Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met rC heb ik geen ervaring, is dat zelfde als "designerdrugs"? Lijkt me niet zo veilig. met kratom heb ik wel veel ervaring en 't hangt er vanaf wat je juist zoekt van effect enz? Kratom is vrij uniek er is ook geen enkel pilletje, ook niet van krachtige opiaten die hetzelfde effect geven want je zal minder energie hebben enz, en bij kratom werken superveel alkaloiden samen in feite die een specifiek gevoel geven, beetje zoals bij weed dus. Kan je wel linken naar de echt goeie rode kratom strains en die zijn naar mijn ervaring niet zo vaak of bij veel shops te vinden, maakt een groot verschil imo. Ik zou zelfs gewone random rode of groene kratom bv amper nog voelen.. Ook aan een goeie prijs nog alleen heb je de slechte smaak en niet 't gebruiksgemak van een pilletje ofzo. "Gold" kratom strains, een mix van rood groen & wit zijn soms ook krachtig.. En anders een opioid die niet zo bekend is maar wel nog goed & goedkoop blijkt: Tapentadol wel meer opletten met opiaten die je mss combineert met kratom of benzos ofzo want in tegenstelling tot kratom onderdrukken bijna alle andere (krachtige) de ademhaling zoals u mss al wist.."
"Hey ik ben nieuw op dit forum, althans met een account en ik heb een belangrijk vraagje. Ik ga volgende week met een maat op "vakantie" naar Nederland voor een aantal dagen en we wouden, vnl ik dan heel graag es een ayahuasca ceremonie meemaken. Ik heb me al lang geinformeerd enz ben ook al jaren spiritueel bezig dus dat zit goed. We gingen anders eventueel zelf het maken en doen, weet dat het niet aan te raden is maar ik weet wel wat belangrijk is enz... maar toch liever een ceremonie in groep, evt Santo Daime als dat kan maar met een sjamaan zou ook perfect zijn, ik heb zo al zweethutten en wat cursussen daarin gevolgd dus dat zit ook goed. Maar ik vrees dat het moeilijk ging zijn om nog iets te vinden vor volgende week eigenlijk al dan toch, het mag gelijk waar zijn in Nederland we hebben nog geen vaste plek ofzo maar zou wel leuk zijn als in een natuurrijke omgeving is, benieuwd waar ze in de vakantie dit nog overal geven en wie iemand of een groep ofzo kent ... zou fijn zijn als we nog iets zouden vinden. Alvast Bedankt"
"-Rataplan- zei: Ik nam mijn kratom ook eerst in door het in mijn mond te nemen en door te slikken met water. Het probleem is dat kratom een heel fijn poeder is en dus snel in je luchtpijp terecht komt als je niet voorzichtig bent. En ik heb daardoor al voor gehad dat ik begon te kokhalzen en de kratom gewoon uitbraakte. Dan heb ik mijn methode aangepast en nu werkt het perfect. Ik neem een weegschaaltje, een glas en een theelepel. Ik zet het glas op het weegschaaltje en doe 5 tot 7 gram kratom in het glas, daarna giet ik er water over en roer met het lepeltje. Zodra het goed gemengd is drink ik het leeg. Deze methode werkt veel beter voor mij, geen braakneigingen niet meer en het effect is hetzelfde. Ge moet wel goed roeren want kratom lost niet op in water, al kunt ge het er wel mee vermengen. Als uw glas leeg is zal er nog wat kratom aan de bodem van uw glas plakken maar giet daar dan gewoon nog wat water over en drink op tot het meeste binnen is. Klik om te vergroten... Lol, heel omslachtig terwijl je gewoon een kratom maatschepje kunt gebruiken waarbij je weet hoeveel gram het is.. Kraatje.eu hebben ze die gebruik ik zelf ene kant is 2.5gr andere 6. Wel die kleine gebruik ik amper maar 6 is een goeie indicator. Ik drink ook kratom en de smaak is dan wel slecht maja zolang 't helpt. Capsules zijn nu eenmaal duurder altijd & alle dokters hier doen in hun broek om me zoiets voor te schrijven.. Behalve m'n huisarts 1x 2mg suboxone dagelijks, dacht euh nee bedankt, blijf ik liever kratom nemen, lol. Naar mijn gevoel wordt het ook snel actief als je kratom drinkt, halfwarm water en het lost min of meer op. Aja gewoon ook zo'n klein kloppertje ofzo waar je mee kunt roeren/mengen ik voeg meestal ook dingen eraan toe om de werking & opname ervan enz te versterken zoals bv azijn, olie, komijn, curcuma etc."
"Mountain zei: Hey beste mensen , Ik vroeg me het volgende af : 1. Is het mogelijk te trippen met spiritualiteit als bewust doel ; zelf het pad te bewandelen , zonder noodzakelijk overkoepeling van een bepaalde religie te moeten trotseren? 2. Kan ik de zaken eventueel richten om tot zo'n vorm van bewustzijn te komen voor en tijdens een ervaring? 3. Lenen sommige middelen zich hiertoe meer dan anderen? 4. Is dit een individuele zaak of kunnen gelijkgezinde, vrije geesten elkaar ook ontmoeten rond dit thema (zonder dat er sprake is van sektevorming). (Dit uiterst informatieve forum even buiten beschouwing gelaten) Thanx again.. Klik om te vergroten... 1. Zeker, in hoger perspectief komen alle religies in feite op hetzelfde neer, en is er geen verscheidenheid meer. Maar ik denk dat het grotendeels afhangt van hoe bewust je zelf bent/leeft, wat er in je omgaat of hoe "spiritueel" je bent wat je beleeft in je trip. Ik heb bv onlangs getript met een maat hij nam 15g P. Atlantis en ik 10g P. Tampanensis en mijn ervaring was spiritueel veel diepgaander dan de zijne maar ben anders ook veel meer met die dingen bezig en wou op voorhand bepaalde inzichten op doen rond hogere dimensies en wezens en die heb ik ook gekregen, echt zo'n gevoel van ontwaken, zien dat de wereld niet is wat het lijkt, mensene meer zien voor wat ze echt zijn/kern, het onbewustzijn op Aarde en wie/wat Jezus is en doet, inzichten en voeling, visioen ivm mijn tweelingziel, dus volgens mij ka nje evengoed zo'n ervaringen hebben op truffels dan op San Pedro bv wat ikeerst van plan was, of Ayahuasca want ik las dat Psilocybine ook nauw verwant is aan DMT, volgende keer wil ik wel es San Pedro of Daime proberen ook omdat ik niet zo hou van de "mindfuck" van paddo's, en ondanks ik in het heftigst van de trip zei van dit doe ik nooit meer heb ik nu al weer zin enkel lastig dat San Pedro moeilijker te doseren is maar beginnen met kleine portie is de boodschap. Had bijna zo'n stuk van 55cm mee uit Azarius, "B-kwaliteit" (wel even potent) en die zag er echt goed uit :P"