#1
yep zijn 2de is eigenlijk een nog mooier boek! Hij heeft zijn 3de boek ook al af, maar wanneer die op de markt komt weet ik nog niet.
Mooie vragen heb je daar.Mountain zei:Hey beste mensen ,
Ik vroeg me het volgende af :
1. Is het mogelijk te trippen met spiritualiteit als bewust doel ; zelf het pad te bewandelen , zonder noodzakelijk overkoepeling van een bepaalde religie te moeten trotseren?
2. Kan ik de zaken eventueel richten om tot zo'n vorm van bewustzijn te komen voor en tijdens een ervaring?
3. Lenen sommige middelen zich hiertoe meer dan anderen?
4. Is dit een individuele zaak of kunnen gelijkgezinde, vrije geesten elkaar ook ontmoeten rond dit thema (zonder dat er sprake is van sektevorming).
(Dit uiterst informatieve forum even buiten beschouwing gelaten)
Thanx again..
Pandaboy zei:2. Je moet die spirituele wandeling de hele tijd als rode draad zien door je trip, zodat je hem bijna kan visualiseren. En als je je hierop concentreert doet je brein de rest wel
KoxBox zei:Hoeveel gram van die Mckennai zou je willen nemen voor je eerste solo reis naar het universum?
Het is inderdaad een potente soort. Ik dacht wel dat als je na een bepaalde tijd bij neemt de trip niet meer versterkt maar enkel verlengt. In hoeverre dit waar is weet ik eigenlijk niet.Mountain zei:KoxBox zei:Hoeveel gram van die Mckennai zou je willen nemen voor je eerste solo reis naar het universum?
Ik dacht eraan om hetzelfde systeem te gaan hanteren :
eerst 20 gr om de toestand van dat moment een beetje af te tasten , en verder bouwend op de diepgang die er na 1 uur bij me heerst (mocht dat dan nodig zijn) . Verhoging telkens met een 10-tal gram , vermits ik begrepen had dat deze variant nog steeds een warme trip kon bieden maar sterker in uitwerking zou zijn.
KoxBox zei:Ik dacht wel dat als je na een bepaalde tijd bij neemt de trip niet meer versterkt maar enkel verlengt.
Ik heb het ook al eens geprobeerd na 2 uur nog wat bijnemen maar ik merkte weinig verschil.
Pandaboy zei:Klopt, als je een uur na je eerste portie gaat bijnemen bestaat de kans dat je hier niet veel meer van gaat voelen. Je kan met paddo's dus niet blijven bijnemen om de trip telkens te versterken, op een bepaald moment zal je je trip enkel nog verlengen.
Beter verhoog je je dosis bij elke volgende trip, dat is wat ik zou doen![]()
Mountain zei:Hey beste mensen ,
Ik vroeg me het volgende af :
1. Is het mogelijk te trippen met spiritualiteit als bewust doel ; zelf het pad te bewandelen , zonder noodzakelijk overkoepeling van een bepaalde religie te moeten trotseren?
2. Kan ik de zaken eventueel richten om tot zo'n vorm van bewustzijn te komen voor en tijdens een ervaring?
3. Lenen sommige middelen zich hiertoe meer dan anderen?
4. Is dit een individuele zaak of kunnen gelijkgezinde, vrije geesten elkaar ook ontmoeten rond dit thema (zonder dat er sprake is van sektevorming).
(Dit uiterst informatieve forum even buiten beschouwing gelaten)
Thanx again..
Zeer goed boek, en zijn 2e nl. "De heldenreis" is ook een goed boek.Bijzonder zei:Hoi Mountain,
Ik kan je het boek, de gewijde reis van lars faber aan raden om eens te gaan lezen, gaat over ayahuasca, een heel verhelderend boek. Heb zelf nu 2 keer Aya op, en ik doe dat alleen om voor mezelf verder te komen, inzichten te krijgen, dingen loslaten. In mijn 2de ervaring is zelfs de overleden moeder (die ik nooit heb gekend) van een vriendin bij me langs geweest, was ontzettend mooi!
Ik ga eind aug peyote nemen voor het eerst, met een echte kenner, de mexicaan Don Tono. bij http://www.degewijdereis.nl kun je onder begeleiding ayahuasca nemen, (ook peyote en iboga), en de setting is echt heerlijk! Je bent daar met max 12 mensen en het is zo'n geweldige ervaring, je bent zo 1 met iedereen, echt super. Dus als de santo daime je niet aan staat is dit echt een goed alternatief!
KoxBox zei:Zeer goed boek, en zijn 2e nl. "De heldenreis" is ook een goed boek.Bijzonder zei:Hoi Mountain,
Ik kan je het boek, de gewijde reis van lars faber aan raden om eens te gaan lezen, gaat over ayahuasca, een heel verhelderend boek. Heb zelf nu 2 keer Aya op, en ik doe dat alleen om voor mezelf verder te komen, inzichten te krijgen, dingen loslaten. In mijn 2de ervaring is zelfs de overleden moeder (die ik nooit heb gekend) van een vriendin bij me langs geweest, was ontzettend mooi!
Ik ga eind aug peyote nemen voor het eerst, met een echte kenner, de mexicaan Don Tono. bij http://www.degewijdereis.nl kun je onder begeleiding ayahuasca nemen, (ook peyote en iboga), en de setting is echt heerlijk! Je bent daar met max 12 mensen en het is zo'n geweldige ervaring, je bent zo 1 met iedereen, echt super. Dus als de santo daime je niet aan staat is dit echt een goed alternatief!
Mountain zei:3. Lenen sommige middelen zich hiertoe meer dan anderen?
4. Is dit een individuele zaak of kunnen gelijkgezinde, vrije geesten elkaar ook ontmoeten rond dit thema (zonder dat er sprake is van sektevorming).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."