Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslegendarische paddo/truffel momenten

legendarische paddo/truffel momenten

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
PIEP
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Post hier je meest grappige, gedenkwaardige of flauwe paddo momenten!

Ik trap af met de eerste:
1 zit de ander voor te lezen uit de donald duck waarbij de ander ook echt aandachtig luisterd.
Hilarisch om twee volwassen mensen zo te zien zitten.

een andere: Op een gegeven moment zagen wij allemaal een gezichtje in een bullit blikje. We gingen het blikje een naam geven ' Herman' en herman was degene aan wie je alles kon vragen. Op een gegeven moment waren we herman kwijt en begon ik te roepen: HERMAN!!! HERMAN!!.
ben ook echt naar buiten gelopen en daar door gaan roepen. Toen besefte ik mij dat blikjes helemaal niet konden reageren :flushed: :mrgreen:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn meest gedenkwaardige moment is dat ik de groep waarmee ik tripte kwijt was, waarna ik een open vlakte vond. Het was er echt prachtig. Toen ben ik onder een hele mooie boom in de zon gaan liggen met mn oordopjes in (rustige gitaarmuziek en LOTR muziek) en had echt de prachtigste CEV met het gelukkigste gevoel dat ik ooit heb gekend. Het voelde echt alsof ik alleen op de wereld was met het beste gevoel dat ik kon hebben.

Mijn verbazing was dan ook erg groot toen ik na een tijdje mn ogen opendeed en 2 zwaar trippende goede vrienden boven me hingen. Toen hebben we met zn drieën hele blije gesprekken gehad, waarbij we telkens maar een paar woorden van een zin zeiden en toch elkaar begrepen.

Eigenlijk vind ik bijna al mn trips legendary :grin:
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#4
ImmortalTech zei:
Mijn meest gedenkwaardige moment is dat ik de groep waarmee ik tripte kwijt was, waarna ik een open vlakte vond. Het was er echt prachtig. Toen ben ik onder een hele mooie boom in de zon gaan liggen met mn oordopjes in (rustige gitaarmuziek en LOTR muziek) en had echt de prachtigste CEV met het gelukkigste gevoel dat ik ooit heb gekend. Het voelde echt alsof ik alleen op de wereld was met het beste gevoel dat ik kon hebben.

Mijn verbazing was dan ook erg groot toen ik na een tijdje mn ogen opendeed en 2 zwaar trippende goede vrienden boven me hingen. Toen hebben we met zn drieën hele blije gesprekken gehad, waarbij we telkens maar een paar woorden van een zin zeiden en toch elkaar begrepen.

Eigenlijk vind ik bijna al mn trips legendary :grin:
Klik om te vergroten...

