#1
PIEP

ImmortalTech zei:Mijn meest gedenkwaardige moment is dat ik de groep waarmee ik tripte kwijt was, waarna ik een open vlakte vond. Het was er echt prachtig. Toen ben ik onder een hele mooie boom in de zon gaan liggen met mn oordopjes in (rustige gitaarmuziek en LOTR muziek) en had echt de prachtigste CEV met het gelukkigste gevoel dat ik ooit heb gekend. Het voelde echt alsof ik alleen op de wereld was met het beste gevoel dat ik kon hebben.
Mijn verbazing was dan ook erg groot toen ik na een tijdje mn ogen opendeed en 2 zwaar trippende goede vrienden boven me hingen. Toen hebben we met zn drieën hele blije gesprekken gehad, waarbij we telkens maar een paar woorden van een zin zeiden en toch elkaar begrepen.
Eigenlijk vind ik bijna al mn trips legendary![]()
j3llyguy zei:Mijn eerste keer liep ik op mijn blote voeten over t gras omdat dat zo heerlijk was. Een trippende vriend was met zijn fiets aan het kloten en leek verdomd veel op frodo uit the lord of the rings. Een andere maat die er nuchter bij bleef irriteerde zich eraan en begon met een dikke knots van een tak op bomen in te rammen, wij stonden met verbaasde ogen te kijken het leek alsof we achter een glazen plaat in een dierentuin naar een troll stonden te kijken. Even later had ik een kunstwerk met een steen in mijn pak Barle Duc gekrast. Waarna mijn fel blauwe iPod was weggelopen.
O JA WEL !! die heb ik ook nog mogen zienuit een bovenhoek van de kamer begonnen grote roze en gele bubbels te vloeien die heel de kamer vulden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."