Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yep zijn 2de is eigenlijk een nog mooier boek! Hij heeft zijn 3de boek ook al af, maar wanneer die op de markt komt weet ik nog niet."
"Hoi Mountain, Ik kan je het boek, de gewijde reis van lars faber aan raden om eens te gaan lezen, gaat over ayahuasca, een heel verhelderend boek. Heb zelf nu 2 keer Aya op, en ik doe dat alleen om voor mezelf verder te komen, inzichten te krijgen, dingen loslaten. In mijn 2de ervaring is zelfs de overleden moeder (die ik nooit heb gekend) van een vriendin bij me langs geweest, was ontzettend mooi! Ik ga eind aug peyote nemen voor het eerst, met een echte kenner, de mexicaan Don Tono. bij www.degewijdereis.nl kun je onder begeleiding ayahuasca nemen, (ook peyote en iboga), en de setting is echt heerlijk! Je bent daar met max 12 mensen en het is zo'n geweldige ervaring, je bent zo 1 met iedereen, echt super. Dus als de santo daime je niet aan staat is dit echt een goed alternatief!"
"Hoi, je kan het gewoon in de koelkast bewaren, het blijft altijd goed. als er schimmel op zit, dan halen ze dat nl gewoon er vanaf en is het weer goed. Heb zelf 2 keer ayahuasca op en de 2de keer had ik echt een hele bijzondere ervaring!! Jij wil graag je ego dood mee maken, maar het lijkt mij echt niet verstandig dat in je eentje te gaan doen, want dat wordt een heftige trip. Je zou miss het boek De gewijde reis van Lars Faber eerst eens kunnen lezen. En nog iets, je moet echt respect hebben voor Ayahuasca, zij geeft je wat je nodig hebt, dus of jij direct je ego dood mee gaat maken valt nog te bezien, miss krijg jij wel eerst andere wijze lessen die je tot je moet nemen. Er zijn verschillende plaatsen in ned waar je ayahuasca kan nemen, onder begeleiding, miss niet zo gek om het daar eens te proberen. Succes met je beslissing!"
"Hoi hoi, wie heeft er ervaring met peyote? Zou graag peyote verslagen willen lezen... Groetjes!!"
"hmm, het werkt niet die link als ik um kopieer en plak, en als ik erop klik staan er idd er veel posts op, maar ik wil niet weten hoe je die moet planten enzo, maar ervaringen van mensen die het op hebben"
"www.santodaime.nl kun je volgens mij iedere dag terecht. en ik ken nog een adres www.degewijdereis.nl Succes, mocht je er nog wat aan hebben!"