Dat soort gevoelens herken ik! Dat je elkaar enorm goed begrijpt zonder er veel woorden aan vuil te maken. Alsof je elkaar doorziet op zo'n moment.
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat we met zijn 4en op een mooi grasveld zaten en ik keek naar een vriend van me en hij probeerde te drinken uit een spa fles, maar hij was bang om te morsen, dus stopt hij de fles zo ver mogelijk in zijn mond. Ik zie het (ook zwaar trippend) en ik roep: "Roza! Toni zit een fles te pijpen! doe er wat aan!" en Toni: "Mnwiet mwaar! Ik pwobeer te dwinken!"
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alle paddo momenten zijn legendarisch!
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op een dubbele portie Hawaiaanse:
- ik was denkbeeldige grapjes aan het vertellen en een heel publiek lachte mee
- uit een bovenhoek van de kamer begonnen grote roze en gele bubbels te vloeien die heel de kamer vulden
- Op de groeven van de muur werd een soort indiaans jachtverhaal afgespeeld , een soort tekenfilm
- op het diepst van een trip lag lag ik ergens in de ruimte tussen allemaal prisma's
- wanneer ik aan een plaats dacht , kon ik me naar die plaats transporteren (rand van het universum , winkelstraat)
- ik stond in de woonkamer en wilde me laten vallen, maar dat kon niet want ik werd langs alle kanten van mijn lichaam rechtgehouden , zoals in een overvolle bus
W
WithciZLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een vriend horen zeggen dat er "daar" muggen zoemen en vliegen. Wij hem wijsmaken dat 'ie eindelijk aan 't trippen was. Bleek achteraf dat er verdomme nog daadwerkelijk muggen vlogen ook :flushed:.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was bezig een joint weer aan te steken, en voor een paar seconden dacht ik dat ik 3 handen had! (truffels)
j
j3llyguyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn eerste keer liep ik op mijn blote voeten over t gras omdat dat zo heerlijk was. Een trippende vriend was met zijn fiets aan het kloten en leek verdomd veel op frodo uit the lord of the rings. Een andere maat die er nuchter bij bleef irriteerde zich eraan en begon met een dikke knots van een tak op bomen in te rammen, wij stonden met verbaasde ogen te kijken het leek alsof we achter een glazen plaat in een dierentuin naar een troll stonden te kijken. Even later had ik een kunstwerk met een steen in mijn pak Barle Duc gekrast. Waarna mijn fel blauwe iPod was weggelopen.
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trippend een sigaret aan proberen te steken werd ook een hele klus. Ik hield de sigaret in mijn mond en de aansteker er iets vanaf. Op het moment dat de vlam aansloeg was deze ineens een halve meter hoog ^^ En probeer die dan maar eens voorzichtig tot op sigaretafstand van je mond te krijgen :grin:

(daarbij zat mijn vriendin ook nog eens met dr teen in de asbak te roeren omdat het zo lekker voelde....)

Andere trip zat ik in mediteerstand midden op de eetkamertafel in onze huiskamer (studentenhuis) en begon alles om mij heen opnieuw te ontdekken. De krant die op tafel lag, de kat die door het raam naar binnen sprong, een huisgenoot die binnenkwam lopen op zijn slippers. Alles was zo duidelijk voor mij ineens. Alsof alles zo was als ik het me voorstelde. Heel fijn gevoel was dat.
En ik maar tegen iedereen vertellen dat het allemaal zo moest zijn hoe ze deden en praatte. Ik voelde me echt een boeddah.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
j3llyguy zei:
Mijn eerste keer liep ik op mijn blote voeten over t gras omdat dat zo heerlijk was. Een trippende vriend was met zijn fiets aan het kloten en leek verdomd veel op frodo uit the lord of the rings. Een andere maat die er nuchter bij bleef irriteerde zich eraan en begon met een dikke knots van een tak op bomen in te rammen, wij stonden met verbaasde ogen te kijken het leek alsof we achter een glazen plaat in een dierentuin naar een troll stonden te kijken. Even later had ik een kunstwerk met een steen in mijn pak Barle Duc gekrast. Waarna mijn fel blauwe iPod was weggelopen.
Klik om te vergroten...

Hey J3llyguy, dit verhaal herken je wel denk ik.
Mijn mooiste moment was met die rooie uit gestel.
Hij was bezig met een ontwerp te maken voor een nieuw soort aansteker. Dit had hij getekend op een pak barleduc bronwater. Op het moment dat hij het ontwerp laat zien staat er niks op. Hij keekt vreemd naar het pak en mompeld dat hij het jammer vindt dat hij geen papier bij zich had. Ik grijns, en loop verder over het zachte gras :)

