#1
't voelt ook gewoon niet lekker tijdens het trippen vind ik. :P
DutchCookie zei:lieve lieve lieve lieve lieve drientje
ga jij in de winter ook aan het strand liggen?![]()
Exceptional Insight zei:DutchCookie zei:lieve lieve lieve lieve lieve drientje
ga jij in de winter ook aan het strand liggen?![]()
![]()
Zo?
Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
Drientje zei:En waarom zou ik in de zomer op het strand willen trippen? Dat lijkt me nou helemaal niets! Veel te veel mensen en ik hou niet zo van zand.
Bos is veel toffer, zowel in de zomer als in de winter!
Sublimo zei:Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc.
Ik begrijp niet hoe sommige mensen dat toch maar voor elkaar krijgen met een bakje truffels...
kapitein-x zei:Ik krijg het doorgaans altijd koud als ik paddo´s/truffels neem. Meestal ongeveer een half uur na inname als het begint in te slaan. Dit houd dan meestal iets van drie kwartier aan. en ik voel me dan meestal ook lichtelijk misselijk. Ik moet er even doorheen. Maar dus na een uur ofzo. nadat ik 1 a 2 keer geplast heb (ik heb echt het gevoel dat er negatieve energie uit gaat), dan begin ik me kiplekker te voelen. En ik heb geleerd dat ik elk half uur even een paar slokjes vruchtensap moet nemen en ik eet vaak ook een broodje of banaan (dat geeft je lichaam wat brandstof.)
Zazuu. zei:Ik heb altijd dat het lijkt alsof er iets nat is, ofwel de vloer/tafel of een hoopje kleren in de hoek van de bank. Heel vaag altijd.

Bij vervorming of verlies aan helderheid van het hoornvlies kan zo nodig een hoornvliestransplantatie worden verricht.
Maar wat dan? Je dacht met termen als hoornvlies te smijten om het interessant te doen lijken?DutchCookie zei:de rimpeligheid die word veroorzaakt door het hallucineren, het lijkt zo. geen echte rimpeling natuurlijk =)
DutchCookie zei:Zazuu. zei:Ik heb altijd dat het lijkt alsof er iets nat is, ofwel de vloer/tafel of een hoopje kleren in de hoek van de bank. Heel vaag altijd.
komt door de rimpeligheid op je hoornvlies
Huggybear zei:Ik heb meestal juist dat temperatuur me niks boeit. Het kan dus koud of warm zijn, maar ik trek me er (geestelijk) niet van aan. Hierdoor lijkt het lichamelijk ook zo te zijn, waardoor ik niet meer voel of ik het nou warm of koud heb.... heel erg raar, maar ik vind het niet erg, wel makkelijk in een koude omgeving.
.. maarja precies zelfde verhaaltje als met de voeten, had er geen last van.. alleen me lichaam. maar dat was ik niet dus boeide het me niet.Exceptional Insight zei:Maar wat dan? Je dacht met termen als hoornvlies te smijten om het interessant te doen lijken?DutchCookie zei:de rimpeligheid die word veroorzaakt door het hallucineren, het lijkt zo. geen echte rimpeling natuurlijk =)
Zoals ik in een ander topic al zei: doe eerst nog maar wat research vooraleer je hier onzin begint uit te kramen.DutchCookie zei:Exceptional Insight zei:Maar wat dan? Je dacht met termen als hoornvlies te smijten om het interessant te doen lijken?DutchCookie zei:de rimpeligheid die word veroorzaakt door het hallucineren, het lijkt zo. geen echte rimpeling natuurlijk =)
jadajada ik hoef niet interessant te lijken het lijkt voor mij gewoon zo, en met mn vrienden zijn we tot de conclusie gekomen dat de psycobline gaat fucken met je hersenen wat weer door word gevoerd naar de ogen waardoor het hoornvlies niet alles goed kan verwerken voila rimpeligheid op platte oppervlakken die je ziet. ik zeg niet dat dit waar is maar ik vind het zelf redelijk aannemelijk![]()
ohja, ik doe alleen interessant zonder kleren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."