nadat ik 1 a 2 keer geplast heb (ik heb echt het gevoel dat er negatieve energie uit gaat), dan begin ik me kiplekker te voelen. En ik heb geleerd dat ik elk half uur even een paar slokjes vruchtensap moet nemen en ik eet vaak ook een broodje of banaan (dat geeft je lichaam wat brandstof.)
Klik om te vergroten...

Dit heb ik echt exact hetzelfde, ikzelf heb het normaal gesproken nooit koud als andere mensen hier al wel last van hebben. Maar tijdens het trippen vaak het eerste halfuurtje bibberen van de kou(ook al ga ik onder 2 dekens liggen en doe ik een jas aan) en wordt ik ook licht misselijk. Maar als het echt begint in te kicken voel ik me weer normaal, qua temperatuur dan.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb altijd dat het lijkt alsof er iets nat is, ofwel de vloer/tafel of een hoopje kleren in de hoek van de bank. Heel vaag altijd.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zazuu. zei:
Ik heb altijd dat het lijkt alsof er iets nat is, ofwel de vloer/tafel of een hoopje kleren in de hoek van de bank. Heel vaag altijd.
Klik om te vergroten...

komt door de rimpeligheid op je hoornvlies
ik en een vriend van me hadden beide het gevoel dat het plafond waarnaar we staarden van water was, alsof we onder een glazen aqaruim zaten :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rimpeligheid van je hoornvlies?

Verklaar je nader?

Bij vervorming of verlies aan helderheid van het hoornvlies kan zo nodig een hoornvliestransplantatie worden verricht.
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij komt dat door de psilocybine in je hoofd. Niet door je ogen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
DutchCookie zei:
de rimpeligheid die word veroorzaakt door het hallucineren, het lijkt zo. geen echte rimpeling natuurlijk =)
Klik om te vergroten...
Maar wat dan? Je dacht met termen als hoornvlies te smijten om het interessant te doen lijken?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
DutchCookie zei:
Zazuu. zei:
Ik heb altijd dat het lijkt alsof er iets nat is, ofwel de vloer/tafel of een hoopje kleren in de hoek van de bank. Heel vaag altijd.
Klik om te vergroten...

komt door de rimpeligheid op je hoornvlies
Klik om te vergroten...

A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Huggybear zei:
Ik heb meestal juist dat temperatuur me niks boeit. Het kan dus koud of warm zijn, maar ik trek me er (geestelijk) niet van aan. Hierdoor lijkt het lichamelijk ook zo te zijn, waardoor ik niet meer voel of ik het nou warm of koud heb.... heel erg raar, maar ik vind het niet erg, wel makkelijk in een koude omgeving.
Klik om te vergroten...

hahah dit heb ik ook met truffels, had natte voeten wat ik normaal echt kut zou vinden, maar had toen k aan het trippen was nergens last van, me lichaam wel.. maar 'ik' niet.

en datzelfde had ik en keer toen we gingen trippen, en toen de truffels begonnen te werken moest ik echt nodig schijten :rolleyes: .. maarja precies zelfde verhaaltje als met de voeten, had er geen last van.. alleen me lichaam. maar dat was ik niet dus boeide het me niet.

echt heel apart haha :wink:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
DutchCookie zei:
de rimpeligheid die word veroorzaakt door het hallucineren, het lijkt zo. geen echte rimpeling natuurlijk =)
Klik om te vergroten...
Maar wat dan? Je dacht met termen als hoornvlies te smijten om het interessant te doen lijken?
Klik om te vergroten...

jadajada ik hoef niet interessant te lijken het lijkt voor mij gewoon zo, en met mn vrienden zijn we tot de conclusie gekomen dat de psycobline gaat fucken met je hersenen wat weer door word gevoerd naar de ogen waardoor het hoornvlies niet alles goed kan verwerken voila rimpeligheid op platte oppervlakken die je ziet. ik zeg niet dat dit waar is maar ik vind het zelf redelijk aannemelijk :openmouth:

ohja, ik doe alleen interessant zonder kleren
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
DutchCookie zei:
Exceptional Insight zei:
DutchCookie zei:
de rimpeligheid die word veroorzaakt door het hallucineren, het lijkt zo. geen echte rimpeling natuurlijk =)
Klik om te vergroten...
Maar wat dan? Je dacht met termen als hoornvlies te smijten om het interessant te doen lijken?
Klik om te vergroten...

jadajada ik hoef niet interessant te lijken het lijkt voor mij gewoon zo, en met mn vrienden zijn we tot de conclusie gekomen dat de psycobline gaat fucken met je hersenen wat weer door word gevoerd naar de ogen waardoor het hoornvlies niet alles goed kan verwerken voila rimpeligheid op platte oppervlakken die je ziet. ik zeg niet dat dit waar is maar ik vind het zelf redelijk aannemelijk :openmouth:

ohja, ik doe alleen interessant zonder kleren
Klik om te vergroten...
Zoals ik in een ander topic al zei: doe eerst nog maar wat research vooraleer je hier onzin begint uit te kramen.
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb gisteren op truffel mexicana getript. De eerste 35, a 40 minuten ging ik bad... ik had een kruik maar merkte dat mijn lichaam steeds zwaarder ging aanvoelen.... op een gegeven moment had ik het ijs en ijskoud van binnen.... ik maakte me enorm veel zorgen en dacht dat ik doodging ( zo koud had ik het). Het was mijn eerste trip na een jaar en misschien was ik vergeten dat de bodyload zo zwaar kan zijn.
Maar toen de trip bezit over me nam had ik een zeeeeeeeeeeer mooie/geslaagde avond.
Is het normaal dat men het enorm koud kan krijgen? ( in het begin en het lichaam steeds zwaarder en zwaarder gaat aanvoelen... mijn benen, nek etc.).
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."