Een ander legendarisch truffelmoment was tijdens het eten van noedels. Ik keek in mijn kommetje en de witte slangetjes kropen alle kanten op. Ik kreeg ze maar niet in mijn mond, en die maat van mij maar lachen.. :(
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij m'n eerste keer truffelen (spaceshuttles) (hartje zomer vorig jaar) meende ik eindhoven in kerst-tijd te zien (gezelligheid, overal kerstlampjes, 'k zag/hallucineerde zelfs de sneeuw erbij, het voelde gewoon ultiem ^^
De tweede keer (wederom spaceshuttles) was het minder leuk, maar zeker niet zwakker of minder interessant; telkens als ik m'n ogen dichtdeed meende ik een compleet witte wereld te zien, met Moltres (pokemon....) daaromheen vliegend.
Op 'n gegeven moment werd ik bang dat ik er niet meer uit ging komen (ik ging best wel hard, voor 15g) en begon nogal te panikeren.
TOTdat ik me besefte dat alle trips me iets willen leren, en toen begon het feest :grin:
Ik 'liep' de wereld 'in' en het genot van het daar zijn (terwijl vlak achter me in het echte leven station eindhoven was) door de vermeende rust die ik ervaarde.
Ondertussen was m'n medetripper flink aan het kotsen, alleen omdat z'n maag de truffels niet 'accepteerden' leek het wel.
Mede door die energie voelde ik me uiteindelijk ook niet echt goed meer, en zijn we beiden naar huis gegaan (het zijne, weliswaar) waar hij ging slapen, terwijl ik me nog ettele uurtjes zat te vermaken met zijn muur die naar me begon te lachen.
De mond leek echter eerder een interdimensionale scheur met prachtige space-achtergrond...
Sorry voor de lange post, maar die 2e keer truffelen was gewoon één en al legendarisch imho xD
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#14
uit een bovenhoek van de kamer begonnen grote roze en gele bubbels te vloeien die heel de kamer vulden
Klik om te vergroten...
O JA WEL !! die heb ik ook nog mogen zien :hearteyes: krijg nog steeds mooie herinneringen bij de reclames van sisi

totaal de draad kwijt zijn, de realiteit proberen terug te winnen aan iemand die niet snapt dat het mogelijk is dat ik tegen hem praat. Uit frustratie een vraagteken in google invoeren en snappen dat je er nooit meer achter zult komen. Nogmaals proberen antwoorden te halen, en wederom het antwoord krijgen "praat jij, tegen mij ? hoe kun jij nou tegen mij praten??" terwijl er helemaal niemand anders buiten was :tearsofjoy:

xtc, speed, alcohol... leuk :confused:

paddo's zo het einde !
elke trip altijd weer geniaal.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik en een kameraad van mij die met geen mogelijkheid een joint kon draaien. Zo'n beetje een uur bezig geweest maar we konden er niks mee. Terwijl we wisten dat het niet zo moeilijk moest zijn maar op een of andere manier wilde dat tabak niet blijven en ook het rollen ging niet. Zelfs het tabak er precies in krijgen was al een hele klus. Uiteindelijk erachter komend dat er natuurlijk ook nog wiet in moet :confused:
I
InfectedMushroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
een vriend van my leek op een lachende alien , en toen ik daarna in de spielgel keek zag ik diezelfde alien, maar het leek alsof hij aan het smelten was, best wel grappig ;p
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Daft punk op mijn hoofd, en ik hoefde alleen mijn ogen dicht te doen om de muziek visueel aan mij voorbij te zien gaan. De muziek was een samenspel van kleuren en vormen, en op het moment was alles nog logisch ook. Ik wás de muziek. Ik deed mijn ogen open en de muren om mij heen stonden vol met azteekse tekens. Dat was een mooi moment.

En verder zijn alle legendarische paddo momenten de momenten met de 'paddo' glimlach
you know what I mean
A
ArlonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het nog maar 1x gedaan maar 3 dingen uit mijn trip blijven me echt nog bij:

De eerste was mijn wc, die was zo mooi zo mooi had ik hem nog nooit gezien. De schaduw leek in een soort van hyperbool door mijn wc pot te gaan en daarna de 2 uiteindes richting het plafond.. Dit was voor mij de reden om om de 5 minuten naar de wc te lopen en even snel een drupje er uit te persen om er toch nog maar weer even van te genieten..

Een ander visueel ding wat me bij blijft is dat ik op een gegeven moment een big zag in de lucht die later zijn vriendjes erbij haalde..

en dan als laatste mijn allermooiste uitspraak tijdens de trip: Kijk eens naar de hoek van de hoek!!!
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een schip van 30 meter lang, gemaakt van wolken die op je afkomt :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."